Nekem a felszinti olajat jobban szereti. Fullsintet szezon középen kivágtam pár éve mint macskát, mert pocsék volt
Vagy a15-50es is írja a kézikönyv, próbálhatod azt is
De ha jól emlékszem 05 os váltó màr nem ugyanaz mint a 06os
Kuplung hang felújítás is után újra jönni fog,mivel sok minden màr bekopott, ez ilyen
Pocses, minnel kisebb a ccm annál jobb a váltó, legalábbis régen ill 2010ig ügy volt. Haver 99es 600 Y-ja vajpuha az enyémhez képest, 😀
Most cseréltem olajat 1 hete, amikor megvettem a motort. Motul 7100 10/40-es. Inkább melegen csinálja, bár kb. mire megyek 2 utcát akkora üzemmeleg! :D
Leállítás után szerintem megvan normálisan az üres, de nem próbáltam úgy ki. Vagy talán egyszer, nem emlákszem. Nekem csak az a furcsa, hogy hol nagyon jó, hol nem. Játszok hogy gázfröccsel váltogatok, lassan váltok, gyorsan. Igazából még magával a motorral is szokjuk egymást. De egy váltónak nem így kell működni.
A kuplungnak van hangja, elképzelhető, hogy egy "felújítás" után ez a jelenség is megszűnik?
Amigy érzékeny az olajra ,
Nem szereti a legjobb olajat
Én 10-40 est használok enyémnek az jó
Amúgy ha meleg az olaj vagy hideg produkálja ? Vagy bármikor
Vagy a kuplung van oda 🤔
Mikor üresbe teszed kicsit emelj a fordulaton egész kicsit, ha így könnyen megvan első körben egy olajcserét kellene ejteni. Lehet tudni mikor volt csere és milyen olaj került bele?
Sziasztok! 1050-es Speed Triple (2005) váltóval küzdött már valaki? Nekem necsak a típus új, de a márka is. A motor azt produkálja, hogy a váltó ha olyanja van akkor mint a vaj úgy dolgozik. Ha éppen rossz percei vannak akkor nincs meg az üres a lámpánál, nehezen veszi a sebességet... ilyenek. Aztán gondol egyet és megint jó.
Valakinek valamilyen tapasztalat?
Valóban. De azok olyan drágák és olyan egzotikumok, hogy igazából nem is léteznek számomra. Egyelőre nekem maga a cég- és a dealerháttér is túl bizonytalan.
Lehet, hogy ügyes lesz az az orosz csávó, aki most vezeti az MV-t, és lehet, hogy egy pár év múlva már ugyanúgy tekintünk rájuk, mint most egy Triumphre, BMW-re, Ducatira.
Nem feltétlen, bár nem ismerem a Triumph gyorsaságát. Nem tudom elképzelni hogy sokáig húznának egy esetleges kibukott típushiba javítását. A 790-nél folyt a szelepfedéltömítés, azt cserélték is hamar bár nem mindig sikerült
A lényeg, 1év alatt kibukik ha van valami komoly baja és azt úgyis hamar javítani fogják.
Mivel új blokk, én lehet várnék vele egy faceliftet, vagy legalább 1évet hogy bukjanak ki a hibák. Én is majdnem vettem egy 790advR-t, de örülök hogy mégsem. Nem akarok tesztalany lenni az első években.
Mivel garancia valóban nem kellene fèlni a thàjföldtől,bár mint vevő elvàrnam hogy ezt az àrban is visszajöjjön, de nem kapjuk vissza
Amúgy hasonlítani? Nos a tonhal/duc V4 a bömös R4,és a tyúk V2 , mind màs, ha nem lenne T én a V2 re voksolnèk, volt jó volt, szerettem is,
Sor4 nàllam fabatkàt sem ér és mind1 ki a gyártó,
Nos,az új speed egy új modell.Innentől tapasztalat nincs,3 év gari van.
régebbi évjáratú 105-esknél láttam neten,yt-n megsült generátzórt és kinyiffant önindító kuplungot vagy mit.Egy 12 évvel ezelőtti daytona 675-öt felrobban motorral,nekem a 08-as streeten egyhónapban 5 csepp hűtőfolyadékot eresztő vízpumpát.Kb ennyi.
Ha megveszed,és gyorsan peregnek a km-ek kijöhet valami,de nem valószínű,és ha kijön gari.Tehát az első 3 évben jól meg kell hajtani.És lesz tapasztalat.
Első infók netről.
Nekem bejön,de csak fejidommal.És ezek a képek nagyon bejönnek. Az a 6.5 milla nem. ,és mivel öreg is vagyok,csóró is vagyok,motorozni sem tudok,a fagyi érdekel csak és így marad a bébi triple.
Vagy a15-50es is írja a kézikönyv, próbálhatod azt is
De ha jól emlékszem 05 os váltó màr nem ugyanaz mint a 06os
Kuplung hang felújítás is után újra jönni fog,mivel sok minden màr bekopott, ez ilyen
Pocses, minnel kisebb a ccm annál jobb a váltó, legalábbis régen ill 2010ig ügy volt. Haver 99es 600 Y-ja vajpuha az enyémhez képest, 😀
Leállítás után szerintem megvan normálisan az üres, de nem próbáltam úgy ki. Vagy talán egyszer, nem emlákszem. Nekem csak az a furcsa, hogy hol nagyon jó, hol nem. Játszok hogy gázfröccsel váltogatok, lassan váltok, gyorsan. Igazából még magával a motorral is szokjuk egymást. De egy váltónak nem így kell működni.
A kuplungnak van hangja, elképzelhető, hogy egy "felújítás" után ez a jelenség is megszűnik?
Nem szereti a legjobb olajat
Én 10-40 est használok enyémnek az jó
Amúgy ha meleg az olaj vagy hideg produkálja ? Vagy bármikor
Vagy a kuplung van oda 🤔
Valakinek valamilyen tapasztalat?
Egy 1998-as Speed Triple vásárlásakor mire érdemes odafigyelni, mik a típushibái?
Lehet, hogy ügyes lesz az az orosz csávó, aki most vezeti az MV-t, és lehet, hogy egy pár év múlva már ugyanúgy tekintünk rájuk, mint most egy Triumphre, BMW-re, Ducatira.
A lapítós csak alkatrészlistás módosítások meg ahogy kiadja.
A lényeg, 1év alatt kibukik ha van valami komoly baja és azt úgyis hamar javítani fogják.
Amúgy hasonlítani? Nos a tonhal/duc V4 a bömös R4,és a tyúk V2 , mind màs, ha nem lenne T én a V2 re voksolnèk, volt jó volt, szerettem is,
Sor4 nàllam fabatkàt sem ér és mind1 ki a gyártó,
De tuti sokk.
Nekem.
régebbi évjáratú 105-esknél láttam neten,yt-n megsült generátzórt és kinyiffant önindító kuplungot vagy mit.Egy 12 évvel ezelőtti daytona 675-öt felrobban motorral,nekem a 08-as streeten egyhónapban 5 csepp hűtőfolyadékot eresztő vízpumpát.Kb ennyi.
Ha megveszed,és gyorsan peregnek a km-ek kijöhet valami,de nem valószínű,és ha kijön gari.Tehát az első 3 évben jól meg kell hajtani.És lesz tapasztalat.
Első infók netről.
Nekem bejön,de csak fejidommal.És ezek a képek nagyon bejönnek. Az a 6.5 milla nem. ,és mivel öreg is vagyok,csóró is vagyok,motorozni sem tudok,a fagyi érdekel csak és így marad a bébi triple.