Sehogy nem olcsó az biztos.
Nekem ez van, ha meg úgy van, akkor még egy hátizsákot felveszek még azt kész. Mondjuk én nem is szoktam sátorral meg hálózsákkal hetekig tartó túrákra menni.
A vehicle identification number rövidítése, "jármű azonosító szám", a teljes váz vagy alvázszám. A Triumphnál ha keresel valamit, elég az utolsó 6 karakter valóban.
Ez KB 10 liter.Ideiglenes.
Még nagyon tapogatózok mi legyen.
Opciók a meglévő nagyobb hátsó táskához kéne valami amivel kívül tudom rögzíteni.Vagy a gyári kapaszkodó vagy egy evoltech rendszámtartó.
A gyári az nagyon drága 80e környéke.
Most találtam a speedy-nél 20 alatt undertail-t amit meg tudok fúrni a worldoftriumphnál nincs még vin számon csak a flowesparts-nál ott már van 80-as vin számtól gyári kapaszkodó.Ha a kettőt összekombinálom akkor talán 40-45 rugóért megvan a kapaszkodó így kb 65-ből van.De még ezért is szívom a fogam.
Ügyes Nem karcol össze semmit.
Én megvettem a gyárit, mert jól ki van találva hogy nem karistolja össze az idomot, meg akciós is volt.
Mondjuk elég kicsi 10 lityi, max 15ig lehet bővíteni, de tusfürdő, óvszer, síkosító stb. pont elfér benne...
Sokkal nem,kb 30%,de attol is fugg mit preferalsz.
A regi kereklampas karcosabb,hirtelenebb,minimalis extrafelszereltseg.Ez fullextra,a kornyezetvedelem miatt alul kevesbe robbanekony,viszont a tobb nyomatek miatt egy ezressel lejjebb csinalja ugyanazt.
Van abs,kiprgeygatlo,szines egermozi,motorprogramok stb.
A 675 ben kulonosen a kereklampasban benzinszintjelzo sincs.
ki mire gerjed.
En spec egy percig se banom a 675 ost,pedi az is kurvajo volt.
Azert a mernokeink szopjanak le egy beteg szamarat,tuti sokat tuloraztak hogy nem gyari felszerelessel ne lehessen a gepre felrakni csak egy par strandpapucsot.
Ha gyári akkor rajta kell lenni a gyári számnak. Ha nem gyári akkor legalább tudod hogy gyenge utángyártott, és ez volt a baj.
Csavarokkal jártam már úgy hogy az összes fel volt lazulva, egy hiányzott is mire észrevettem. 9Nm nem csoda hogy kilazulnak. Nem érdemes nyomatékkulcs nélkül érzésre húzgálni ezeket, mert pik-pak megszakadnak. Ha már műtötték, és éppen csak benne voltak az még a jobbik eset.
http://youtu.be/ViaAbGM6_oY
Nekem ez van, ha meg úgy van, akkor még egy hátizsákot felveszek még azt kész. Mondjuk én nem is szoktam sátorral meg hálózsákkal hetekig tartó túrákra menni.
85 el kezdodik.
Még nagyon tapogatózok mi legyen.
Opciók a meglévő nagyobb hátsó táskához kéne valami amivel kívül tudom rögzíteni.Vagy a gyári kapaszkodó vagy egy evoltech rendszámtartó.
A gyári az nagyon drága 80e környéke.
Most találtam a speedy-nél 20 alatt undertail-t amit meg tudok fúrni a worldoftriumphnál nincs még vin számon csak a flowesparts-nál ott már van 80-as vin számtól gyári kapaszkodó.Ha a kettőt összekombinálom akkor talán 40-45 rugóért megvan a kapaszkodó így kb 65-ből van.De még ezért is szívom a fogam.
Én megvettem a gyárit, mert jól ki van találva hogy nem karistolja össze az idomot, meg akciós is volt.
Mondjuk elég kicsi 10 lityi, max 15ig lehet bővíteni, de tusfürdő, óvszer, síkosító stb. pont elfér benne...
Nem tetszik.
A regi kereklampas karcosabb,hirtelenebb,minimalis extrafelszereltseg.Ez fullextra,a kornyezetvedelem miatt alul kevesbe robbanekony,viszont a tobb nyomatek miatt egy ezressel lejjebb csinalja ugyanazt.
Van abs,kiprgeygatlo,szines egermozi,motorprogramok stb.
A 675 ben kulonosen a kereklampasban benzinszintjelzo sincs.
ki mire gerjed.
En spec egy percig se banom a 675 ost,pedi az is kurvajo volt.
De nekem es a kinaiaknak csak sikerult.
Csavarokkal jártam már úgy hogy az összes fel volt lazulva, egy hiányzott is mire észrevettem. 9Nm nem csoda hogy kilazulnak. Nem érdemes nyomatékkulcs nélkül érzésre húzgálni ezeket, mert pik-pak megszakadnak. Ha már műtötték, és éppen csak benne voltak az még a jobbik eset.