Helló mindenkinek yamaha dt 80-as hoz keresek gyári első dobot és első lánckerék rögzitő lemezt.előreis köszi a sgitséget kérlek hívjazok 06 20 264 01 32-es számon üdv zoli
Ha valakit érdekel a motor eladó 80/50 de táblázva van a henger.91-es
Ugyanaz kisebb sűrítés 98-as benzinnel 0,7 barnál
(sose a pacikat nézd, csak az eredeti lovakat = 133 és a növekményt %-osan - nincs az a sima tuning + ram air amivel a motor magába szívhat annyit, mint amennyit egy kompresszor v. turbó lenyom a torkán.. ennélfogva a lejobb 'tuningdob' inkább Garrett márkajelzésű mint Akra.. )
1 milla körül lehet, hogy megkapod kit-ként, amit már csak fel kell szerel(tet)ni, de nem feltétlenül áll meg a dolog. Olcsóbb a nitro, viszont azt után kell töltögetni , tehát addig lesz ott az erő, amíg van a palackban.
A turbóra visszatérve: olcsóbb, ha veszel a fazer helyett egy 1200-1400-as rakétát (zx-12, 14 v. busa) - alapeset, meg 200 le sincs. De ha már ott tart a dolog, hogy blokkba nyúlás a fazerrel, akkor sima szívóként felnyomni 200 paripára biztosan drágább lesz mint a turbó.
Egy szó mint száz: készen (kit) a turbó (ráteszed és üzemel) egységára kb a motorod. Ha futja rá, megcsinálhatod ezt, nagyon mellé nem lősz. De ha elsőre sokallod az 1 millát zsebből előkapni, felejtsd el. A hátsó kerék cseréje 1000-1500-anként.. stb., tehát nyilván nem marad a fenntartási kts. a fazer mostani szintjén.
Ha magad csinálod, használt turbóval, akkor bőven a fele alá is kijöhet az ár, viszont ehhez komoly tudást kell gyűjteni, amit angolul tehetsz meg. Széria állapotú motorral nem fújathatod meg kb. 0,5 bar-nál többel, ez meg nem lesz 200 ló (de ez a fékpadon mért paci külön téma), a levegő-üzemanyag arányt el kell tolni, mert itt már hűtéstre is szolgál a benzin, ha porlaszó van, akkor az úszóház megfelelő nyomásáról is gondoskodni kell, különben nem megy fel a benzin, stb.. Rossz beállítással simán átégnek a kovácsolt dugók is.. (...)
Esetleg full kipuf rendszer, power commander, hengerfej megmunkálás, minden forgó alkatrész kiegyensúlyozása......bár szerintem így sem érné el a 200 lovat.
Vagy esetleg R1 blokkot bele......
Kérdésem lenne hogy mit lehetne tenni egy 50-es és egy 125-ös 4t robogóval hogy kicsit jobban menjen.Már sport légszűrőt kaptak.kipufogó is már nyitott.Nemsokat értek a változtatások.
Vmi kisebb stílű megoldások érdekelnének.fúvóka vagy hasonló.Komplett henger szettre nem akarok áldozni.Ha tudtok jó megoldásokat mondani légyszives segítsetek.
70-es Olympia hengerszett Derbi/ Gilera supermotókhoz/endúrókhoz eladó! frissen fúrva, új 23ezres dugóval ! ár 30 pénz, alku nincs
érdeklődni maxiking0014
Nekem egy Yamaha Fazer 1000-esem van. Gyárilag 143 ló most van rajt egy sportdob és ebben ki is merül a motoron található tuning.Szeretnék kihozni belőle 200 lóerő feletti teljesítményt, és arra gondoltam hogy beszereltetek egy turbót. Tudnátok segíteni hogy hova kéne vinnem ahol ezt remdesen megcsinálják és ez kb mennyibe kerülne? Ha valakinek van más ötlete a turbó helyett a teljesítményemelésre akkor azt ossza meg velem!
Hello! a görgőktől nem fog jobban menni, csak egy picit, de ha könnyebbeket teszel bele akkor jobban gyorsul, ha nehezebbet akkor kicsit nagyobb lesz a végsebesség, de hozzá kell állítani a kuplungot is! :) most hány gr-os görgők vannak benne? és mikor cserélted? mert ha kicseréled a gyári értékűre akkor jobban fog menni, mert nem lesz kopott :)
Van egy 150-es Aprilia Leonardom, most lesz rajta megint olajcsere, és a kérdéssem az hogy ha veszek bele malossi görgöket, akkor ugye jobban is fog menni,jobban gyorsul, stb. De ugyanúgy be kell járatni, mint egy dugatyú cserénél?! Ha igen akkor hány km-en keresztül?!
