Szia Láttad?, végre én is motorra ültem újra! juhéééééé Már nagyon vártam.... Azóta megint fáj állandóan a hátam a derekam alig tudok menni, de MOTOROZOM........
, ,good man good hat meg lehet en is eladom suzukit peddig bitag no vass es aki ismer en koltok ra jo legyen de idom nem lesz kov honaptol minden jo jonek munkak ezzerel es meg 200 metere innen levo palyara sem tudnek ki menni de meg filozok rajta
Erosen ugy nez ki hogy cirka masfel ev mulva koltozunk egy masik, kisse naposabb orszagba: Ausztráliába.
Sok melo es sok penz lesz oda kijutni, de utana mar nem lesz gond hogy hol aztassam a seggemet..
.. Na meg az sem mellekes hogy ott aztan arra mzgyzk motorozni, amerre csak akarok.. Persz a sivatagban nem lenne jo egyedul eltevedni..
Szevasz!
Ez a szöcske nem 96-os. Valójában 95-ös,ha csak a benzintankot le nem cserélték egy évjárattal régebbire élete során.
Természetsen az alapdolgokat érdemes rajta megnézni,nem lóg-e a lengőkar (ritka hogy jó állapotba legyen,mert leszarják,érdemes félretenni pénzt egy Prox felújító szettre) hátsó teló nem folyik-e. Ha van rá módod, a lengőkaron lévő műanyag dugóval fedett lyukon less be a belsejébe mindkét oldalról és nézd meg mennyire van berohadva a himba tőcsavarja,ha kellően rozsdás,kezdhetsz is izzadni...
Alulról mindenképpen nézd meg a blokkot is(nekem ugyan nem 125-ös van,de az enyémnél törött volt az egyik blokkfél alja,azon okból kifolyólag hogy a paraszt nem húzta meg rendesen a rögzítőcsavarokat és a blokk szétrázta saját magát).
Amúgy jó motorok ezek,a futómű egész korrekt,a fékek szuperek. A teljesítményleadásuk nem túl barátságos,de ez a zweitakt esszenciája...
Az enyém szétkopott elhanyagolt blokkal is sokáig ment,tehát nem mondhatnám hogy megbízhatatlan. Az alkatrész árak nem vészesek,Parilláék bármit be tudnak szerezni.
Ami típushiba,az a berúgószerkezet primitívségéből fakad,illetve a kuplung az amire fokozottan érdemes figyelni.
Sziasztok!
Tudnátok nekem segíteni abban hogy egy 96-os évjáratú TM MX 125 mennyit ér meg, és hogy miket nézzek, amik típushibák szoktak lenni...?
Meg mi a véleményetek ezekről a motorokról? felveszik a versenyt a japán társaikkal? http://www.kepesmotor.hu/tm-kr... ő róla lenne szó megéri ennyit?
Előre is köszi mindent :))
Fasza gep!
Kulonosen tetszik a motoros cipod..
Sok melo es sok penz lesz oda kijutni, de utana mar nem lesz gond hogy hol aztassam a seggemet..
.. Na meg az sem mellekes hogy ott aztan arra mzgyzk motorozni, amerre csak akarok.. Persz a sivatagban nem lenne jo egyedul eltevedni..
http://www.sportmotor.hu/motor...
http://youtu.be/YqzJlBcCsow
Ez a szöcske nem 96-os. Valójában 95-ös,ha csak a benzintankot le nem cserélték egy évjárattal régebbire élete során.
Természetsen az alapdolgokat érdemes rajta megnézni,nem lóg-e a lengőkar (ritka hogy jó állapotba legyen,mert leszarják,érdemes félretenni pénzt egy Prox felújító szettre) hátsó teló nem folyik-e. Ha van rá módod, a lengőkaron lévő műanyag dugóval fedett lyukon less be a belsejébe mindkét oldalról és nézd meg mennyire van berohadva a himba tőcsavarja,ha kellően rozsdás,kezdhetsz is izzadni...
Alulról mindenképpen nézd meg a blokkot is(nekem ugyan nem 125-ös van,de az enyémnél törött volt az egyik blokkfél alja,azon okból kifolyólag hogy a paraszt nem húzta meg rendesen a rögzítőcsavarokat és a blokk szétrázta saját magát).
Amúgy jó motorok ezek,a futómű egész korrekt,a fékek szuperek. A teljesítményleadásuk nem túl barátságos,de ez a zweitakt esszenciája...
Az enyém szétkopott elhanyagolt blokkal is sokáig ment,tehát nem mondhatnám hogy megbízhatatlan. Az alkatrész árak nem vészesek,Parilláék bármit be tudnak szerezni.
Ami típushiba,az a berúgószerkezet primitívségéből fakad,illetve a kuplung az amire fokozottan érdemes figyelni.
Tudnátok nekem segíteni abban hogy egy 96-os évjáratú TM MX 125 mennyit ér meg, és hogy miket nézzek, amik típushibák szoktak lenni...?
Meg mi a véleményetek ezekről a motorokról? felveszik a versenyt a japán társaikkal?
http://www.kepesmotor.hu/tm-kr... ő róla lenne szó megéri ennyit?
Előre is köszi mindent :))