Yoshi RS5-öt volt szerencsém hallani(nyitottat) 600RR-en, sztem nagyon komoly, kifejezetten mély és durva hangja van 5/5. Igaz a gazdijának túl hangos volt és lecserélte egy fojtottabb RS5-re. Bár én vagyok annyira ütődött, h Hondára Two Bros v Erion vagy vmi ilyesmi kerüljön. Azok is legalább ennyire durvák. Esetleg megpróbálhatod az Aratát, vki már importálja Mo-ra is a Sato-val együtt, mind2 szuperdisznó minőség és teljesítmény. De lehet drágák. :)
13000-el még nincs is problémám, de az öreg CB-re 2 egyenlő hosszúságú kb 70cm-es cső kell, 4db fittingel. Ezeknek darabjára mondtak 12-16ezret. Ehez képest csavarosból a nagyvas.hu-n 12000-ből kijön a kettő. Szerelni meg jól tudok, villáskulcsom van, nem félek, hogy rosszul rakom össze a fékcsövet
Hol kapok olcson fém fékcsövet, csavaros (villáskulcsal szerelhető) fittingel?
Mindenhol ez a goodridge van, de nekem nem kell ilyen flancos.
Csak az oreg CB-m gyári hulladék fékét kell egy picit feljavitani merevebb csövekkel, lehetőleg ingyen
Megteheted, hogy azt az egy millát erre a motorra költöd, de szerintem nem leszel elégedett. De persze ez csak az én véleményem.
A tuninggal kapcsolatban az a bajom, hogy egy gyárban felhalmozott technikai hátteret és szürkeállományt nehéz felülmúlni. Természetesen lehet, de az iszonyú drága.
próbáltam keresgélni, és eddig egyet találtam ami 60kw-ra növeli a teljesítményt (kb 81 LE) . végülis az se rossz, csak ha őszinte akarok lenni ötletem sincs hogy működnek ezek, meg mit érdemes. egy csomo motorhoz kínálnak ú.n. superchargereket. Azt tudja vki hogy micsoda? És turbó és tsai az nem javasolt?
Egyébként ráéreztél tényleg gondolkodom egy cserén, csak valahogy egyik sem tetszik úgy igazán. A csere minimum 1 misi kp-t igényelne, és akkor egy olyat kéne vennem ami nem is tetszik annyira. Akkor már inkább ráköltöm erre és lesz egy olyan amit én szeretnék..
Hát 50%-nyi teljesítménynövelést szerintem nem lehet csinálni. Max ilyenekkel mint turbo és tsa-i. Továbbá anyagilag is annyira megterhelő lesz, hogy egyszerűbb venned egy alapban is erősebb új motort.
Sziasztok, tudtok valakit aki képes lenne őskövület v2-esem 65 lóerejét, bármilyen úton módon 100 közelébe tornázni? amúgy a motor csak 3 éves, de asszem ayamaha már 1982-ben is ezt ablokkot hosználta..
Csak hogy az elhajlott teló szárakhoz hozzászóljak: Én egy motorbuzi vok. Otthon mühelyünk van esztergával, présgéppel minden tuti dologgal felszerelve, Én az ilyen elhajlott dolgokat kukába dobnám. Az már sosem lessz a tökéletes, lehet hajlogatni de szart sem ér, a 100 % ot már nem hozod ki belölle.
Budapesten Sima Béla makulátlanul megcsinálja XIV. ker. Szomolany u. (Cinkotai útról bemész az utcába Miskolci felé haladsz és bal oldalt ki van táblázva.Megcsinál mindent.A fiam Mátrában korlátot fogott és elgörbültek a szárak és tökéletesen megcsinálta nem is drágán.
2004-es 600rr-re akarok sportdobot venni.
Szerintetek melyik a legjobb?
előre is kössz a segítséget.
www.hefal.hu
Nem akarok reklámozni, csak a mellette levő telepen melózom, így tippként megemlítem.
...szóval motoroazis...kösz ezt a címet is
métere a csőnek, 2500 körül van
fitting darabja 2500. menj oda a boltba vedd meg.
motoroázis pl.
vagy neten rendeld meg.
13000 pár száz egy első szett anyag ára.
ez alá nem nagyon tudsz menni. hacsak nem bontóban veszed meg, egy lekukázott motorról.
Bukógombát én már ajánlottam neked korábban.
Mindenhol ez a goodridge van, de nekem nem kell ilyen flancos.
Csak az oreg CB-m gyári hulladék fékét kell egy picit feljavitani merevebb csövekkel, lehetőleg ingyen
Segítségeteket szeretném kérni abban hogyan lehet megállapítani hogy a motoron csak a dob akrapovics, vagy egy komplett rendszer van rajta.
A tuninggal kapcsolatban az a bajom, hogy egy gyárban felhalmozott technikai hátteret és szürkeállományt nehéz felülmúlni. Természetesen lehet, de az iszonyú drága.
Egyébként ráéreztél tényleg gondolkodom egy cserén, csak valahogy egyik sem tetszik úgy igazán. A csere minimum 1 misi kp-t igényelne, és akkor egy olyat kéne vennem ami nem is tetszik annyira. Akkor már inkább ráköltöm erre és lesz egy olyan amit én szeretnék..