Párom fent lakik, szóval biztos fogok felmenni, úgy tervezem, hogy akkor pár pest közeli, dunántúli célt kinézve elmotorozni.
(üvegtirgris, dobogókő, esetleg ötlet még?)
Nekem f4-es CBR-em volt.
Jó állapotú motor nem egy romokból épített hulladék.
Sok motorom volt már de mosta CBR-hez fogom hasonlítani a Triumphot.
Pozitívum:
Én 177cm vagyok amikor ráültem a Streetre az első érzés, hogy minden kézre esik, a tank-térd kapcsolat, lentebb ültem egy picit de mégis többet láttam előre. Egy szó mint 100 sokkal kényelmesebbnek tűnt a motor mint a CBR. Az első pár 100m olyan volt vele mintha egy Simsont vezetnék annyira egyszerű volt irányítani, a könnyedségéből fakadóan. A kanyarosodás mintha maga alatt fordulna, sokkal fordulékonyabb, mint az eddigi motorjaim ez "lassabb" városi araszolásnál nagyon jó jön.
Nekem bejött a CBr sor 4 is azon volt egy elég jó dob, a Street-en ARROWS dobok vannak nagyon szépen szólnak.
Amikor először mentem vele, nem tudtam, hogy mi ez a régi hang amit már hallottam valahonnan aztán rájöttem, hogy picit olyan hangja van mint a Barkasznak volt régen, persze attól sokkal szebb de hasonlít. :)
Ami a két motor közötti órisái különbség a nyomatékleadás ez a motor 2000-es fordulat felett gyorsulás közben 60nm fölött tartja a nyomatékot. Ez durván azt jelenti, hogy szinte bármikor rendelkezésre áll a motorban rejlő erő, ez a CBr-ről nem mondható el azt húzni kell, hogy menjen.
A másik a gázreakció sokkal vehemensebb.
Egyszer majdnem leestem a motorról mert egy kézzel fogtam a kormányt a másikkal a plexit állítottam amikor egy bukkanó és közben megugrott a kezem a gázon, ez a Triumphon majdnem végzetes hibának minősült.
Ha motoron valaki nézi a fogyasztást akkor az enyém 5 5,5l normál használat mellett.
Negatívum:
Nem "igazán" pakolható (mágneses tanktáska felmegy rá) de a CBR sem volt egy málhás ló de a monstertől még így is jobb.
Szélvédelem 0, tudom Naked motorról beszélünk de a gyári plexi elül díszítő elemként funkcionál, hosszabb autópályánál az nagy hátrány a CBR-rel szemben az nagyon jó volt az én méreteimnek.
Nagy sebességnél (+130) a rövid tengelytáv kicsit bizonytalanná teszi a futóművet, itt érezhető a Honda stabilabb volt.
A duda hangja egy vicc :)
Szia!
Nekem a nagyobbik streetem van, azaz speed tripla 1050 2006-ból. Sajnos még nem sokat tudtam vele menni,
mivel november elején került hozzám. Ami biztos, hogy nagyon nyomatékos, és 1-2 ben folyamatosan kerékre
akar állni, ha nem óvatosan húzza neki az ember. 600 ról ültem át, még szokni kell a gázrátekerést
Kérünk egy tulajdonosi leírást, tesztet a nagyobbik street triple mociról! Mit szerettek benne? Mi az előnye-hátránya? Fogyasztés, végsebesség, gyorsulás. Milyen érzés ilyen motort vezetni?
http://totalbike.hu/tesztek/2016/01/20/triumph_street_triple_675_rx_2015/
(üvegtirgris, dobogókő, esetleg ötlet még?)
Jó állapotú motor nem egy romokból épített hulladék.
Sok motorom volt már de mosta CBR-hez fogom hasonlítani a Triumphot.
Pozitívum:
Én 177cm vagyok amikor ráültem a Streetre az első érzés, hogy minden kézre esik, a tank-térd kapcsolat, lentebb ültem egy picit de mégis többet láttam előre. Egy szó mint 100 sokkal kényelmesebbnek tűnt a motor mint a CBR. Az első pár 100m olyan volt vele mintha egy Simsont vezetnék annyira egyszerű volt irányítani, a könnyedségéből fakadóan. A kanyarosodás mintha maga alatt fordulna, sokkal fordulékonyabb, mint az eddigi motorjaim ez "lassabb" városi araszolásnál nagyon jó jön.
Nekem bejött a CBr sor 4 is azon volt egy elég jó dob, a Street-en ARROWS dobok vannak nagyon szépen szólnak.
Amikor először mentem vele, nem tudtam, hogy mi ez a régi hang amit már hallottam valahonnan aztán rájöttem, hogy picit olyan hangja van mint a Barkasznak volt régen, persze attól sokkal szebb de hasonlít. :)
Ami a két motor közötti órisái különbség a nyomatékleadás ez a motor 2000-es fordulat felett gyorsulás közben 60nm fölött tartja a nyomatékot. Ez durván azt jelenti, hogy szinte bármikor rendelkezésre áll a motorban rejlő erő, ez a CBr-ről nem mondható el azt húzni kell, hogy menjen.
A másik a gázreakció sokkal vehemensebb.
Egyszer majdnem leestem a motorról mert egy kézzel fogtam a kormányt a másikkal a plexit állítottam amikor egy bukkanó és közben megugrott a kezem a gázon, ez a Triumphon majdnem végzetes hibának minősült.
Ha motoron valaki nézi a fogyasztást akkor az enyém 5 5,5l normál használat mellett.
Negatívum:
Nem "igazán" pakolható (mágneses tanktáska felmegy rá) de a CBR sem volt egy málhás ló de a monstertől még így is jobb.
Szélvédelem 0, tudom Naked motorról beszélünk de a gyári plexi elül díszítő elemként funkcionál, hosszabb autópályánál az nagy hátrány a CBR-rel szemben az nagyon jó volt az én méreteimnek.
Nagy sebességnél (+130) a rövid tengelytáv kicsit bizonytalanná teszi a futóművet, itt érezhető a Honda stabilabb volt.
A duda hangja egy vicc :)
Nekem a nagyobbik streetem van, azaz speed tripla 1050 2006-ból. Sajnos még nem sokat tudtam vele menni,
mivel november elején került hozzám. Ami biztos, hogy nagyon nyomatékos, és 1-2 ben folyamatosan kerékre
akar állni, ha nem óvatosan húzza neki az ember. 600 ról ültem át, még szokni kell a gázrátekerést
Szervizkonyves hibatlan allapot.
Lakasvasarlas miatt kell megvallnom Tole.
Kepeim kozott lathatjatok.
Van youtubos videom is.
Jó lenne.
http://www.motorcyclenews.com/...
Csak speed.És qurvajo.
Atom gyorsulás,egyedi kinézet,maximális ereszdelahajam érzés.
Nem olcsó.
Ebay-en fel szokott bukkanni olcsóbban.
nekem a gyári olyan mintha nem is lenne :)
Jöhetnek az okfejtések