A helyére ment minden, lefogattam elől hátúl a tengelyeket, lehúztam nyomazékra, és ahogy kiveszek mindent, picit elfordul, de nincs egy fog, mert próbáltam elrakni egy fogat, és úgy sem volt jó. Nem tökéletes, de összeraktam annyira hogy beinditsam, és szebben jár mint azelőtt.
Jaja, tudom, de hivtak mar fel hasonloval. Ott konkretan nem ment a helyere a vezermutengely, a fazon tokre panikban volt. Vegigmerte a hezagokat, levette a leszoritokat, kivette a tengelyeket, kicserelgette a lapkakat es az istennek se ment a helyere, maradt a csapagy felulet es a tengely tavolabbi vege kozt 2-3mm.
Ott speciel ez volt, gondoltam megkerdezem, hatha...
A szelepek kinyomhatjak a tengelyt,de ha szorul akkor nem biztos hogy a helyere ment.
Sokat tököltem mire osszeraktam.
Nem vagyok szerelo,es egy lom hodda volt.
Ilyet inkabb szerelore bizok ezutan.
Nem, a gyertyák azelőtt is kivoltak véve, és sokkal könyebbet fordult a motor. Nem lehet attól hogy csak olajjal raktam össze? Semmi paszta. A csavarok 10 Nm-re húzva, és 2-3x nehezebben fordul át
Az érdekes, mert ha csak annyit csináltál, hogy a hézagmérővel méricskéltél meg jelre forgattad a főtengelyt, annak nem lenne szabad ilyen kövektkezményének lennie.
Nem lehet, hogy esetleg csak az zavar meg, hogy a tekergetéshez esetleg kivetted a gyertyákat és azt szokta meg a kezed, illetve most ahhoz képest nehéz átfordítani?
Köszi a válaszokat. Megtörtént az állítás, összeraktam mindent ugyanúgy ahogy volt, viszont a motor most sokkal nehezebben fordul át. Elrontottam valamit vagy ez normális?
Bár nem vagyok a szelephézag állítás nagy szakértője. De én is azt mondom, hogy ha már egyszer szét van szedve, akkor inkább növeld kicsit a hézagot (a megadott határértékre).
Tudtommal a hézag ugyanis inkább csökkenni szokott, ahogy a szelep idővel egyre jobban beleül a fészkébe. Szóval így, hogy már a min. értéknél vagy, inkább korrigáld.
Sziasztok!
Szelephézag kérdésem lenne hozzátok. 675R 2013, a szelephézagok épp hogy beleférnek a gyári értékbe (0.10-0.20), a mért érték szinte mindegyik szelepnél 0,10. Szerintetek kellene állítsam, vagy hagyhatom igy amig értéken belül van?
Előre is kösz a választ.
Csak kiegészítésként a kérdést feltevőnek (lev74).
A Zoli által említett Karácsony Zsolt (Szigetbecsén) és az általam belinkelt szerviz (http://triumphszerviz.hu/kapcsolat/) egy és ugyanaz ;)
Nem vagyok szerelo,se a speed-et nem ismerem.
De mintha az inyektor alapjarati leptetomotoros lenne,en ott keresnem a hibat eloszor.
A rosszhir hogy elter a japoktol ebben,igy tipushoz erto szerelo kell.
Karacsony Zsolt lenne az elso tippem.Szigetbecsén.
Szia!
Sajnos nem tudok ebben segíteni. Nem tudom mennyire beszélsz angolul. Az egyik megoldás, hogy külföldi fórumokon rákeresel a problémára.
Vagy - ha nincs túl messze számodra - keresd meg a Triumph Budapestet, azért ők mégiscsak elég sok Triumphot láttak már :) Jó eséllyel tudnak segíteni.
Illetve csak jókat hallottam még erről a helyről: http://triumphszerviz.hu/kapcsolat/
Sziasztok !
Alábbi problémában kérnék tanácsot :
2006-os 1050, menet közben ha behúzóm a kuplungot miután vissza esett a fordulat alapjáratira a motor leáll. Talán 1-es fokozatban nem.:-(((.
Nyilván utána ha vissza rá engedem elindul . Nemrégen vettem , első kilométereket megyek vele. Nem volt még Triumphom.
Köszönöm
Ott speciel ez volt, gondoltam megkerdezem, hatha...
A vezérműlánc feszítője ki kell iktatva az összeszereléskor? Az nem lehet, hogy elfelejtődött és most "szorulása van"?
Sokat tököltem mire osszeraktam.
Nem vagyok szerelo,es egy lom hodda volt.
Ilyet inkabb szerelore bizok ezutan.
Szerintetek maradhat igy?
Nem lehet, hogy esetleg csak az zavar meg, hogy a tekergetéshez esetleg kivetted a gyertyákat és azt szokta meg a kezed, illetve most ahhoz képest nehéz átfordítani?
Tudtommal a hézag ugyanis inkább csökkenni szokott, ahogy a szelep idővel egyre jobban beleül a fészkébe. Szóval így, hogy már a min. értéknél vagy, inkább korrigáld.
Hatarerteknek allitanam mindenkepp. Eleve 20 vagy 24 ezer az intervallum. Ha most begombolod es kimegy a fejedbol, egy hengerfejedbe kerulhet.
Szelephézag kérdésem lenne hozzátok. 675R 2013, a szelephézagok épp hogy beleférnek a gyári értékbe (0.10-0.20), a mért érték szinte mindegyik szelepnél 0,10. Szerintetek kellene állítsam, vagy hagyhatom igy amig értéken belül van?
Előre is kösz a választ.
A Zoli által említett Karácsony Zsolt (Szigetbecsén) és az általam belinkelt szerviz (http://triumphszerviz.hu/kapcsolat/) egy és ugyanaz ;)
De mintha az inyektor alapjarati leptetomotoros lenne,en ott keresnem a hibat eloszor.
A rosszhir hogy elter a japoktol ebben,igy tipushoz erto szerelo kell.
Karacsony Zsolt lenne az elso tippem.Szigetbecsén.
Sajnos nem tudok ebben segíteni. Nem tudom mennyire beszélsz angolul. Az egyik megoldás, hogy külföldi fórumokon rákeresel a problémára.
Vagy - ha nincs túl messze számodra - keresd meg a Triumph Budapestet, azért ők mégiscsak elég sok Triumphot láttak már :) Jó eséllyel tudnak segíteni.
Illetve csak jókat hallottam még erről a helyről: http://triumphszerviz.hu/kapcsolat/
Alábbi problémában kérnék tanácsot :
2006-os 1050, menet közben ha behúzóm a kuplungot miután vissza esett a fordulat alapjáratira a motor leáll. Talán 1-es fokozatban nem.:-(((.
Nyilván utána ha vissza rá engedem elindul . Nemrégen vettem , első kilométereket megyek vele. Nem volt még Triumphom.
Köszönöm
Eladó Daytona 675 R-t keresek.
Az ajánlatokat üzenetben az izoli76@gmail.com e-mail címre várom.
Köszönöm!