Szerinted mit kellene találni ? Semmit legalábbis hivatalosan abból nincs baj ,
2eser aminek híre ment koletarális vesztesség ,
Nagy a szőnyeg eltussoljak ,a Honda cbr100rrrrrrrr 19-20as Is bibis,azt pedig a kardmesterek kovácsolták és persze H termék..szóval ha H is elbaltaz vmit akkor a T elnézendö
Az első motor tesztje 2018 februárjában indult, szóval az tuti 2017-es gyártású.
Amúgy az első esetnél a Triumph megvizsgálta az érintett blokkot és még 4 másikat is, melyek közül egy nem sokkal az érintett blokk előtt, egy nem sokkal utána készült. A motorokat kemény próbáknak vetették alá és nem történt semmi. A Triumph elmondása szerint a szelepeket/vezérlést érintő reklamációk arány összességében 0,02%.
Biztos vagyok benne, hogy ezt a második esetet is alaposan ki fogják majd vizsgálni.
Egy leszakadt szelepnél még aszondom ok,egyedi,de kettő ugyanazon tesztben azért ekkora balszerencse nincs.
Szoval ha közeli gyártási sorozat akkor keresgélni kéne kurvagyorsan az okot.
Nekem 17-es ezért remélem másik szállítmány szelepek vannak benne.
Ha jól értem az első szürke hibás motort bevizsgálta a Triumph és nem találtak semmi rendelleneset, ráadásul megvizsgáltak több hasonló gyártású motorblokkot, de azokon se találtak semmit. Magyarul hivatalosan fogalmuk sincs miért történt. És ha minden igaz mind a kettő 2018-as, de erre nem vennék mérget.
Ez volt a kérdés,mivel jó magyarként csak a képek vannak meg a szövegből egy kukkot nem értek.
És még az sem elhanyagolható tény hogy 17-18-as lehetett e a gép.
Már a szelep szállítmány melyik gyártási sorozatot érintette és hány motort.
Plusz, ha jól értettem a második motornál, 25000 km körül elkezdett morogni a kuplung. A kuplung kosárban lévő csillapító rugók hibája miatt cserélték az egész kuplung kosarat Aztán 29000km-nél ez a motor is megadta magát.
Igen, Caboose jól mondja. Miután az első (szürke) motor tönkrement, kaptak egy újat (fekete). A fekete motorban kb. 1000 km volt, amikor a Motorrad szerkesztősége megkapta.
Mindkét esetben szívóoldali szelep volt az érintett, az első motornál a középső hengernél lévő. A második esetben a jobboldali hengernél lévő.
Az első esetben alacsony fordulaton, a forgalomban való csordogálás során ütött be a krach, a második esetben autópályán, nagyobb sebességnél.
Az első törésnél csak a szelepeket cserélték a hengerfejet vagy a komplett motort?
mer itt a képeken van RS meg R is.
Amúgy meg valszeg egy komplett szállítmány/széria szelep hibás.Amit ki kéne szállítólevél és cikkszám szerint szűrni hogy ezek anyaghibásak mind és melyik motorba lettekk szerelve.Azokat visszahívni és cserélni a szelepeket visszahívásban.
Olyan sok drasztikus változtatás szemre nem volt 675-765 vonalon hogy minden alapoktól új legyen szóval itt egy beszállítói hiba lehetett.Vagy váltottak beszállítót szelepek tekintetében.
De ez mind visszakövethető.
Nameg ezek lehet tévedek 18-as gyártásúak?
Szerintem.
Igen, elég nagy is a nyugtalanság a német Street Triple fórumban. A Triumph kivizsgálja az ügyet. Mindenki nagyon kíváncsi, hogy lesz-e hivatalos állásfoglalás.
Amúgy tényleg hihetetlen, hogy egymás után két Street Triple RS esetében végződött szeleptöréssel a teszt. Az első 20e, a második 30e körül dobta be a törülközőt. A szelepek gyári száma alapján állítólag ugyanazok, mint a 675 esetében.
Érdekes, de ennek ellenére én most nem parázok attól, hogy magam is egy 765-öst (S) hajtok. Azért van a fórumban nem egy 30-40 ezret futott 765-ös, melyek hibátlanul működnek.
Az is lehet, hogy csak valami óriási véletlen az egész. Mindenesetre nyilván szar ez a Triumph számára, hiszen a Motorrad a legnagyobb motoros szakújság Németországban és ez a hír rengeteg emberhez eljut majd.
Ha ez egy valódi veszély, az azért is nagyon szar, mert 20-30 ezret a legtöbb motoros 4-5 év alatt tesz meg, amikor már nem garanciális a gép.
2eser aminek híre ment koletarális vesztesség ,
Nagy a szőnyeg eltussoljak ,a Honda cbr100rrrrrrrr 19-20as Is bibis,azt pedig a kardmesterek kovácsolták és persze H termék..szóval ha H is elbaltaz vmit akkor a T elnézendö