"dragan is lehet szart venni" hát igen ez amolyan örök igazsag féle :)
amúgy most vettem ugye a 636ot és ruha meg uj bukó meg minden-egy árva fillérem nemmarad sztem, meg van eg kis hitel a nyakamban is nemérdekel őszintén megmondom, csak rá akarok már ülni azt menni vele és elfelejtem mi menniybe volt, ebben egész biztos vagyok. meghát ezek tartós fogyasztási cikkek, nem mindennapra kell egy ilyen ezt meg szeretném tartani 6-8 évig minimum de ha tovább megy akkor végleg:)
Szerintem nálam senki nem sakkozott tovább a kiszemelt kipufogóért: 3 évig mentem az R1-el gyári dobbal, mire végre megszereztem az évekkel ezelőtt kinézett Two Brothers dobot!!!
most csak ugy eszembe jutott poénből a fájó szívvel egy kissebb összeget megoldás is de ez asszem nem a legjobb amúgy én is igy szoktam addig sakkozok a loveval amig megveszem azt amit igazan akarok, fuggetlen attol meninybe kerul csak kell pár nap matematika hozzá, meg egykétnap étlenszomlyan
KawaNinja, a titán vagy a karbon verziót szerintem se a súlycsökkentés miatt veszi az ember (bár a titán tényleg nagyon könnyű), hanem a kinézet miatt!
Nekem az R1-en karbon TwoBrothers dob van, hát az a szövés valami eszement jól néz ki, főleg napfényben brutál!
Az alu dobpár az új ZX6-ra szerintem valahol 200 körül van, ha tényleg érdekel megnézem pontosan.
a TwoBros az eszement jól néz ki nekem a legjobban tetszik mind közül! eddig egysem tetszett mert hát ugyeem latszik semmi belőle meg egy kipufogódob nem egy festmény vagy egy ékszer, de a TwoBros az iszonyat jól néz ki, én megvenném ha lenne rá keret de az baromi drága nem? vagy mi az alu ára? nekem nem hiszem hogy titan avgy karbon kell mert igy is 103 kiló vagyok, siman fogyhatnék10et is:) szal ha sulycsökkenést akarok radikálisan, inkább leadok pár kilót máris behoztam a dobok közti sulykülömbséget:)ugyis rámférne:)
Arra gyözött meg hogy érdemesebb kiadni +20-30-40 ezret egy kalasszisal jobb dobért mint hogy "aránylag" olcson vagyek hust és rájöjek hogy hig volt a leve.
Tehát nem egy kisebb és utánna bánkodva egy nagyobb összeget ruházok be hanem egyböl fájó szivvel egy nagyobb összeget de késöbb viszont boldogabb szivet mikor faszán megy a pariba.
Arrow dobot láttam 600RR-en, hát az valami nagyon csúnya szegény, igaz hogy szép hangja van.
Úgy néz ki, mintha valaki egy álló napig úgy járatta volna, hogy befogja a végét...
Tiszta pufi, szinte el sem fér.
beszélte mamerikával a D&D ügyben, van kipuff 2 helyről is találtam, 740 dollárba kerül! +postaköltésg igy 1000 dollár az ára:) sztem ottmarad amerikába:) akkor mar inkabb az Arata:) olcsóbb titanium, meg minőségi.
Arrow sztem fasza, hangja is jó, 600gixxeren hallottam no meg Kunmadáron 636okon. Hangosabbnak tűnt, mint az Akra pedig nagyjából ugyanolyanra számítottam. Az alu verzió jó árú viszonylag (~75eft ha jól emléxem) az a szopacs, h külön meg kell hozzá vedd az összekötő csövet az +15eft. Motor Line-nál lehet venni ami nem egy előny, mert sokan mindenki (kereskedők és vevők sem) khm...eléggé nem szeretik a céget. Én is azt szerettem volna a 636-ra mikor vettem de a kereskedő mondta, h tudna hozni de azoktól nem fog.
1ébként általában mindenhol jól szerepelnek az Arrow dobok és a rombusz keresztmetszetük legalább némi változatosságot jelent a sok ovál és kerek dob között.
