Üdv!
Na erről a motorról írtam régebben, és tényleg olcsón szereztem meg tökéletes rajta minden csak a kuplungmunkahengert cseréltem rajta. Esztétikailag sok hibája van de idővel majd megcsinálom. A blokkban olajat akarok majd cserélni milyet ajánlotok és nem tudjátok hogy mennyi kell bele mert sehol nem találtam róla infót, eddig 80w90 es Repsol válóolajat használtam.
Ritkák itthon, egy 450 volt fenn még két hónapja egy magyar hírdető oldalon. Az a baj, hogy a németeknél van viszonylag sok, de ktm árban, sokkal drágábban mint nálunk.
Hellló! Ktm alkartész semmi nincs benne, de még csak hasonló sem, Hondától van az első villavédő, sárvédő, és a lengőkar koptatója. És még a levegőszűrő szivacs egyezik meg a CR250 - ével. A 450-es vezérműlánca egyezik meg a CBR954- el. Egyedi minden alkatrésze, de lehet kapni hozzá mindent. Az utóbbi időben egyre több utángyártó veszi fel a TM- et a kínálatába(prox, wössner,vertex).
Én is nemrég vok 1 Tm-250 új gazdija legyen igazad h jó motorok!Jót hallotam csak róluk ezért is vettem 1et magamnak!KTM-honda holmikkal van tele rakva ha jól tudom!
Csak annyit, hogy nincs aranyárban az alkatrész hozzá, az említett váltófogaskerék meg harmada a Yamaháénak. Az igaz, hogy tömítések és hajtókar csak gyári van, de van minden és nagyon jó motorok.
Köszönöm gyors választ! Az árról annyit hogy még én sem tudom hogy mennyi lenne de biztos hogy bőven áron alul tudnám megszerezni. A motorról csak annyit hogy egy ismerősömé és nagyon keveset használt 2 évente kb 1-2 szer 1-1,5 órát még annyit se nagyon mert nem nagy motoros a srác és nem is nagyon érdekli már, nem is sokat foglalkozott vele így kívülről elég lelakott de a blokkja nagyon jó állapotban van, cserélni való így ránézésre az a láncszett lenne. Én csak 2. motorként használnám, nem is vettem volna még egy 125-ös motort ha ez nem lenne, csak hát elég erős kis moci ezért elgondolkodtam rajta. Képet küldök róla este fele.
Kérdés mit jelent konkrétan az olcsó,képet is mutathatnál hogy tényleg 98-e.
Kopólakatrészt /lánc,dugó,fék/ ugyanúgy fogsz hozzá kapni mint egy másik 125 höz,Parilla,Pinkmotorsnál /ott van fenn náluk katalógus is excelben,árakkal/ viszont egy csomó minden nem lesz csak gyáriban /kuplung,hajtókar,tömítés/ így nem lesz feltétlen egyszerű dolgod,sztem jobban járnál egy jobban elterjedt típussal.
Főleg ha olyan motyó kell majd ami csak aranyárban van újban /váltóalkatrész,himbaalkatrész,powerhez,gyújtáshoz vmi/,bontotban pedig nem lesz mert kevés van belőle.
Részemről nem kockáztatnék úgy hogy pár 10e olcsóbb csak...200e magasságában már épkézlábnak látszó CR-ek,Yz-k vannak,vásárolni pedig úgy vásárolj hogy utána maradjon még 100e a zsebben a váratlan kiadásokra.
Üdv!
Azért fordultam hozzátok mert, lehet olcsón hozzátudnék jutni egy TM 125-ös cross motorhoz és kíváncsi lennék mi a véleményetek róla. Mennyire megbízható, milyen árban és milyen hamar tudnék esetleg alkatrészt szerezni hozzá pl.(láncszett, fékbetét) asszem olyan 1998-as évjáratú lehet.
Bocsánat, nem jártam itt rég, ezért nem is tudtam válaszolni.A motoron nem stimmelt a váz színe(szűrke) , 2005-től feketék, és a hátsó sárvédő idom is a régi volt.
Biztos vagy benn h nem 2007-es?Honnan lehet felismerni?Mik az árulkódó jelek?Amúgy tudnál irni pár dolgot a motor tipus gyöngéjéről?Mire kell nagyon figyelni?Köszönöm a választ előre is!
Sziasztok! Eladó Tm-et keresek, lehetőleg 125-öset, 2000 évjárat körülit, de sajnos nagyon kevés sikerrel. Tud esetleg valaki segíteni, hogy honnan lehetne vagy épp valakinek egy eladó? :) Köszi!
650 ml 250-300 cm3-ig