Nekem már annyira nem,a régi Street 106 körében lokne egyet,a 765 R 118 lovagot képest már nem annyira számottevő.
A 13 utáni Street meg megint canbus nem tudom hogy ecu szinten kompatibilis a regi daytonaval.
Az ecu nem feltétlen kellene. A ford. limit feljebb írható, exup meg nem kell bele. A Daytona térképet be lehet másolni a Street mapba aztán csak padon kellene finomhangolni picit és vadorzó lenne
Ecu is kell hozzá ,aztán még jobb lenne a 16 is daytona,de az már canbuszos,ergo kábel köteg.
Fasza a tuning,csak sosincs vége.
Egy bekavó Street RS ből fabrikált daytonat. http://youtu.be/RqS3jmEWMMA
Hát akkor már elöbb csinálnám meg, hogy a Daytona 675 hengerfejét átdobnám az első generációs Streetre aztán uccu neki. Azzal a súllyal a 120 ló vagy mennyi az első 675 Daytona, aztán megenné a Speed R-t.
A 13 utáni Street meg megint canbus nem tudom hogy ecu szinten kompatibilis a regi daytonaval.
Fasza a tuning,csak sosincs vége.
Egy bekavó Street RS ből fabrikált daytonat.
http://youtu.be/RqS3jmEWMMA