A GasGas itteni forgalmazója szerette volna átvenni a stafétabotot anno,a weboldalukon még ki is van alakítva a TM-es rész,de végül nem lett belőle semmi...
Ha nyernék a lottón (valószínű...),akkor csinálnék egy non plusz ultra üzletet TM-re,és más egzotikus dolgokra specializálva,korrekt szervízzel,versenycsapattal,már feltéve hogy lenne itthon olyan tehetséges ember aki hajlandó ezzel a márkával rajthoz állni
És persze tartani tesztnapokat...szóval nyomni a cuccot,hogy fogyjon is,vagy legalábbis ismerjék...és esetleg elismerjék.
Szia Andris!
Nagyszerű Végül csak összeáll már rendesen a tiéd is.
A fékpedált én is tervezem majd megmókolni,olvastam itt esztergált műanyag betétről,tetszik az ötlet.
Azért lett 80-as,mert nem volt viszonyítási alapom,és utólag azt mondom jobb lett volna egy 125-ös,de most már mindegy
Annyiból jó,hogy 125-ös vázában van,méretet súlyt szokni nem igazán kell ha nagyobbra ülök,csak másképp fog húzni.
Bizonyos helyzetekben rövid idő után kevésnek éreztem,viszont meglepődtem,mert kissé gyengébbnek képzeltem mint amilyen valójában.
A Parilláról annyit,hogy egy tűgörgővel lettem megrövidítve..vagyis,voltak olyan rendesek és ami amúgy járna (de szerintük nem),azt jutányos(dupla) áron "beszerezték". Mondjuk az eddigi 1-2 tucat alkatrész közül ez az egy volt ilyen mókás,és ez szerintem nem rossz arány
kellene Bp nyitni egy normalis tm uzletet aki rendelkezik is modelekel es alkatreszel stb es fer ,szerintem menne hozza allas kerdese az egesz ,de igy csak le jaratjak a markat amiket hallok
Az azért kötekednék hogy van minden!Ha valami nincs neki az minimum 3honap mert csak igérgetni tudnak a gyökerek!Ja és az árakkal is néha nincsenek tisztában!
Az a baj, ha manapsag az emberkeket megkerdezed hogy soroljanak fel 4 motor markat, akkor kapasbol ravagjak: Honda, Kawasaki, Suzuki,Yamaha..(Bocs, KTM kimaradt)
Az emberek 70%-anak lovese sincs a motorokrol. nem ismerik a nagy markakat, amik regen foldreszeken keresztul hoditottak: BSA, NSU, Norton..
Divatmajmok, akik legumifustolik a cross gumikat, meg szetbas****ak a motort fel ev alatt...nem tudjak hogy valto olajat kell cserelni, legszurot tisztitani, gondozni, apolni kell a gepet..csak igy lesz megbizhato tars.
A TM 1976 ota letezik, ket olasz srac csinalta...ok mar 12 (!) eves korukban motoros boltban dolgoztak, szoval van tapasztalat.
A TM-ek olyan cuccokkal vannak felszerelve, amirol a legtobb konkurencia csak almodhat: Cro-Mo vaz (vagy alu) Brembo fekek, Marzocchi (a legjobb) elso gatlok, Ohlins hatso gatlo, V-force membran, HGS kipuff rendszer, Excel felnik, Reikon kormany , extra eros, kihegyezett blokk...es meg sorolhatnam..
Mivel a sok barom nem ismeri, ezert szinte fillerekert juthatsz hozza..alkatreszt erdemesebb netrol, rendelni, ugy hallom hogy otthon csak atverik az embert..Egyszerubb Ebay-rol bogaraszni vagy kulfoldi cegektol rendelni...de ha fiatalt veszel es karban tartod, nem igazan lesz szukseged erre.
A 2T gepjeik alom gepek, a 4T-rol Kakukk tudna neked meselni.
Masik nagy rivalis a Gasgas 2T motorja (250 vagy 300)
Mondanam hogy gyere es probald ki az en 300-asomat, de kisse messze lakom...
Gepnek semmi baja, muzsikalna szegeny, ha tobb idom lenne...most koltoztunk kertes hazba, igy vlem vannak ujra a motorjaim..eddig havernal taroltam, a szomszed varoskaban.
Tegnapelott felraktam ra a Gasgas Nissin kuplungjat es elso fek munkahengeret, tegnap meg kipucoltuk el lelegtelenitettuk az osszes feket...jovo hetre megcsinaljak nekem esztergalyos ismerosok a hatso fekpedalt is profin, nem lesz vele tobb gond.
Remelem hogy jovo het vegen mar mehetek edzeni vele!
A tiedhez pedig kiratast, csak turelem!
Am akartam kerdezni hogy a 80-as TM nem kicsi neked?
Marmint nem meretre, hanem erore....
Sziasztok!
Andris,hogy muzsikál a szöcskéd? Minden oké vele?
Az enyém sajnos még mindig nincs kész,talán jövő hónap végére,ha a jó isten is úgy akarja (cash).
Szinte már halomban állnak az alkatrészek,de amíg a blokkom vissza nem kapom csak egy helyben toporgok .
Na jó...megkapta az új kormányát.
Valakinek van valami tippje hogy a himbában lévő csapágyaknak mennyi lehet darabja csapágyboltban?
A lengőkarhoz Prox-ot rendeltem és jónak tűnik,viszont a gyári 2x2 csapágyas felállással szemben 1-1 szélesebb van oldalanként...érdekes. A 2 csapágyas szerintem stabilabb,de a puding próbája...
Költözés miatt sajnos a himbát csak ilyen ideiglenes megoldással tudom megcsinálni.
