Nem értetted mit írtam....
Azt írtam, hogy sok olyan autóval találkoztam, aminél biztosan nem volt cserélve és amikor megmértem a folyadékot, még teljesen megfelelő volt.
Ebből te azt szűrted le, hogy ÉN 4-6 évente cserélek fékfolyadékot.
Aztán ezután azt írtam, hogy a fékfolyadékok sokat fejlődtek mára és a 2 év az egy régi folyadékoknál kialakult ökölszabály.
Persze mindent le ehet cserélni hamarabb a szükségesnél, de nem biztos, hogy érdemes vagy valóban szükséges-e.
Lehet láncot, gumit, olajat is cserélni fele annyi futás után is, mint a normál intervallum....csak minek.
Milyen reklámban?
Elég sok fékfolyadékot megmérek/megmértem már teszterrel. Ismert 4-6 éve tuti nem csetélt, nem volt rossz. Ezek alapján mondom, asse tudom milyen reklámról beszélsz...
A glikolbázisúakat DOT 3 és DOT 4 számokkal jelöli. A szilikonbázisúakat pedig DOT 5-tel. A legmodernebb fékfolyadékok a DOT 5.1-esek, mivel ezek már nem tartalmaznak szilikont sem.
leggyakoribb folyadékok legalacsonyabb forráspontja a következő: DOT3: 205°C; DOT4: 230°C; DOT5: 250°C; DOT5.1: 260°C. Figyelembe kell venni, hogy a DOT szám és a forráspont növekedésével a nedvességmegkötő képesség is növekszik. Ezért egy DOT5.1 folyadékot általában gyakrabban cserélni kell.
Kurvajok,vennem kell egy parat.