Semmi rendkivuli,meleg van,dolgozgatok,beleferek vegre a bőrruhába,tervezem a kovetkezo celpontot.
A nászút megvolt?
Haladok,talan meglesz az átlag 8e/ev.
Sziasztok! Kérdésem a következő lenne, ora csere esetén mi a tudni való. Van egy 2009 pálya daytonam és hozzá egy másik órám, de nem indul vele csak villog a motor elektronika lámpa. Lehet e ezt orvosolni?
Túllihegett dolog vagy sem, kb egy sprayvel kezelt lánc tisztítási ideje alatt beépítettem az olajozót a hondába és azóta csak annyi kell, hogy 1000-2000 km-enként rátöltök az olajra. Se ragacs, se olaj nincs sehol, a láncom folyamatosan kenve van, stb-stb...
Akkor fujd be a láncot amikor haza érsz .azt magát eldolgozta úgy jog másnapi indulásnál nem fröcsög ,
Amúgy kicsit tulliheget dolog ez is mint a gumi és a guminö
nos hat ezt gondoltam.
Az erem egyik legjobb oldala hogy szkeptikus vagyok picit en is.
A masik oldala hogy a ceg jo regen gyart ilyeneket,egy halom ember bizonyitottan megelegedessel hasznalja,es a spray nem keves mocskot hagy maga utan,amit ki szeret ki nem takaritani
A lenyeg hogy nem keves embernek bevalt,szoval valoszinu en csesztem el valamit ami felbosszant es nem hagy nyugodni.
de nem szeretek veglegesen valtoztatni a gyari dolgokon es hajlando lennek venni egy masik csovet hogy legyen visszaállítasi lehetosegem.
Ha már éled a topik dobok egy rágódni való csontot.
Még a régi 675-re szereztem egy scottoiler minit.Mivel mindenki azt mondta mekkora állat dolog,nem kell láncot kenni autómata.
Egy-két tesztút sikertelenség után meguntam a gumi oldalát törölgetni és leszedtem.Valszeg nem jól állítottam be.
no máig piszkál ha valami nem sikerül így nekifutok még egy menetet.
De az újnál nem akarok végleges változtatást.És a scottoilernek kell egy vákum forrás ami kapcsolja.Itt a gebasz.Fogalmam sincs melyik csövet kell metélni,van leírás elég jó képekkel de ott a "purge" valve van emlegetve.
Ez a SAI lenne vagyis leánykori nevén emissio controll vagyis az a rohadt kartergáz visszavezető vagy miarák?
Kéne egy ilyen csövet rendelnem ha mégse jönne be a skótok terméke.
Van képek és leírás is.
Zoli köszi a tippeket ;) Eddig még arra se volt idom hogy pontosan megnezzem merre megyunk
Ma allok neki rakeszulni meg csak, mondjuk nem en szerveztem szoval nem izgulok
A fészek önmagában jó.Csak olyan kibaszott sok turistának is célpont hogy uszkve 3 óra sorbanállás és várakozás előzi meg az egészet.
Inkább slisszoljatok el mellette és irány a rossfeld strasse.A látvány ugyanaz,csak motorral feljuttok a kilátópontokig.Nem kell buszra várni.
Ami még jó ilyen kilátó az a Hochkar.
A nászút megvolt?
Haladok,talan meglesz az átlag 8e/ev.
Arrafelé mizujs Zoli? Mennyi km-t tekertél már a 765-be?
No mindegy.Találgatok,szerintem a 9-es cső lesz.
Ref Part No Description
1 PFKL1200757 HOSE, THROTTLE BODY
2 PFKL1200759 HOSE, THROTTLE BODY
3 PFKL1200761 HOSE, THROTTLE BODY
4 PFKL2151635 CONNECTOR, 4-WAY
5 PFKL1214749 SCREW,BUT/HD,SKT,M5X0.8X8,
6 PFKL2883704 Purge Valve
7 PFKL2866417 CARBON CANISTER, 137MM LENGTH
8 PFKL1215676 CLIP. 10.5 GER OETIKER
9 PFKL3015062 Hose, Purge, Throttle Bodies
10 PFKL2996896 Hose, Evap, Drain
11 PFKL2996897 Hose, Evap, Purge
12 PFKL2997013 Hose, Evap, Tank
13 PFKL2997020 Wire Guide, Evap System
14 PFKL2037161 SCREW,BUT/HD
15 PFKL2997014 Hose, Evap, Air
16 PFKL2649967 Restrictor, Purge, Evap
17 PFKL3007548 Flylead, Purge Valve
18 PFKL3007325 SPARES KIT, PURGE VALVE,
Luggage options triumphrat.
Az utolso csak eros idegzetueknek.
ujratervezek.
igazad van,de uncsi az uj motor,nincs mit basztatni.
Amúgy kicsit tulliheget dolog ez is mint a gumi és a guminö
Az erem egyik legjobb oldala hogy szkeptikus vagyok picit en is.
A masik oldala hogy a ceg jo regen gyart ilyeneket,egy halom ember bizonyitottan megelegedessel hasznalja,es a spray nem keves mocskot hagy maga utan,amit ki szeret ki nem takaritani
A lenyeg hogy nem keves embernek bevalt,szoval valoszinu en csesztem el valamit ami felbosszant es nem hagy nyugodni.
de nem szeretek veglegesen valtoztatni a gyari dolgokon es hajlando lennek venni egy masik csovet hogy legyen visszaállítasi lehetosegem.
És ez az olajosdi téma sem az enyém
Még a régi 675-re szereztem egy scottoiler minit.Mivel mindenki azt mondta mekkora állat dolog,nem kell láncot kenni autómata.
Egy-két tesztút sikertelenség után meguntam a gumi oldalát törölgetni és leszedtem.Valszeg nem jól állítottam be.
no máig piszkál ha valami nem sikerül így nekifutok még egy menetet.
De az újnál nem akarok végleges változtatást.És a scottoilernek kell egy vákum forrás ami kapcsolja.Itt a gebasz.Fogalmam sincs melyik csövet kell metélni,van leírás elég jó képekkel de ott a "purge" valve van emlegetve.
Ez a SAI lenne vagyis leánykori nevén emissio controll vagyis az a rohadt kartergáz visszavezető vagy miarák?
Kéne egy ilyen csövet rendelnem ha mégse jönne be a skótok terméke.
Van képek és leírás is.
http://kbvps.scottoiler.com/ar...
Ma allok neki rakeszulni meg csak, mondjuk nem en szerveztem szoval nem izgulok
Inkább slisszoljatok el mellette és irány a rossfeld strasse.A látvány ugyanaz,csak motorral feljuttok a kilátópontokig.Nem kell buszra várni.
Ami még jó ilyen kilátó az a Hochkar.