Tuning alkatrészek
Ha valakit érdekelnek a világhírű Wiseco Tuning cég termékei az jelezzen és berendeljük. Könnyebb, magasabb kompressziójú, nagyobb élettartalmú dugattyúk. Ha kell túlfúrva hüvellyel. Hajtókarok, csapszegek, kuplung alkatrészek. lsd. www.wiseco.com Bármilyen motorba, autókba, Jet-be.
infó: 70/317-9096
Versenyzők is ezt használják!!
Nekem nagyon kényelmes az R6, persze azért nem húznék le vele egy huzamban 500 km-t megállás nélkül. Gondolom Te már az újabbakat próbáltad és azok tényleg nem annyira kényelmesek. Legalábbis nekem.
Sziasztok!
Van eladó 4db dugattyúm 92-es zxr750RR-hez. 12-15000km-t futottak. 71*47,24 a löket. Ez jó minden 91-95-ig gyártott 750-es ZXR-hez. A sima kétülléses 750-es motor dugójának bolti ára 17.000ft, az RR viszont 33,000Ft. Az RR dugattyúja könnyebb, nagyobb sűrítési voszonnyal működik valamint nagyobb szelep benyitást tesz lehetővé. Szóval ha egy sima zxr-be tesszük bele az RR-ét akkor teljesítménynövekedést eredményez és totál kompatibilis. Teljesen jó állapotban vannak a gyűrűk alat abszolult nincs semmi beégés, tuning hengercsere miatt adom el őket. Ha valakinek kezd haldoklani a 750-ese és nem akar vagyonokat rákölteni, de a henger még türhető állapotban van akkor ez tökéletes.
Ár: 10.000/db.
Dugattyúk, gyűrűk, csapszegek, zégerek.
06 70/317-9096
Szia Csaba975!
Olvastam lábtartó szettet keresel. Ha még aktuális nézz körül Louis honlapján, rendszeresen járok hozzájuk Ausztriába vásárolni. LSL-t forgalmaznak, ha jól láttam 289€, ez Ausztriában picit drágább, mint Németo-ban, mert itt 20% az ÁFA. Ha jól tudom a paramétereit, akkor 4,5cm hátra és 0,5cm fel pozíció!
Szia!
A Dyno kitet nem kell állítani mivel ez pontosan már egy előre kifinomított, kikisérletezett szett. Nem csak fúvókák hanem tű is jár hozzá. Én most szenvedtem túl magamat rajta mivel az én mocimhoz nincs Dyno kit ezért rengeteg állítgatás és csere után mondható elfogadhatónak. Több kit létezik egy motorhoz attól függően, hogy milyen módosításokat tartalmaz a moci. Álltalában az 1-es kitet használjuk amihez sportkipuf és sportszűrő ajánlott. A kit tartalmazni szokta:
Főfúvóka, fő féklevegő fúvóka, üresjárati és ürasjárati féklevegő fúvóka, átmeneti üzemanyagfúvóka, 4db tű, zégergyűrűk meg egyéb kisebb cumók. A fúvókákból asszem van több méret is benne de ezt nem tudom pontosan. Szóval ha az előírásoknak megfelelően beszereled akkor nem nagyon lehet vele gond, de ha mégis akkor bizony fékpad, de olyan pad ami tud mérni benzin+levegő összetételt is a különböző terheléseken. Egy mérés kb. 8e Ft.
Sziasztok akit érdekel honda xr 125l-re 3 hónapos sport ovál dob az írjon nekem. magyar o. nem kapható egyébként yoshimura koppintás bécsbe vettem rá és nagyon durva a hangja meg érezni a teljesítmény különbséget is. Szóval akit érdekel írjon mert eladom. Sziasztok
Hello! Valaki nem tudja hogy kell beállítani a Dynojet kitt-et egy 97-es 900rren? Vagy nem tudtok valakit ajálani aki ilyennel foglalkozik? Vagy ezt csak fékpadon tuzdják behangolni? Válaszokat előre is köszönöm.
Szivi. Fognak válaszolni, csak most kiállításon vannak, úgyhogy légy türelmes.
Engem valahogy ez a veszély asszem másik motorral sem fenyegetne. Olyat választottam, amelyik a legjobban tetszik, kényelmes és nem utolsó sorban megy is.
Az lenne a kérdésem, hogy mit tudnék egy Suzuki Address robogón tuningolni hogy jobban menjen?! pl: tuning légszürő de milyet? Vagy valami durvát is lehet ? pl turbo vagy injektor? Ettől nem menne szét a henger vagy bármi más?