És ha minden igaz a Parilla megint alkotott de ne legyen igazam...
vigyaz miket irsz be kopogtatnak hozad ugyeletes semitevok ez egy motoros oldal es motorozasrol beszelgetunk rossz leszel nem jatszol velunk , (gondolom erted a lenyeget)
Ha nyernék a lottón (valószínű...),akkor csinálnék egy non plusz ultra üzletet TM-re,és más egzotikus dolgokra specializálva,korrekt szervízzel,versenycsapattal,már feltéve hogy lenne itthon olyan tehetséges ember aki hajlandó ezzel a márkával rajthoz állni
És persze tartani tesztnapokat...szóval nyomni a cuccot,hogy fogyjon is,vagy legalábbis ismerjék...és esetleg elismerjék.
Nagyszerű Végül csak összeáll már rendesen a tiéd is.
A fékpedált én is tervezem majd megmókolni,olvastam itt esztergált műanyag betétről,tetszik az ötlet.
Azért lett 80-as,mert nem volt viszonyítási alapom,és utólag azt mondom jobb lett volna egy 125-ös,de most már mindegy
Annyiból jó,hogy 125-ös vázában van,méretet súlyt szokni nem igazán kell ha nagyobbra ülök,csak másképp fog húzni.
Bizonyos helyzetekben rövid idő után kevésnek éreztem,viszont meglepődtem,mert kissé gyengébbnek képzeltem mint amilyen valójában.
A Parilláról annyit,hogy egy tűgörgővel lettem megrövidítve..vagyis,voltak olyan rendesek és ami amúgy járna (de szerintük nem),azt jutányos(dupla) áron "beszerezték". Mondjuk az eddigi 1-2 tucat alkatrész közül ez az egy volt ilyen mókás,és ez szerintem nem rossz arány
Az emberek 70%-anak lovese sincs a motorokrol. nem ismerik a nagy markakat, amik regen foldreszeken keresztul hoditottak: BSA, NSU, Norton..
Divatmajmok, akik legumifustolik a cross gumikat, meg szetbas****ak a motort fel ev alatt...nem tudjak hogy valto olajat kell cserelni, legszurot tisztitani, gondozni, apolni kell a gepet..csak igy lesz megbizhato tars.
A TM 1976 ota letezik, ket olasz srac csinalta...ok mar 12 (!) eves korukban motoros boltban dolgoztak, szoval van tapasztalat.
A TM-ek olyan cuccokkal vannak felszerelve, amirol a legtobb konkurencia csak almodhat: Cro-Mo vaz (vagy alu) Brembo fekek, Marzocchi (a legjobb) elso gatlok, Ohlins hatso gatlo, V-force membran, HGS kipuff rendszer, Excel felnik, Reikon kormany , extra eros, kihegyezett blokk...es meg sorolhatnam..
Mivel a sok barom nem ismeri, ezert szinte fillerekert juthatsz hozza..alkatreszt erdemesebb netrol, rendelni, ugy hallom hogy otthon csak atverik az embert..Egyszerubb Ebay-rol bogaraszni vagy kulfoldi cegektol rendelni...de ha fiatalt veszel es karban tartod, nem igazan lesz szukseged erre.
A 2T gepjeik alom gepek, a 4T-rol Kakukk tudna neked meselni.
Masik nagy rivalis a Gasgas 2T motorja (250 vagy 300)
Mondanam hogy gyere es probald ki az en 300-asomat, de kisse messze lakom...
Esetleg a masodiknal annyit lehetne modositani hogy a TM racing feliratot helyettesiteni az eredeti, kek szinu felirattal...de nekem nagyon tetszik!
Gepnek semmi baja, muzsikalna szegeny, ha tobb idom lenne...most koltoztunk kertes hazba, igy vlem vannak ujra a motorjaim..eddig havernal taroltam, a szomszed varoskaban.
Tegnapelott felraktam ra a Gasgas Nissin kuplungjat es elso fek munkahengeret, tegnap meg kipucoltuk el lelegtelenitettuk az osszes feket...jovo hetre megcsinaljak nekem esztergalyos ismerosok a hatso fekpedalt is profin, nem lesz vele tobb gond.
Remelem hogy jovo het vegen mar mehetek edzeni vele!
A tiedhez pedig kiratast, csak turelem!
Am akartam kerdezni hogy a 80-as TM nem kicsi neked?
Marmint nem meretre, hanem erore....
Andris,hogy muzsikál a szöcskéd? Minden oké vele?
Az enyém sajnos még mindig nincs kész,talán jövő hónap végére,ha a jó isten is úgy akarja (cash).
Szinte már halomban állnak az alkatrészek,de amíg a blokkom vissza nem kapom csak egy helyben toporgok .
Na jó...megkapta az új kormányát.
Valakinek van valami tippje hogy a himbában lévő csapágyaknak mennyi lehet darabja csapágyboltban?
A lengőkarhoz Prox-ot rendeltem és jónak tűnik,viszont a gyári 2x2 csapágyas felállással szemben 1-1 szélesebb van oldalanként...érdekes. A 2 csapágyas szerintem stabilabb,de a puding próbája...
Költözés miatt sajnos a himbát csak ilyen ideiglenes megoldással tudom megcsinálni.
És ha minden igaz a Parilla megint alkotott de ne legyen igazam...
Én előremegyek és elcsalom őket, Kornél jön utánam és a maradék, aki őt támadja, az t Dani leszedi egy 12,7-essel...
Kihívjuk Danit is, akkor összetettben is nyerhetünk!
Megcsinálom mindjárt a poló tervét...