Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fényszóró biz... hogy a gyúj... mivan?! :D
Ejj, télleg kár volt az angoloknál legalizálni a füvet, b+ :D
Utananeztem, a fenyszoro biztositek ment kint akkuszereleskor es emiatt nem engedte beinditani. Rohej, amugy német forumon bukkantam ra. A negyedik hengert leszedtem, meghagyom a japoknak :D
Ha,nem lenne felesleges kolonc az a 4.De az,szoval vesszen,es jol indit nelkule is. 😆
Na kérlek tünő béla. 😆
Dehogy, gyári állapot. A negyedik henger indítaná be........
Elotte ment?
Veszleallito?
Ha NGK, tedd vissza a régi gyertyákat és próbálj indítani. Ha röffen, akkor gyertya. NGK-val rendszeresen jártam pórul...
Sziasztok!

Sikerult kicserelnem a speedy gyertyait meg levegoszurot, de nem indul a motor, van vm otlete valakinek? Meg se mozdul az indasnal.
Szia panyasanyi,az 1050 es kuplungja kevesebb olajat kap.Sok állás után tapadóssá válik.Vegyél új lellákat,áztasd be olajban egy két napig.A fém lamellákat is csiszolt meg, mert lehetnek rajta akár korrózió nyomai is.Friss olaj ,akár liqui moly 10w-40 ,és meg kell javulnia.
Hát még nekem! Meglepő és mulatságos... 😎
Kinder blokk ,ez jó tecc 😁
Na most lestem 60km/h-nál 4-ben 3800/fordulat az teljesen jó, igaz ez csak a kinder blokkos. 😇
Nem 6 ban ,2 -3-4Ben sem szereti
Sziasztok! Ha valaki ilyet keres... https://admin.hasznaltauto.hu/gyorsnezet/motor/17306748
Nem engedem ilyen alacsony fordulatra a motort lak.teren 3/4-ben poroszkálok 60-al... Nem jó az a motornak, szinte magam előtt látom a kuplungkosár verődését ilyen alacsony fordulaton 6-ban.
Holnap viszem szinkronra az enyémet ,kiváncsi vagyok mennyit szidja majd a szerelő az előzőt
Tudniillik előző szinkron után bár szebben járt a motor ,dadogott 2000-2600 közt városban 50nél és a városi fogyasztáson is felment ,úgy hogy csak 120-130 km tudtam menni a korábbi 180-190 helyett
Inkább használd ès szokj össze a motorral. Lehet csak megszokás kérdése.
Kuplungod kiemel rendesen? Elképzelhető hogy azzal lesz a baj, nem emel ki, kicsit feszül a váltó és nem tudod szépen kivenni sebességből.
Egyébként a 7100 az én ktm-emben is olyan hogy még most ebben a baszott nagy forróságban is ha visszahűl mert sokat megyek főúton, menetszél viszi a meleget, keményebb a váltó.
Hűvösebb időben nagyon feltűnő a változás, hideged rugdosni kell, melegen puha.
Megint megpróbáltam, megint elengedem a motult.
Castrol 15-50est neki
Enyem szereti 😄
Hát igen, akkor is kinéz neki egy olajcsere.
Nwem vagyok szerelő,csak amatőr,de én előbb levenném a kuplungdeklit és a váltó csillag alakú bizgeréjét megnézném.Jól tart e a rugó.
Mer mintha az tartaná meg a sebességeket vagy mi.
Elsőre ez tűnik a legegyszerűbb, és még a legolcsóbb próbának, remélhetőleg meg is fogja oldani.
Akkor az a kérdés hogy vajon az olajcsere javít e rajta. Van vagy 400 km az olajban. Egy kicsit sajnálom lelökni....🤣
Talán rideg tartás de ugye nem a fűtetlen garázsra gondolok.
Hat,ilyenkor még nem kéne kopottnak lenni a rögzítökörmöknek és kapcsolóvilláknak.
Most azt a tanácsot kaptam és azt olvastam angol forumon is hogy váltsak 15w-50 re. Lehet az volt a motorban is.
A blokk pontos évjáratát nem tudom. Még Olaszországban blokkcsere volt.