Sok.
2009-ben volt visszahívás mert a kokusan fesszab olvadt ki,ezt egy csatoló kábel segítségével shindengen FA-12 AB-re cserélték,a felfogató platni is más.
Ezenkívül a váltó mozgató mechanizmusára volt visszahívás ahol a csillagnál lévő rugó (tudja a fene a szakszöveget) volt gyenge,ez is cserés volt.
Mivel 08-as valszeg már cserélték,kereskedésben ellenőrizni kell vin szám alapján hogy megtörtént e.
11-környékén jött az új lámpa,13-tól már eleve másik fesszab ami közvetlen csatlakoztatható a generátorhoz nem a plusz kábellel,más a segédváz.
Az RX alapból gyorsváltó daytona far és segédváz.apróság hogy 13 után asszem már van benzinszint jelző is.
Utána 17-től 765.
Én egy 13-17 közti R-est vennék használtban.
Papíron a 17 utáni erősebb,de a régi 675-ös vadabbul adja le a műsort,viszont az újabb finomabb futóművel és kezesebb fékkel rendelkezik..Már egy közepes csupaszhoz képest,nem egy MT10 de azért kibaszott jó móka a csomag.
Szaisztok!
Street triple 675 R 2008ast érdemes venni? Vagy mik azok a későbbi változtatások ami miatt esetleg újabb az ajánlott? Ha valaki írna pár sort megköszönném :)
Ha valtasz valtasz ,senki nem akar meggyőzni
1000erv van mellette és ellene de te tudod
De ha már váltás én multistradat javasolnék jó drága de legális QD kidurantoval és S változatban
A gennytanya ennyire alattomosan szivarog.