Sziasztok! Àrulnak a 675 daytonàt...de màr fèl ève. Nem tudjàtok mièrt nem megy el. ? Ennyire kevès a triumphos sportmotors magyarorszàgon? Mert tuti jó motor...
Skacok, valaki nem szeretne rendelni az angoloktól valamit a mocijához? Akarok egy alkatrészt, de 1 cuccért drága a szállítás és osztoznék ha valakinek még kellene valami.
Valszeg nem foglalkozott vele mert a levegobelepo cso ugyis eltakarja.
a 765 ost meg lattam valahol.
Mar nem kozepen kiallo kis bizbasz alu hanem ketoldalt vastagitottak meg a vaznyakat.
Hát azért még lesz mit csinálni rajta. Az hogy beindult ettől a sérüléstől nem nagy dolog, de a srác igen örült neki A váznyakkal valóban mázlija volt, egész jól megúszta a vas.
Azt a kormány ütköző hegesztést én mondjuk kicsit még szépítgettem volna festés előtt 765-öt sajna még nem láttam közelebbről, de ha lesz szerencsém egyhez azt jól megnézem.
Csak hogy legyen élet, ez a daytona eleg szarul jart, tipikus vazserules, de megoldottak. Meg a tank is le tud szakadni hatul, ha nagyot kap a segedvaz is, ez szerencses volt. Meg a kormany csapagyhaz is a vaznyaknal.
Ezt az utkozot azert a 765 nel javitottak, meg a latin kaoszt a vezetekeknel. http://youtu.be/hrQTu6TsIDw
Van tartalekban Azt hiszem 12-13 vagy 16os karok Párbsn de a nj re Az nem jo, főfékhenger másképp van csinálva ,más a pont ahol a kar nyomja a hengert,
Amúgy a az lsl sem 1 nagy szám ,valtermoto nincs jó árban?
Hogy ertve?
forma vagy meret?
amugy ketfele van fekbol, brrmbohoz es nissinhez. Nissinbol is ketto, a sima es a radialis, kuplungbol mind egyforma, a befogado resz, ranezesre meg a 765 is ugyanazt kapta meg, de van fix es allithato verzio.
Amugy valamiert nekem lotyog,kicsit, lehet az ontveny a pici kinaiaknal keszult.
Ki fogom hezagolni.
a 765 ost meg lattam valahol.
Mar nem kozepen kiallo kis bizbasz alu hanem ketoldalt vastagitottak meg a vaznyakat.
Azt a kormány ütköző hegesztést én mondjuk kicsit még szépítgettem volna festés előtt 765-öt sajna még nem láttam közelebbről, de ha lesz szerencsém egyhez azt jól megnézem.
Ezt az utkozot azert a 765 nel javitottak, meg a latin kaoszt a vezetekeknel.
http://youtu.be/hrQTu6TsIDw
Amúgy a az lsl sem 1 nagy szám ,valtermoto nincs jó árban?
forma vagy meret?
amugy ketfele van fekbol, brrmbohoz es nissinhez. Nissinbol is ketto, a sima es a radialis, kuplungbol mind egyforma, a befogado resz, ranezesre meg a 765 is ugyanazt kapta meg, de van fix es allithato verzio.
Amugy valamiert nekem lotyog,kicsit, lehet az ontveny a pici kinaiaknal keszult.
Ki fogom hezagolni.