Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Áhh,olajszűrőnek nincs köze a tankhoz,motor alatt fekve jól látható.
A lágszűrő meg van ilyen emendemszes meg ,meg,meg............ gyári,amin még egy tünci felirat sincs csak az a csúf sárgás papír. Szóval nézegeti a rosseb.
Az tuti de csak akkor látod ha 1 leveszed a tankot 2 ha a többi a polcon pihen
Én mann filteres olajszűrőt raktam fel
Én spec megcéloztam a 100e Km-t tehát sanszos hogy már nem veszek másik motort ebbenz életben csak ha kiütik alólam.
Szóval ha letelik a gari veszek egy 3-4 db-ot ebay-en és házhozjön.
Meg láttam triumph logós gyári olajszűrőt................ami valljuk be mencibb mint a hiflo logos.
Nem tom a8 as mennyire mennyire sport de nàllam jobban megy mint a gyari 9es.amugy nem foglalkoztam soha tuninggyertyaval.
Kipuf is is csak azert nem gyari mert nem szèp es nagy és dupla
Legtovabb 7 evig használtam de nem láttam/ éreztem jóformán különbséget, biztos van ahogy íród de elenyésző viszont csak 1x kell érte boltba menni ,azt meg nem merem bevállalni hogy előre veszek 5szurot, majd tán ha 06om lecserélem 18/19erse, tán akkor
Naésakkor mi a stájsz a sportgyertyákkal?
Ha “sport” akkor kizárólag olajjal átitatott szivacs. Semmi más!
Mondjuk kurvajo a hangelmeny tole.
Az, a sok barom be is vásárolja (ahogy azt énis tettem valamkó)
Az pontosdefiníció hogy káendemlófaszbizgere? ,
Olyan nincs hogy sportszűrő olyan van hogy nincs szűrő mert........és van a papper..(olajfilmes,szivacs itt nem relevánsz)
A nézőpont az hogy a sportszűrő arra lett tervezve hogy versenykörülmények közt minnél több levegőt engedjen be,A tartósság nem szempont ezeknél.
Ismerős nagyon sok sportszűrős motoron mért kompressziót,akár fiatal motornál is.Egyik sem volt gyári értéken.
A tapasztalat az hogy sporszírőnél a Km előrehaladtával egyre több port enged be,a papírszűrő meg eltömődig oszt csá.
Hogy melyik a jobb hosszú távon?
Végülis motor,általában előbb törik rommá mint gondot okozzon a futásteljesítmény és a sportszűrő.
Én mindenesetre nem rakok csak gyári papírt,hogy más mit tesz.Az rajta múlik.
nezöpont kerdese
A szervízkönyv 20000-et ír km-ben.
Mennyit bír egy gyári papírszűrő? Mert én évente jó ha 3000km-t megyek
Ezt vitatnám,de nagyon.A mosható sportszűrő csak és kizárólak a vallásos rendszerességű takaritas-olajzáskor működik.
A street-nél biztos,ahogy látom a speednél is eléggé telibe kapja a port,vizet darazsakat.Ha nem takarítod 2-3000 enként simán be fogja szívni.
És ez a tank le,fel egy igazi szopáscunami,még mondjuk évente is.
Szóval gyár papírsző,és kidobom évente.
Szerintem igen főleg ha évekig megtartod
Mivel jobb a k&n légszűrő mint a gyári? Megéri költeni rá?
Nekem nincs tartalék
Nincs vkinek feleslegbe 1db idomcsavarja alátéttel?
Tomyy a tankot kapd le és öntsd ki a benzint vagy szívd le ha annyira kíváncsi vagy

Igaz nekem Streetem van, de a szelephézag az átlag japo gépekhez képest csak a kipu oldalon nagyobb mert a 675 elég forró blokk és kell neki a nagy hézag. A szívó oldal ugyanaz pl mint a párom Hondáján.
Hoppá. Elnéztem az értéket, így már teljesen rendben van
Van itt olyan aki már állított szelephézagot a motorján? Nekem kicsit soknak tűnik a gyári érték
Ajánlották a motopartsshop-ot is. Őket ismeritek?