Jah a Big Dave ZX6R-jén a komplett D&D rendszer olyan minimálisat hozott teljesítményben, h röhej. Kábé egy jó dob hozott volna annyit. Most nem akarom előkeresni az újságot, de vmi 1-2 lóra emlékszem.
1ébként a D&D-t Texasban gyártják, asszem a texasi zászló is van/volt az emblémáján.
A D&D-t eléggé fikázzák a túloldalon, mert gyatra gyártási minőségű, vmi iszonyatosan hangos (kicsit repedtfazekas szvsz) és a teljesítményre sem hoz vmi sokat.
A ZX-fórumon vki belinkelte a D&D "05 636-ra gyártott prototípus dobjának a képét, hát vazze olyan okádék hegesztési varratokat és kialakítást (derékszögek a csatlakozásnál, gázáramlásnak nem vmi optimális) én még nem láttam.
1ébként a hagyományos dobjai teccenek, főleg a szép polírozott csak kár, h annyi rossz véleményt olvasni róluk.
Amerikaiak ezért nem ismerik Őket. Nem tucatholmit csinálnak, hanem inkább extrákat. Én azóta ismerem amióta az egyik haveromnak D&D rendszer volt a 94-es 900RR-jén. Meg ha minden igaz, akkor az angol Superbike Magazin volt emberének, a Dave Shonsky-nak is ilyen cucc volt a 636-os kawáján 2003-ban.
írtam nekik egy emailt angolul hogy menniy az anniy és hogy hogyan juthatnék hozzá stb....remélem sikerül! az nagy cég amugy? vagy hires? még nem hallottam roluk:)
A D&D-seknek "erősen fejlesztés alatt áll" a honlapja, nem működik a vásárlós rész sem. Írj nekik e-mailt, hogy mit szeretnél: danddexhaust@msn.com Aoknak a slip-on doboknak, amiket a kawán láttál, 488-41B a rendelési kódja.
Csak hogy tudjátok mennyire komoly ez az "ismeretlen" cég. Ők a Mo.-i kizárólagos képviselete az Arata-nak, Dynojet-nek, Polini-nek, K&N-nek, Spiegler-nek és még sorolhatnám....
Egyébként a karburátoros Sradomnak volt eddig a legbrutálabb hangja. Dob nélkül , nyomtam motoros találkozón, meg gyorsulási versenyen. Csak úgy nem volt nyomaték.
Mert hát sajnos nekem az ára is fontos.