Én utcára utcai motort vennék - pláne ha egy olyan országban élnék, ahol még utat is tudnak építeni.
Itthonra mondjuk indokolt lenne a "túraenduro", de V2-es akkor se kéne. Pl. egy Super Teneré tetszene, supermoto kerekekkel, kicsit megokosított futóművel, minden fölösleges idomtól, sallangtól megszabadítva (szvsz úgy le lehetne vinni 200 kg környékére)...valami olyasmit képzelj el mint a Husqvarna Nuda, csak ötödannyiba kerülne
az joo Suzuki dl 650 v stromal keddvencem azzal en is turaznek erre arra Andrashoz kavezni utana angliaba kavezni es igy vegig minden hova szep lassan olaszba tm gyarba es kavezni
Elvileg bele kell mennie a 125-ös blokknak is. Csak a tartófülek helyzete kérdéses,de a vázban egészen biztosan elférne. A fejcsőbe ütött gyári szám szerint 125-öshöz készült a váz,azt hogy végül 80-as blokk ment bele azt a vázon egy másik széria szám jelzi,ami megegyezik a blokk számával.
Valóban lehet netről olcsón szerezni bele blokkot? Mert elterveztem hogy kapna valamikor a jövőben egy 100-as hengerszettet ha rajtam maradna a gép. De ez az átalakítás is zsírúj gyári alkatrészekkel számolva mintegy 230-250ezer pénz. Kérdéses hogy megéri-e a ráfordított összeget,pláne hogy gyakrabban kéne a hengert javíttatni,mert szerintem ideális esetben kibír 4-6 dugattyút utána újra kell nicasiloztatni,függetlenül attól hogy még engedne egy méretet...ugyanis ehhez a hengerhez elvileg össz. 2 méretet lehet kapni és ennyi.
Jól elkalandoztam
A boltnál azért írtam hogy ha nyernék a lottón,és lenne felesleges SOK elverni való pénzem. Itthon sok minden merő pénztemető,bármibe fog az ember rögtön ugranak a keselyűk hogy lehet lehúzni. Talán egyedül a bodzázás meg a zöcsi jó bevételi forrás...
Jo lenne, tenyleg.
Azert jo erzes lenne olvasni a kesobbi tortenelmi konyvekben hogy a TM motort ki terjesztette el igazan a keleti regioban.
Nekem bejonne a dolog, kar hogy kicsiny orzagunk ekkora szarban van.
Ha egyszer meg ugy dontesz, akkor beledobhatsz egy 125-os blokkot is...netrol olcson meg lehet rendelni..hogy mennyire fer el a vazban,azt mondjuk nem tudom...de ha nem kel vagni a vazat hozza, akkor elgondolkodtato...
Nem lenne rossz, de elobb az emberekkel meg kene ismertetni otthon a markat..az meg sok love...jo ridert kene szerzeni hozza, szponzoralni egy csapatot, stb...sok-sok love.
Raadasul otthon anyira nincs most az ebereknek penze ilyenre hogy motoros boltot nyitni kesz ongyilkossag.
Andris majd elmesélhetnéd hogy miről vartyogtak ezek...
Itthonra mondjuk indokolt lenne a "túraenduro", de V2-es akkor se kéne. Pl. egy Super Teneré tetszene, supermoto kerekekkel, kicsit megokosított futóművel, minden fölösleges idomtól, sallangtól megszabadítva (szvsz úgy le lehetne vinni 200 kg környékére)...valami olyasmit képzelj el mint a Husqvarna Nuda, csak ötödannyiba kerülne
http://www.ebay.co.uk/itm/TM-1...
..de láttam már komplett blokkot i 100 ezer Ft alatt...
ennyert draga
Valóban lehet netről olcsón szerezni bele blokkot? Mert elterveztem hogy kapna valamikor a jövőben egy 100-as hengerszettet ha rajtam maradna a gép. De ez az átalakítás is zsírúj gyári alkatrészekkel számolva mintegy 230-250ezer pénz. Kérdéses hogy megéri-e a ráfordított összeget,pláne hogy gyakrabban kéne a hengert javíttatni,mert szerintem ideális esetben kibír 4-6 dugattyút utána újra kell nicasiloztatni,függetlenül attól hogy még engedne egy méretet...ugyanis ehhez a hengerhez elvileg össz. 2 méretet lehet kapni és ennyi.
Jól elkalandoztam
A boltnál azért írtam hogy ha nyernék a lottón,és lenne felesleges SOK elverni való pénzem. Itthon sok minden merő pénztemető,bármibe fog az ember rögtön ugranak a keselyűk hogy lehet lehúzni. Talán egyedül a bodzázás meg a zöcsi jó bevételi forrás...
Azert jo erzes lenne olvasni a kesobbi tortenelmi konyvekben hogy a TM motort ki terjesztette el igazan a keleti regioban.
Nekem bejonne a dolog, kar hogy kicsiny orzagunk ekkora szarban van.
Raadasul otthon anyira nincs most az ebereknek penze ilyenre hogy motoros boltot nyitni kesz ongyilkossag.