1.A dobokhoz általában nem szoktak PC-t venni...persze lehet vele még jobbá tenni esetleg de egy szimpla dobnál annyira minimális a különbség(talán gázreakció finomságában jelent inkább különbséget), h nem éri meg a majd" 100eft-ot. Legalábbis nekem ez jött le a sok-sok végigolvasott cikkből, hozzászólásból és a hallott tapasztalatokból.
2.Az, h 3-5 Le kinek mennyire számít akkor derül ki ha olyan dobot teszel fel vagy úgy írják át az elektronikát, amitől nem megy a motorod csak 260at miközben haverod ugyanolyan szériagépe lazán 275öt tép. Az ilyen teljesítményhátrány előjön kisebb tempónál is, teszem azt 6ban 60ról gyorsulásnál. Persze lehet van akit nem zavar engem igenis érdekel, h a minimum 50eft-ért(a legolcsóbb magyar dobok is már ekörül vannak) csak ne rontson már a motor teljesítményén.
1ébként a Mlandon Nico írta, idézem:
"Nem tudom érdekel-e valakit de azért megosztom veletek. Egy enyhe csúszás után vettem az SV 1000-re egy pár raptor dobot amit még a TL-re terveztek. Szerintem túlságosan nyitott volt, túl hangos. A motor kapott sport légszűrőt meg az injektoron is állítottak 5-5-5 %-ot. Elmentem kb 8000 km-ert a raptor dobbal amikor kóros zörejet törtek elő belőle meg egy újabb csúszás következtében az egyik oldal sérült is. Ami még fontos a motor városban 10 alatt nem fogyasztott általában 110 km-ert tudtam megtenni egy tank (3600 Ft) benzinnel. ( ha jól belegondolok inkább 13 liter/100km az átlag)
Gondoltam szétszedem, átalakítom. Szétfurtam és a perforált cső közepébe esztergáltattam egy olyan gyűrűt ami 2/3-ad arányban leszűkíti a csövet (azaz 1/3-adnyi nyílás maradt szabadon), a kipuff végébe pedig egy 3mm falvastagságú gyűrűt helyeztem hogy a kiáramlás se legyen nyugodt. Aztán felmentem a padlásra lopkodtam egy kis üveggyapotot és újratömtem az egész cuccot de úgy rendesen.
Ami történt: vakaróztam 1 napig, a hangja kicsit halkabb lett, na nem sokkal ez meg is lepett és dörömbölősebb, azaz szebb, a motor a középső és felső tartományba érezhetően erősödött ami teccik, és a csoda a fogyasztása 7 és 9 liter közötti és nehogy azt higgyétek hogy kímélem. most már 150 km-ert is meg tudok tenni egy tank benzinnel :))) Szóval tényleg a multkor 7,6 liter/100 km-eres értéket számoltam ami még a bejáratás alatt sem fordult elő."
Szal érdekes ez, pedig a Raptor elvileg Yoshi alapján készül.
ezek szerint nem tudok dobot venni anélkül hogy ne vegyek power commandert. igaz ez? vagy rosszat tesz ha nicns power commander? vagy csak ajánlott érdemes de nem feltétlen kell? azert az ugy mar nagyongyorsan 400 ezer forint főképp hogy most vettem ruhát is és csizmát is meg sisakot:) szal az ugy soklesz kicsit :)
"dragan is lehet szart venni" hát igen ez amolyan örök igazsag féle :)
amúgy most vettem ugye a 636ot és ruha meg uj bukó meg minden-egy árva fillérem nemmarad sztem, meg van eg kis hitel a nyakamban is nemérdekel őszintén megmondom, csak rá akarok már ülni azt menni vele és elfelejtem mi menniybe volt, ebben egész biztos vagyok. meghát ezek tartós fogyasztási cikkek, nem mindennapra kell egy ilyen ezt meg szeretném tartani 6-8 évig minimum de ha tovább megy akkor végleg:)
Koplalás sporolás és megveszem azt amihez a szivem huzott.
Azt egykét nap fogszivás hogy fu azért drágavolt. Azt egykét nap használat és rögtön rájövög hogy kurván megérte.
