Másrészt, szerintem a fizetőképes kereslet nem itt keres magának püfögőt!
Bár mit lehet tudni, a médiákban sok marhaságot leírnak! Érdemés alaposan utánanézni mindennek, mielőtt ekkora kiadásba veri magát az ember!
na asszem" nekem sosem lesz rendszerem! Ennyiért??? Minek? Ha + lóerőt akarok, akkor hozzáteszem ezt a lóvét a mocim árához (349E HUF)), azt" veszek egy 1000-est... de mivel még nagyon kevés vagyok hozzá, ezért ilyenre még nem kell költenem és mivel még a 636-hoz is kevés vagyok (ti vannak nálam sokkal gyorsabbak ) ezért nem veszek rá rendszert! Jó nekem a faxa kis raptor!!!
Az Akrapovic-nál csak dobot kapsz, annak ellenére, hogy slip on a neve. Az az összekötő cső ami az arata-hoz alapból jár az az Akránál plussz HUF 40.000,- !!!
Az árlista szerint amit anno kaptam aszerint HUF 349.000. Ennyibe kerül a Yosi acél rendszer! Össze sem lehet hasonlítani a kettőt!
Dannyboy, Én sem akarok vitatkozni. Nincs üzleti közöm hozzá, annyi az egész, hogy nekem az van a ZX6R-en és én már túl vagyok ezen a "Melyik lenne a legjobb?" dilemmán. Csak segíteni szerettem volna, hogy olyan dobot válasszanak magának a motoros társak amelyel biztosan boldogok lesznek. (arata nem csak dob, van hozzá egy kb 60 cm titán cső, amelyik levezet a hasidom alá, ott csatlakozik a gyári csőhöz)
KawaNinja, ezt melyik modellre érted? Mert nem hiszem hogy a titán miatt kerül ennyibe (azt kapsz sokkal olcsóbban is), hanem inkább a kidolgozási minősége miatt (asszem kézi munkával készül?)!!!
Csabakon, nem vitatkoznék veled arról hogy a Two Brothers vagy az Arata dob jobb/szebb/olcsóbb/igényesebb-e a másiknál, remélem nem baj. Pláne, hogy valamiáert az az érzésem, mintha lenne némi üzleti közöd is ehez a japán kipufogóhoz...
ÉN nem fikáztam le az Aratát, szerintem eszméletlen a kidolgozása, ha valaki fulltitán japán versenyrendszert akar magának, biztosan ezt fogja választani!
Szerintem inkább együtt örüljünk annak, hogy mostanra már itthon is mindenki megtalálhatja az igényeinek/pénztárcájának/ízlésének legmegfelelőbb márkát!
Dannyboy, az Arata egy ízig-vérig Japán verseny dob (Japánban a supersportban csak ezzel mennek) nem egy csicsa amerikai dob. Az a lényeg, hogy könnyű legyen és erős legyen tőle a motor. Az Arata minden összekötő csöve titánból készül, nem csak a dob. A twobros dob Carbon, az ok és a többi?? Rozsdamentes, alu vagy titán? Mert ha nem titán akkor a 130 ezres ár nagyon durva... vagy nem?
szép motor mondjuk én nem birnek el az 1000 ccm-el :) viszont minnél nagyobb a motor anna lszebb hangot tud kihozni a kipufogó belőle:) inkabb annal mélyebbet:) mennyi rá a kedvezmény? csinaljunk ugy hogy most te veszel nekem dobot enmeg odaadom az árát:) igy olyan mintha nekem lenne kedvezmenyem:)
Csabakon, amellett, hogy az Arata titán rendszerét láttam, és valami csodaszép a minősége, azért nem villantanak túl nagyot design terén - ha csúnyábban akarnék fogalmazni, azt is mondhatnám hogy elég "unalmas", hétköznapi a kinézete - eltekintve a legszebb hegesztési varratoktól, amit valaha is láttam!!
És azért az ára is elég húzós.
KawaNinja, nekem egy 99-es R1-em van (klikk a nevemre), "visszamatricázva" 98-asra.
A C2 formájú (kis ovál) karbon dobom van, 129.900 Ft a hivatalos ára.
De mivel mi forgalmazzuk Magyarországon, volt egy kis kedvezményem azért...
Az Arata full titán slip on ha jól tudom 155 ezer. Ha alul átolvassátok az előzményeket, akkor látjátok, hogy mindenki szerint ez a csúcs!! Akkor nem értem, hogy miért gondolkodtok máson.... Nektek nem kell a legjobb???
Másrészt, szerintem a fizetőképes kereslet nem itt keres magának püfögőt!
Bár mit lehet tudni, a médiákban sok marhaságot leírnak! Érdemés alaposan utánanézni mindennek, mielőtt ekkora kiadásba veri magát az ember!
LX
Az árlista szerint amit anno kaptam aszerint HUF 349.000. Ennyibe kerül a Yosi acél rendszer! Össze sem lehet hasonlítani a kettőt!
ÉN nem fikáztam le az Aratát, szerintem eszméletlen a kidolgozása, ha valaki fulltitán japán versenyrendszert akar magának, biztosan ezt fogja választani!
Szerintem inkább együtt örüljünk annak, hogy mostanra már itthon is mindenki megtalálhatja az igényeinek/pénztárcájának/ízlésének legmegfelelőbb márkát!
az arata jó áron van a titán dobokat nézve de amugy drága maga a dob. mert alapvetően 150 ezer froncsi mégiscsak 150 ezer froncsi:)
Csak rájöttem arra hogy nekem turázni is kellene a gép az meg nem igazán arra való.
Ezért jött szoba a Cbr "F" es és nem az "R" es változata mert az sokkal kényelmesebb a hátul ülönek is!
CBR R et nem vennék akkor inkább kawát :)
És azért az ára is elég húzós.
A C2 formájú (kis ovál) karbon dobom van, 129.900 Ft a hivatalos ára.
De mivel mi forgalmazzuk Magyarországon, volt egy kis kedvezményem azért...
Semmilyen öszintén szólva.
Bátyám suzuki banditáját hajtom.
(klikk a Nevemre)
De a Honda CBR600F re fáj a fogam. Ha minden jól megy akkor Februárban lesz megrendelve!
Ha jobban akkor késöbb.
engineer neked milyen mocid van?
Söt....
Szerintem ha havonta kap uj dolgot a moci akkor az még ugy jobb is mert mindig lesz benne valami új valami más :)