Van egy honda Bali rogogóm (ami az én bajom) és vettem hozzá egy sport levegőszűrőt mivel a régi légszűrő háza törött gondoltam igy olcsóbban megúszom. A gondom az, hogy szerintem túl sok levegőt kap és csak dadog, nem megy. Valaki le tudná nekem írni, hogy mit csináljak hogy működjön ezzel a levegőszűrővel?
hello!
érdekelnének tuning leírások egy derbi sendához!
mindenféle érdekel csak henger tuning nem!
ha van eladó cuccotok hozzá az is érdekel írj és megbeszéljük!...
http://www.kepesmotor.hu/kipuf...
Ha valakit érdekel a motor eladó 80/50 de táblázva van a henger.91-es
(sose a pacikat nézd, csak az eredeti lovakat = 133 és a növekményt %-osan - nincs az a sima tuning + ram air amivel a motor magába szívhat annyit, mint amennyit egy kompresszor v. turbó lenyom a torkán.. ennélfogva a lejobb 'tuningdob' inkább Garrett márkajelzésű mint Akra.. )
Porlasztós R1 eredeti és 0,5bar feltöltéssel mért telj. görbéje (a képen)
A turbóra visszatérve: olcsóbb, ha veszel a fazer helyett egy 1200-1400-as rakétát (zx-12, 14 v. busa) - alapeset, meg 200 le sincs. De ha már ott tart a dolog, hogy blokkba nyúlás a fazerrel, akkor sima szívóként felnyomni 200 paripára biztosan drágább lesz mint a turbó.
Egy szó mint száz: készen (kit) a turbó (ráteszed és üzemel) egységára kb a motorod. Ha futja rá, megcsinálhatod ezt, nagyon mellé nem lősz. De ha elsőre sokallod az 1 millát zsebből előkapni, felejtsd el. A hátsó kerék cseréje 1000-1500-anként.. stb., tehát nyilván nem marad a fenntartási kts. a fazer mostani szintjén.
Ha magad csinálod, használt turbóval, akkor bőven a fele alá is kijöhet az ár, viszont ehhez komoly tudást kell gyűjteni, amit angolul tehetsz meg. Széria állapotú motorral nem fújathatod meg kb. 0,5 bar-nál többel, ez meg nem lesz 200 ló (de ez a fékpadon mért paci külön téma), a levegő-üzemanyag arányt el kell tolni, mert itt már hűtéstre is szolgál a benzin, ha porlaszó van, akkor az úszóház megfelelő nyomásáról is gondoskodni kell, különben nem megy fel a benzin, stb.. Rossz beállítással simán átégnek a kovácsolt dugók is.. (...)
Vagy esetleg R1 blokkot bele......
Vmi kisebb stílű megoldások érdekelnének.fúvóka vagy hasonló.Komplett henger szettre nem akarok áldozni.Ha tudtok jó megoldásokat mondani légyszives segítsetek.
érdeklődni maxiking0014
Nekem egy Yamaha Fazer 1000-esem van. Gyárilag 143 ló most van rajt egy sportdob és ebben ki is merül a motoron található tuning.Szeretnék kihozni belőle 200 lóerő feletti teljesítményt, és arra gondoltam hogy beszereltetek egy turbót. Tudnátok segíteni hogy hova kéne vinnem ahol ezt remdesen megcsinálják és ez kb mennyibe kerülne? Ha valakinek van más ötlete a turbó helyett a teljesítményemelésre akkor azt ossza meg velem!
Előre is kösz a segítségeket!
Yoshi RS-3....DR-Z400-ra plusz K&N légszűrő.....
http://www.kepesmotor.hu/kipuf...
Van egy 150-es Aprilia Leonardom, most lesz rajta megint olajcsere, és a kérdéssem az hogy ha veszek bele malossi görgöket, akkor ugye jobban is fog menni,jobban gyorsul, stb. De ugyanúgy be kell járatni, mint egy dugatyú cserénél?! Ha igen akkor hány km-en keresztül?!
Van egy honda Bali rogogóm (ami az én bajom) és vettem hozzá egy sport levegőszűrőt mivel a régi légszűrő háza törött gondoltam igy olcsóbban megúszom. A gondom az, hogy szerintem túl sok levegőt kap és csak dadog, nem megy. Valaki le tudná nekem írni, hogy mit csináljak hogy működjön ezzel a levegőszűrővel?
ára: 10.000.-ft akár postán is.
érd: 06-20-545-3546,
bakonymotor@gmail.com
érdekelnének tuning leírások egy derbi sendához!
mindenféle érdekel csak henger tuning nem!
ha van eladó cuccotok hozzá az is érdekel írj és megbeszéljük!...