Áhh,olajszűrőnek nincs köze a tankhoz,motor alatt fekve jól látható.
A lágszűrő meg van ilyen emendemszes meg ,meg,meg............ gyári,amin még egy tünci felirat sincs csak az a csúf sárgás papír. Szóval nézegeti a rosseb.
Én spec megcéloztam a 100e Km-t tehát sanszos hogy már nem veszek másik motort ebbenz életben csak ha kiütik alólam.
Szóval ha letelik a gari veszek egy 3-4 db-ot ebay-en és házhozjön.
Meg láttam triumph logós gyári olajszűrőt................ami valljuk be mencibb mint a hiflo logos.
Nem tom a8 as mennyire mennyire sport de nàllam jobban megy mint a gyari 9es.amugy nem foglalkoztam soha tuninggyertyaval.
Kipuf is is csak azert nem gyari mert nem szèp es nagy és dupla
Legtovabb 7 evig használtam de nem láttam/ éreztem jóformán különbséget, biztos van ahogy íród de elenyésző viszont csak 1x kell érte boltba menni ,azt meg nem merem bevállalni hogy előre veszek 5szurot, majd tán ha 06om lecserélem 18/19erse, tán akkor
A nézőpont az hogy a sportszűrő arra lett tervezve hogy versenykörülmények közt minnél több levegőt engedjen be,A tartósság nem szempont ezeknél.
Ismerős nagyon sok sportszűrős motoron mért kompressziót,akár fiatal motornál is.Egyik sem volt gyári értéken.
A tapasztalat az hogy sporszírőnél a Km előrehaladtával egyre több port enged be,a papírszűrő meg eltömődig oszt csá.
Hogy melyik a jobb hosszú távon?
Végülis motor,általában előbb törik rommá mint gondot okozzon a futásteljesítmény és a sportszűrő.
Én mindenesetre nem rakok csak gyári papírt,hogy más mit tesz.Az rajta múlik.
Ezt vitatnám,de nagyon.A mosható sportszűrő csak és kizárólak a vallásos rendszerességű takaritas-olajzáskor működik.
A street-nél biztos,ahogy látom a speednél is eléggé telibe kapja a port,vizet darazsakat.Ha nem takarítod 2-3000 enként simán be fogja szívni.
És ez a tank le,fel egy igazi szopáscunami,még mondjuk évente is.
Szóval gyár papírsző,és kidobom évente.
Tomyy a tankot kapd le és öntsd ki a benzint vagy szívd le ha annyira kíváncsi vagy
Igaz nekem Streetem van, de a szelephézag az átlag japo gépekhez képest csak a kipu oldalon nagyobb mert a 675 elég forró blokk és kell neki a nagy hézag. A szívó oldal ugyanaz pl mint a párom Hondáján.
A lágszűrő meg van ilyen emendemszes meg ,meg,meg............ gyári,amin még egy tünci felirat sincs csak az a csúf sárgás papír. Szóval nézegeti a rosseb.