Simán le lehet.Leveszed a deklit,ott kiesik az olaj,veszel egy tömítést,visszateszed a deklit és a sebesség szenzor nyílásán feltöltöd.
Már csinálta öcsém is.
Az tény, hogy nagyon meg kell nézni mi a belevaló mert a gl4 vagy 5 sem mindegy (sőt talán a legfontosabb bár ma már a legtöbb váltóolajra azt írják mindkettőbe jó, de ebben tamáskopdnék) meg a viszkozitás is fontosabb mint gondolnák és nem alapból a 75W-90-et kell beletenni mondván az jó lesz hanem az előírtat. 765000-rel vettem (ez nem sok, rendesen betartott olajcserékkel 1.5-2 milla km-t simán elmennek gond nélkül) régebben egy renault premium kamiont aminek a difije eléggé zúgott, leengedtem az olajat és elég híg volt olyan mint a váltóban oszt utánanézve kiderült, hogy 80W-140-es kell bele így azzal töltve lecsendesedett, de persze nem teljesen hisz addigra már kaptak a csapágyak.
A Peugeot is így adta ki az autókat (hogy most hogy van nem tudom). Gyárilag alig minimális olaj volt benne, egy ismerős az egyik Peugeot szakszerviz vezetője volt, úgy adta át az autókat, hogy a szervizzel feltoltette rendesen…. Ki is rúgták… 😆
haver apja cserélt váltó olajat a seatban, aztán lett is váltó javítás belőle
mert ugye a gyári olaj geci drága meg hát az teljesen felesleges
nekibis azt mondták ebben sosem kellett volna cserélni
amúgy az adtra váltón sincs leeresztő nyílás és amin nincs leeresztő azt nem kell leereszteni....
De a nyelestengelynél maga a csapágy megy tönkre vagy kirágja a házat ? Mert pl a sharannak megfordul a házban a csapágy. Tehát a csapágy hibátlan de kirágja a házát.
Vagy a 6-os váltós golfok touranokban gyárilag kevés az olaj és ott jóformán kiesik a tengely a házból 😂
Régebben is írtam, az első swiftekre is azt mondták, hogy soha nem kell a váltóban cserélni és hát 2-300000 között nyelestengely csapágy meg ilyenek, a gömbölyű swiftünkben meg már 50000km a csere előírás és így azokkal ha tényleg lecserélik nem is nagyon van baj persze továbbra sem cseréli a legtöbben így ezeknek is nyelestengely lesz a végük 200000 tájékán.
Pár hete volt újra szó, de időnként megint előjön, hogy a váltóban nem kell olajat cserélni mert az élettartamra szól, na ebben a cikkben: https://totalcar.hu/magazin/te... leírják, hogy ez tényleg így van némely típusoknál nem csak a váltóolajra hanem másokra is csakhogy......és itt jön a de, a cikkíró (gondolom kiállításokon vagy szalonokban) a fordnál és máshol is visszakérdezett, hogy jó jó, hogy élettartam, de az igazából mennyi?.......és némi hezitálás után válaszoltak, pl. a fordnál 10 év és 240000km mondván utána úgyis vagy eldobják vagy meghibásodás miatt meg kell bontani az egységet és akkor majd lehet új olajat tenni bele. Tehát én ebben a váltóolajcsere ügyben továbbra is inkább lecserélem mert hát éppen azért megy tönkre 200000 körül mert nem cserélik az olajat.
Már csinálta öcsém is.
mert ugye a gyári olaj geci drága meg hát az teljesen felesleges
nekibis azt mondták ebben sosem kellett volna cserélni
amúgy az adtra váltón sincs leeresztő nyílás és amin nincs leeresztő azt nem kell leereszteni....
Vagy a 6-os váltós golfok touranokban gyárilag kevés az olaj és ott jóformán kiesik a tengely a házból 😂
elég szar az íze ha por alakban veszed
csontritkulás ellen hatásos, görcsök stb
a fasznövelőktől jobb cucc 😄
Tudom a reklámokból éltek, de ez azért már kicsit sok...
Nájsz..... 😆