Egyébként van érteleme a sulypont áthelxezésnek utva keretek közt is. Vizes, csuszos uton dölés szöget lehet sporolni, ezáltal nagyobb tapadást és kisebb oldalirányu eröt elérni.
Így pont szeretem, hogy kezdi kicsit megemelni a lábam ahogy hajlana fel a lábtartó és egyből tudom, hogy na itt a foglalkozás elérte a célját és ne tovább
Komolyra fordítva a szót Bitter Sanyi a képen is látszik hogy szép szál legény volt,ahol Levinek van hely feküdgetni oldalt neki esélye sincs.
Tehát ahogy olvastam nincs egyetemes mindenkinek mindenre jó sítlus,sőt ahogy olvastam a helyzet ahogy adja még váltogatják is az okosok mikor hogy jobb.
Örülök, hogy az esésemmel így belendítettem a fórumot Amúgy tudom, hogy nem ülök rajt valami versenyzőssen de nem is készűlök annak szóval nekem ez így megfelel, majrécsíkom nincs amit szégyelni kellene és a lábtartó koptatókat is tudom használni ha olyan az út. Apróbb megcsúszásokat meg szoktam tudni kezelni így is, esés nélkül. Most számomra is érthetetlen volt olyan hirtelen kihúzták alólam a talajt, minden előjel nélkül. Először azt hittem a hátulja ment el de a gumin látszott hogy az eleje volt a ludas. Kicsit túlhajszoltam és ennyi. Utcára meg baromságnak tartom én is a motor mellé lefekvést...
Én ezt akkor vettem észre amikor előttem egy fz6-os haver szikráztatta a lábtartóját én meg estem rá, pedig nekem volt majrém, sírt is a szám hogy nem thdom eltűntetni.
Mehetnénk valamikor egy vagányat
Multkor megyunk egymas utan egy uailyen versyssel,kb labtarton mindketto,en hatul,lazan kihajoltam a tank melle,minimum 10 km/h-val nagyobb tempo uaolyan dolesszog mellett.
Persze ez csak jol belathato kanyarban mukodik utcan. A lenyeg,hogy a fizikat atbaszni nem lehet....
Tehát ahogy olvastam nincs egyetemes mindenkinek mindenre jó sítlus,sőt ahogy olvastam a helyzet ahogy adja még váltogatják is az okosok mikor hogy jobb.
Mehetnénk valamikor egy vagányat
Persze ez csak jol belathato kanyarban mukodik utcan. A lenyeg,hogy a fizikat atbaszni nem lehet....