Akkor az exup tuti nem. AC pumpa szűrője esetleg elkoszolódva? Milyennek érzed a gyengélkedését? Inkább mintha nem kapna benyát és gyenge lenne ezért nem forog ki vagy inkább bedadogós és inkább elektromos a baj?
De más amikor nem akar kipörögni vagy beszaggat. Azt azért megérzi az ember ha bedadod már azelőtt mint ahogy a gyári tiltás jönne A Daytonába van kipuszelep, ha nem tud rendesen kinyitni akár le is fojthatja ennyire a vasat szerintem.
Érdekes a jelenség, de Zolival egyetértek abba, hogy a töltésnek ennyire azért nincs hozzá köze, hogy pont az utolsó 1000-et nem engedné kiforogni. Ez kb akkor lenne lehetséges, ha totál nem lenne töltésed és már annyira lemerülne az akksi, hogy a gyújtást már csak kis fordulaton győzne előállítani. De mivel ezeken alapba világít a lámpa ami meg sokkal nagyobb fogyasztó, így erre az esély az kb nulla. Gyertyák rendben vannak? Exup szelep esetleg nincs leragadva? Totál feltöltött akksinál egyből mész egy kört és ott is csinálja akkor tuti nem a töltés szerintem.
No de, ha már ennyire beszélgetünk, leírom mi a baj. A motor nem forog le teljesen. Az utolsó 1000 fordulaton, értsd 13 ezertől felfelé megtorpan. Kettőben még csak-csak letilt, de 3-ban már nagyon keservesen, négyben meg kb egyáltalán nem bír addig leforogni. Ehhez jön még az a tünet, hogy utcán, ember fordulatszám mellett nincs semmi gond a töltéssel, viszont visíttatva pl hungaroringen, lemerül az akksi is.
Ez most szerintetek fesszab, generátor, esetleg mindkettő? Találkoztatok már olyannal, hogy top fordulaton van csak baj, és alatta nincs?
Volt hat,a tied kozvetlen csatlakozik a kabrlkoteghez egy 4 es csatival meg a generatorhoz egy 3-assal,nehez kifuzni,en lekotottem a telot es hatrabillentettem,ugy konnyebb,csak akkor fel kell kotni a hatat,ugyanott befuzod a fesszabot a tartoval,a regi tarto nem csereszabatos,ha minden megvan fel-egyoras munka.
Ok, köszi. Tegyük fel, hogy kettesként megrendelem. A fesszab az, amihez még az életben nem nyúltam, fogalmam nincs hogy működik, addig sose bontottam még le. Az enyémről le tudom szedni az átvezető kábelt? És ezek szerint fesszabra volt visszahívás?
Rezonancia miatt.
Ez most szerintetek fesszab, generátor, esetleg mindkettő? Találkoztatok már olyannal, hogy top fordulaton van csak baj, és alatta nincs?
https://m.ebay.com/itm/10-Triu...
https://m.ebay.com/itm/Triumph...