látom megfogtad a lényeget.... basz6ja,hogy benne van a forgalmiban,ha nem tud bejönni hozzám az udvarba,mert felakad a 10centi magas kaputámasztó vasban le kellett lapítani 20kilós kalapáccsal
ha már autós oldal...:kurva fontos dolog az "ültetés"közútra...főleg ebben az országban... olyan törések,hullámok,kátyúk vannak,hogy röhej.
kedves sógorom egyszer leültetett egy VW Corradót olyannyira,hogy egész Zala megyében nem műszakiztatták le neki na,feljött vele hozzánk,elvittem egy ismerős magán műszaki állomásra.de nem tudott rámenni az aknára,se a fékpadra.... persze így is megcsinálták neki,abban az időben még el lehetett intézni... de mondtam neki,hogy menjen a picsába a hülye tunnigjával
Kislányom verdáján is 20as kerék van meg ültetve. Tavaly lesem mikor kimentünk hozzájuk vőm igen fúr farag... rugótányért levágta lejjebb hegesztette, mert nem tetszett neki ültetés után. Aztán meg a 18as kereket kellett cserélni nagyobbra ugye, hogy 2.5cm-el emelkedjen a hasmagasság, hogy ne érjen le a kártel. "Elme roggyant"szoktam neki mondani azt csak nevet.
Szerintem erdőre a legjobb a Szamuráj. Van most nálunk a faluban egy eladó igen ritka gép. Kicsit átszerelt ugyanis a gyári 1,3-as blokk helyére bekerült egy régi stift japán belpiacos blokk még pedig egy 1.3-as 20 szelepes Suzu motor. Nem emlékszem az adataira de olyan 130-150 ló körülire saccolom a blokkot. Azzal bitang jól megy. Továbbá persze a szükséges extrák. Difi felező dagonyázó gumik. Emelt padló. Kellően lerohadva. Így nagyon menő masina.
Mivel unatkozom én is kissé beleböfögök ebbe az autó témába. Szerintem a legjobb autó amiben van fűtés van hozzá 4 kerék és el lehet vele menni a hóban. Nyáron úgy is beköltözik az udvarba mert amíg 2 keréken lehet menni addig nem érdekel a 4 kerék
Szépek ugyan a BMW-k is de nekem amúgy rossz élményem volt velük. Közvetetten. Ugyanis volt egy rettentően utált kollégám aki az a tipikus "én mindenkinél okosabb vagyok" jellemű. Ő járt BMW-vel de pozőrködött mert BMW pulcsi meg BMW-s ing meg minden BMW-s de amúgy ő is egy sima műszakozós irodista volt mi földi halandók. Szánalmas. Akkor abban az 5 évben egy komoly és mély ellenszenv alakult ki minden kapcsán ami kicsit is köthető volt hozzá így sajnos a BMW-re is.
Nem tudom lesz-e akkora sláger mint a Dacia. Bár egyszer már próbálkoztak, igaz akkor talán 2 vagy 3 tipusuk volt összesen, azok is elég öregecske konstrukciók voltak.
A tegnap esti anyázáshoz képest ez igen izgalmas téma. Egyébként igen szemrevalók a bajor masinák, de én használtba nem mernék belevágni, újra meg nem futi.
kedves sógorom egyszer leültetett egy VW Corradót olyannyira,hogy egész Zala megyében nem műszakiztatták le neki na,feljött vele hozzánk,elvittem egy ismerős magán műszaki állomásra.de nem tudott rámenni az aknára,se a fékpadra.... persze így is megcsinálták neki,abban az időben még el lehetett intézni... de mondtam neki,hogy menjen a picsába a hülye tunnigjával
Szépek ugyan a BMW-k is de nekem amúgy rossz élményem volt velük. Közvetetten. Ugyanis volt egy rettentően utált kollégám aki az a tipikus "én mindenkinél okosabb vagyok" jellemű. Ő járt BMW-vel de pozőrködött mert BMW pulcsi meg BMW-s ing meg minden BMW-s de amúgy ő is egy sima műszakozós irodista volt mi földi halandók. Szánalmas. Akkor abban az 5 évben egy komoly és mély ellenszenv alakult ki minden kapcsán ami kicsit is köthető volt hozzá így sajnos a BMW-re is.
tudod.....gimnázium-kiserdő
csak az a lényeg jó legyen az ülésfűtés
akkor veszek is gyors egy jó nagy hasú malacperselyt