De azt mondom hogy jobb körülrágni a csontott mert drágán is lehet szart venni az meg aztán a legnagyobb butaság.
Nekem az R1-en karbon TwoBrothers dob van, hát az a szövés valami eszement jól néz ki, főleg napfényben brutál!
Az alu dobpár az új ZX6-ra szerintem valahol 200 körül van, ha tényleg érdekel megnézem pontosan.
Tehát nem egy kisebb és utánna bánkodva egy nagyobb összeget ruházok be hanem egyböl fájó szivvel egy nagyobb összeget de késöbb viszont boldogabb szivet mikor faszán megy a pariba.
Remélem értehtő voltam
A Two Brothers-től a karbon és a titán verziót adjuk ennyiért, ráadásul az kidolgozásban és design-ban is ütősebb (szerintem)!
Úgy néz ki, mintha valaki egy álló napig úgy járatta volna, hogy befogja a végét...
Tiszta pufi, szinte el sem fér.
Azt nem akarom hogy kipucserével gyengébb legyen ugy hogy többet fogyaszt!.
1ébként általában mindenhol jól szerepelnek az Arrow dobok és a rombusz keresztmetszetük legalább némi változatosságot jelent a sok ovál és kerek dob között.
találtam egy hasznos oldalt! mindehova szállítanak!
2.Az, h 3-5 Le kinek mennyire számít akkor derül ki ha olyan dobot teszel fel vagy úgy írják át az elektronikát, amitől nem megy a motorod csak 260at miközben haverod ugyanolyan szériagépe lazán 275öt tép. Az ilyen teljesítményhátrány előjön kisebb tempónál is, teszem azt 6ban 60ról gyorsulásnál. Persze lehet van akit nem zavar engem igenis érdekel, h a minimum 50eft-ért(a legolcsóbb magyar dobok is már ekörül vannak) csak ne rontson már a motor teljesítményén.
1ébként a Mlandon Nico írta, idézem:
"Nem tudom érdekel-e valakit de azért megosztom veletek. Egy enyhe csúszás után vettem az SV 1000-re egy pár raptor dobot amit még a TL-re terveztek. Szerintem túlságosan nyitott volt, túl hangos. A motor kapott sport légszűrőt meg az injektoron is állítottak 5-5-5 %-ot. Elmentem kb 8000 km-ert a raptor dobbal amikor kóros zörejet törtek elő belőle meg egy újabb csúszás következtében az egyik oldal sérült is. Ami még fontos a motor városban 10 alatt nem fogyasztott általában 110 km-ert tudtam megtenni egy tank (3600 Ft) benzinnel. ( ha jól belegondolok inkább 13 liter/100km az átlag)
Gondoltam szétszedem, átalakítom. Szétfurtam és a perforált cső közepébe esztergáltattam egy olyan gyűrűt ami 2/3-ad arányban leszűkíti a csövet (azaz 1/3-adnyi nyílás maradt szabadon), a kipuff végébe pedig egy 3mm falvastagságú gyűrűt helyeztem hogy a kiáramlás se legyen nyugodt. Aztán felmentem a padlásra lopkodtam egy kis üveggyapotot és újratömtem az egész cuccot de úgy rendesen.
Ami történt: vakaróztam 1 napig, a hangja kicsit halkabb lett, na nem sokkal ez meg is lepett és dörömbölősebb, azaz szebb, a motor a középső és felső tartományba érezhetően erősödött ami teccik, és a csoda a fogyasztása 7 és 9 liter közötti és nehogy azt higgyétek hogy kímélem. most már 150 km-ert is meg tudok tenni egy tank benzinnel :))) Szóval tényleg a multkor 7,6 liter/100 km-eres értéket számoltam ami még a bejáratás alatt sem fordult elő."
Szal érdekes ez, pedig a Raptor elvileg Yoshi alapján készül.
Szerintem engem még mindig az érdekel hogy a dob szépen nézzen ki meg hogy jó hangja legyen.
Engem az a +3-5 lóerő nem igen tesz boldoggá
De hát Izlések és pofonok...