Utananeztem, a fenyszoro biztositek ment kint akkuszereleskor es emiatt nem engedte beinditani. Rohej, amugy német forumon bukkantam ra. A negyedik hengert leszedtem, meghagyom a japoknak :D
Szia panyasanyi,az 1050 es kuplungja kevesebb olajat kap.Sok állás után tapadóssá válik.Vegyél új lellákat,áztasd be olajban egy két napig.A fém lamellákat is csiszolt meg, mert lehetnek rajta akár korrózió nyomai is.Friss olaj ,akár liqui moly 10w-40 ,és meg kell javulnia.
Nem engedem ilyen alacsony fordulatra a motort lak.teren 3/4-ben poroszkálok 60-al... Nem jó az a motornak, szinte magam előtt látom a kuplungkosár verődését ilyen alacsony fordulaton 6-ban.
Holnap viszem szinkronra az enyémet ,kiváncsi vagyok mennyit szidja majd a szerelő az előzőt
Tudniillik előző szinkron után bár szebben járt a motor ,dadogott 2000-2600 közt városban 50nél és a városi fogyasztáson is felment ,úgy hogy csak 120-130 km tudtam menni a korábbi 180-190 helyett
Inkább használd ès szokj össze a motorral. Lehet csak megszokás kérdése.
Kuplungod kiemel rendesen? Elképzelhető hogy azzal lesz a baj, nem emel ki, kicsit feszül a váltó és nem tudod szépen kivenni sebességből.
Egyébként a 7100 az én ktm-emben is olyan hogy még most ebben a baszott nagy forróságban is ha visszahűl mert sokat megyek főúton, menetszél viszi a meleget, keményebb a váltó.
Hűvösebb időben nagyon feltűnő a változás, hideged rugdosni kell, melegen puha.
Megint megpróbáltam, megint elengedem a motult.
Nwem vagyok szerelő,csak amatőr,de én előbb levenném a kuplungdeklit és a váltó csillag alakú bizgeréjét megnézném.Jól tart e a rugó.
Mer mintha az tartaná meg a sebességeket vagy mi.
Most azt a tanácsot kaptam és azt olvastam angol forumon is hogy váltsak 15w-50 re. Lehet az volt a motorban is.
A blokk pontos évjáratát nem tudom. Még Olaszországban blokkcsere volt.
Ejj, télleg kár volt az angoloknál legalizálni a füvet, b+ :D