Ha valakit érdekelnek a világhírű Wiseco Tuning cég termékei az jelezzen és berendeljük. Könnyebb, magasabb kompressziójú, nagyobb élettartalmú dugattyúk. Ha kell túlfúrva hüvellyel. Hajtókarok, csapszegek, kuplung alkatrészek. lsd. www.wiseco.com Bármilyen motorba, autókba, Jet-be.
infó: 70/317-9096
Versenyzők is ezt használják!!
Nagyon szívesen, örülök, hogy sikerült.
Nekem nagyon kényelmes az R6, persze azért nem húznék le vele egy huzamban 500 km-t megállás nélkül. Gondolom Te már az újabbakat próbáltad és azok tényleg nem annyira kényelmesek. Legalábbis nekem.
Van eladó 4db dugattyúm 92-es zxr750RR-hez. 12-15000km-t futottak. 71*47,24 a löket. Ez jó minden 91-95-ig gyártott 750-es ZXR-hez. A sima kétülléses 750-es motor dugójának bolti ára 17.000ft, az RR viszont 33,000Ft. Az RR dugattyúja könnyebb, nagyobb sűrítési voszonnyal működik valamint nagyobb szelep benyitást tesz lehetővé. Szóval ha egy sima zxr-be tesszük bele az RR-ét akkor teljesítménynövekedést eredményez és totál kompatibilis. Teljesen jó állapotban vannak a gyűrűk alat abszolult nincs semmi beégés, tuning hengercsere miatt adom el őket. Ha valakinek kezd haldoklani a 750-ese és nem akar vagyonokat rákölteni, de a henger még türhető állapotban van akkor ez tökéletes.
Ár: 10.000/db.
Dugattyúk, gyűrűk, csapszegek, zégerek.
06 70/317-9096
Nem tudja vmeikőtök h TS125-re mien sportkipuffot ajánlatos venni??Meg h hol tok venni hozzá motoralkatrészeket??Köszi
Válaszoltak, sőt már az üzletben is voltam, valószínű mellettük döntök.
Köszi mégegyszer.
Csaba
ui: kényelmes az R6?? Próbáltam nyílt naponkon, de nem erről maradt elmlékezetes
Olvastam lábtartó szettet keresel. Ha még aktuális nézz körül Louis honlapján, rendszeresen járok hozzájuk Ausztriába vásárolni. LSL-t forgalmaznak, ha jól láttam 289€, ez Ausztriában picit drágább, mint Németo-ban, mert itt 20% az ÁFA. Ha jól tudom a paramétereit, akkor 4,5cm hátra és 0,5cm fel pozíció!
A Dyno kitet nem kell állítani mivel ez pontosan már egy előre kifinomított, kikisérletezett szett. Nem csak fúvókák hanem tű is jár hozzá. Én most szenvedtem túl magamat rajta mivel az én mocimhoz nincs Dyno kit ezért rengeteg állítgatás és csere után mondható elfogadhatónak. Több kit létezik egy motorhoz attól függően, hogy milyen módosításokat tartalmaz a moci. Álltalában az 1-es kitet használjuk amihez sportkipuf és sportszűrő ajánlott. A kit tartalmazni szokta:
Főfúvóka, fő féklevegő fúvóka, üresjárati és ürasjárati féklevegő fúvóka, átmeneti üzemanyagfúvóka, 4db tű, zégergyűrűk meg egyéb kisebb cumók. A fúvókákból asszem van több méret is benne de ezt nem tudom pontosan. Szóval ha az előírásoknak megfelelően beszereled akkor nem nagyon lehet vele gond, de ha mégis akkor bizony fékpad, de olyan pad ami tud mérni benzin+levegő összetételt is a különböző terheléseken. Egy mérés kb. 8e Ft.
Szivi. Fognak válaszolni, csak most kiállításon vannak, úgyhogy légy türelmes.
Engem valahogy ez a veszély asszem másik motorral sem fenyegetne. Olyat választottam, amelyik a legjobban tetszik, kényelmes és nem utolsó sorban megy is.
Üdv,
Zsu
Köszi , írtam nekik, majd meglátjuk...
Látom Te úgy választottál motort, hogy ilyen problémád ne legyen...
Üdv,
Csaba
Dobj egy mailt az info@danger.hu-ra, ők is tudnak szerintem a gépedhez.
Üdv
Zsu
Yamaha FZS 1000 Fazer-hez keresek lábtartó szettet (Lucas, LSL, stb.) használt és új is érdekel. "Sajnos" egyre többször ér le a pályán a gyári.
Előre is köszi.
Csaba
Az lenne a kérdésem, hogy mit tudnék egy Suzuki Address robogón tuningolni hogy jobban menjen?! pl: tuning légszürő de milyet? Vagy valami durvát is lehet ? pl turbo vagy injektor? Ettől nem menne szét a henger vagy bármi más?
ui: ezt a témát nem nagyon vágom... sajnaa...:D