Kínai olcsót ne vegyél szár az üvege. KB karacsonyfagömböt néznél , olyan van nekem is tartalakban. De nem leszel vele boldog. Honnan azt nem tudom én amcsiban vettem anno
Sziasztok! Street triplere keresek kormanyvegtukroket! Ha valakinek van, ne tartsa magaba, illetve ha tudjatok hol lehet jokat szerezni osszatok meg velem legyszi! Koszi
Sziasztok,
Olyan kérdésem van, hogy van-e valaki, aki tisztában van azzal, hogy mennyire kényes a 675 Street Triple az egykerekezésre.
Nem Stunt-ra tervezem használni, de sanszos, hogy sokat fog járni a motor a hátsó kerekén és nem szeretném, ha emiatt gondja lenne a motornak.
Tehát a kérdés, hogy szükséges-e belenyúlni a karterba, vagy az olajszivattyúba ahhoz, hogy tartósan holtpont körül utazhasson a motor?
Köszi a segítséget!
Hát kell hozzá egy obd kábel meg letöltöd a tueecu ingyenes programot és úgy tudsz rajt állítani.
Mechanikus módja nincs ezeknek a Triumphoknak.
De ha nem áll be akkor valami nem okés. Vagy a fojtószelepek nincsenek szinkronban vagy az alapjárati motor szórakozik.
Sziasztok!
Street Triple tulajok!
Aki írna pár szót a tapasztalatairól kérem keressen meg privátban!
Egy Yamaha és egy Ducati után váltanék, 4 henger, 2 henger, most jöhet a 3!
Nagyon köszönöm a segítséget!
Sziasztok! 97'-es Speed Triple motoromon hol és hogy tudok alapjáratot állítani? 1000 alatt van egy picivel és emelni szeretném... A választ és ezzel a segítséget előre is köszönöm!
Sziasztok Triumphosok. :)
Egy nekem új Triumph vásárlásán töröm a fejem, és azt szeretném megkérdezni, ha megyek megnézni a motorokat, mi az amire feltétlenül figyelnem kell egy Speed Triple esetében? Típushiba, stb. Megköszönném, ha valaki tudna nekem segíteni. Ez lesz az első Triumphom, és még nem nagyon ismerem a típust...
Kettőt néztem ki magamnak itt németben, mindegyik jó áron (4600-4900 Euro)
A pirosban 24,600 km van (2008. 4. havi), a kékben 21,000 van (2006. 10. havi)
A piros elvileg 132, míg a kék 125 lovas... ez elírás lehet, vagy tényleg lehet különbség az adott motorok között?
Hali!
CBR600F3 ról ültem át speedtriple-re. Hondáknál minden motor csak zajosabb lehet. Nem izgulnék emiatt. Kötelező dolgokat
nézesd át, szelephézag, folyadékok cseréje, és élvezd Gyere át a daytona fórumban, ott leledzünk Triumphosok.
Saját tapasztalatom ugyan nincsen a típussal de ismerősnek van egy. AH motorozni megyünk akkor az ő gépét jobban hallom mint azt amin ülök. szerintem nagy gond nincs vele. Esetleg egy szelephézag ellenőrzést megejthetsz főleg hogy most szerezted be olyankor amúgy sem árt átnézni a masinát tüzetesebben hogy ne érjen semmi meglepetés. Szerintem nincs komoly baj. Ha esetleg zavar a hangja mégis keress egy Ducati-s cimborát magadnak aki száraz kuplungos géppel jár és sokkal jobb lesz a közérzeted. Mert hirtelen halk lesz a masina.
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem....némi tapasztalat cserére. ...
Vettem egy 2009 es 1050 triple-t. Nagyon élvezem a mocit.... Egy igazi állat.... Egyetlen egy aggályom van vele kapcsolatban.... Mert nincs tapasztalatom a típussal.... Zajosnak találom a blokkot. Egy Honda Vfr-em volt előtte és ahhoz képest nagyon hangos.. Az lenne a kérdésem hogy szerintetek ez ilyen és hozzá kell szoknom, vagy netán valami gond van... Gyakorlatilag menet közben is hallom hogy dolgozok a blokk.... Kis ciripelés... Olyan szelep hang szerű hangok....Esetleg valakinek Hondás viszonyítási alap? Előre is kössz a válaszokat!
Asszem a Daytona a hengertől felfelé szürke. Más a belseje, nem 5250, hanem magasabb fordulatra van a nyomatékcsúcs hangolva, és ott vannak a plusz pacik. Ha esetleg daytona blokkos, de más "baja" nincs, akkor emiatt nem aggódnék.
955i Speedben, 2002, szürke váz fekete blokk és a Daytonának volt szürke blokkja? Hahun van egy eladó speed de szürke a hengerfej, ott valami mókolás lehet ?
Triumph speed triple 955i vásárlását tervezem.
Vannak tipushibak amire érdemes figyelni?
Tapasztalatok mik, mennyire megbízható?