Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

yo reggelt hegylakok mar 4 kavemat iszom es meg nem kelltem fell nem baj vetem meg 3-4 uveg kavet kell a tartalek
http://youtu.be/dE5VRQfxnPA

Andris majd elmesélhetnéd hogy miről vartyogtak ezek...
Én utcára utcai motort vennék - pláne ha egy olyan országban élnék, ahol még utat is tudnak építeni.
Itthonra mondjuk indokolt lenne a "túraenduro", de V2-es akkor se kéne. Pl. egy Super Teneré tetszene, supermoto kerekekkel, kicsit megokosított futóművel, minden fölösleges idomtól, sallangtól megszabadítva (szvsz úgy le lehetne vinni 200 kg környékére)...valami olyasmit képzelj el mint a Husqvarna Nuda, csak ötödannyiba kerülne
ha mar ezt beszeljuk neked melyik tipus jon be?
Egészségedre...
nekem bejon de hat mindenkinek mas mas tipus a jo
Egyrészt ronda mint a bűn, másrészt olyan pont semmilyen, semmire nem jó valami...
na most mert?jo motor mi a bajod vele ?
V-Strom maximum ingyen kéne, de ha lehet inkább még úgy se...
az joo Suzuki dl 650 v stromal keddvencem azzal en is turaznek erre arra Andrashoz kavezni utana angliaba kavezni es igy vegig minden hova szep lassan olaszba tm gyarba es kavezni
Csak enduro nem. Utcán megyek majd, ha lesz mivel...
akkor semilyen motora mar nem ulsz ra? vagy csak enduro nem
Már előtte sem akartam, ez a balesettől teljesen független.
Miért nem akarnál? Nem endurózás közben ütöttek el...
bizzony bizzony mi leeht a hibaja
Ennyiért még én is megvenném, pedig már nem is akarok endurozni...
Na, erről még hiányzik nem kevés cucc, de csak 55.000 Ft..:

http://www.ebay.co.uk/itm/TM-1...

..de láttam már komplett blokkot i 100 ezer Ft alatt...
Ez nagyon megéri ennyiért...
Elvileg bele kell mennie a 125-ös blokknak is. Csak a tartófülek helyzete kérdéses,de a vázban egészen biztosan elférne. A fejcsőbe ütött gyári szám szerint 125-öshöz készült a váz,azt hogy végül 80-as blokk ment bele azt a vázon egy másik széria szám jelzi,ami megegyezik a blokk számával.
Valóban lehet netről olcsón szerezni bele blokkot? Mert elterveztem hogy kapna valamikor a jövőben egy 100-as hengerszettet ha rajtam maradna a gép. De ez az átalakítás is zsírúj gyári alkatrészekkel számolva mintegy 230-250ezer pénz. Kérdéses hogy megéri-e a ráfordított összeget,pláne hogy gyakrabban kéne a hengert javíttatni,mert szerintem ideális esetben kibír 4-6 dugattyút utána újra kell nicasiloztatni,függetlenül attól hogy még engedne egy méretet...ugyanis ehhez a hengerhez elvileg össz. 2 méretet lehet kapni és ennyi.
Jól elkalandoztam

A boltnál azért írtam hogy ha nyernék a lottón,és lenne felesleges SOK elverni való pénzem. Itthon sok minden merő pénztemető,bármibe fog az ember rögtön ugranak a keselyűk hogy lehet lehúzni. Talán egyedül a bodzázás meg a zöcsi jó bevételi forrás...
Jo lenne, tenyleg.
Azert jo erzes lenne olvasni a kesobbi tortenelmi konyvekben hogy a TM motort ki terjesztette el igazan a keleti regioban.
Nekem bejonne a dolog, kar hogy kicsiny orzagunk ekkora szarban van.
Ha egyszer meg ugy dontesz, akkor beledobhatsz egy 125-os blokkot is...netrol olcson meg lehet rendelni..hogy mennyire fer el a vazban,azt mondjuk nem tudom...de ha nem kel vagni a vazat hozza, akkor elgondolkodtato...
Nem lenne rossz, de elobb az emberekkel meg kene ismertetni otthon a markat..az meg sok love...jo ridert kene szerzeni hozza, szponzoralni egy csapatot, stb...sok-sok love.
Raadasul otthon anyira nincs most az ebereknek penze ilyenre hogy motoros boltot nyitni kesz ongyilkossag.