Kakukknak a 450-esen ugratásból érkezéskor eltört a fékpedál, ilyet még az életben soha nem hallottam, szegény Kerkyra esett is vele egy szép kórházbamenőset, ha jól emlékszem. Az se öreg motor volt, 08 talán.
Csak hogy pontos legyen az infó.... A fékpedál azért tört le , az ugrás közben, mert egy esés után vissza lett hegesztve.... Mert ugye kapni nem lehet hozzá újat csak több hónapos várakozás után, ezért lett meg mokkolva, és a levegőben való fékezés közben letört, lecsúszott a lábam ...A motor velem együtt megbillent és leérkezésnél elestem, és a motor ráesett a lábamra és két helyen el reccsentette...... azóta is bennem vannak a vasak.....
Nekem a KTM Adventure-on minden elojel nelkul meghalt a fesszabalyzo, es akkor mar ugy gondolta hogy magaval viszi a CDI-t is...
Na, ez meg KTM volt...
Hát, nem akarok megbántani senkit, de most szerelek egy 2006-os TM MX 250-et, de valami borzasztó. Gyermeteg megoldások tömkelege, alul méretezett dolgok, stb. A KTM-hez képest egy gyenge alkotás...
Érdekes, hogy csak annyit írtam, hogy "olasz" és mindenki nekiállt megvédeni
Tények: Sütő Dávidnak a vadonat új TM-ről fél évesen leszakadt a kipufogó, mert szar a gyári hegesztés. Egy éves sem volt a motor, amikor eltört a power mozgató tengely, anyaghiba.
Kakukknak a 450-esen ugratásból érkezéskor eltört a fékpedál, ilyet még az életben soha nem hallottam, szegény Kerkyra esett is vele egy szép kórházbamenőset, ha jól emlékszem. Az se öreg motor volt, 08 talán.
Lacházára jár ki egy öreg egy 450-essel, folyton karbantartja, szerelteti, hol hidegbe nem indul, hol melegbe, hol egyik se, lehet, hogy csak ő a balfék, minden esetre már hatalmas vádlija van.
Több tm nem volt a környezetemben, biztos a többi hibátlan, csak ők pont ilyen pechesek, akiket ismerek.
Nyilván nem lesz népszerű hozzászólás egy tm fórumban, de ez az én véleményem. Ami olasz, az szép, jó, csak kissé trehányul van legyártva.
Én is láttam személyesen , hogy CRF 250 szétesett a pályán , mégsem állítanám , hogy szar . A tm - et nyugodtan meg lehet venni , az is kibírja azt amit a többi .
Nagyon kacsingatok fele, jovore....
Csak hogy pontos legyen az infó.... A fékpedál azért tört le , az ugrás közben, mert egy esés után vissza lett hegesztve.... Mert ugye kapni nem lehet hozzá újat csak több hónapos várakozás után, ezért lett meg mokkolva, és a levegőben való fékezés közben letört, lecsúszott a lábam ...A motor velem együtt megbillent és leérkezésnél elestem, és a motor ráesett a lábamra és két helyen el reccsentette...... azóta is bennem vannak a vasak.....
bar csak mar motorozhatnek mar nem sok kell
Hat en meg nem jottem ra hogy egy CDI-t hogy kell karbantartani...
Nekem a KTM Adventure-on minden elojel nelkul meghalt a fesszabalyzo, es akkor mar ugy gondolta hogy magaval viszi a CDI-t is...
Na, ez meg KTM volt...
Tények: Sütő Dávidnak a vadonat új TM-ről fél évesen leszakadt a kipufogó, mert szar a gyári hegesztés. Egy éves sem volt a motor, amikor eltört a power mozgató tengely, anyaghiba.
Kakukknak a 450-esen ugratásból érkezéskor eltört a fékpedál, ilyet még az életben soha nem hallottam, szegény Kerkyra esett is vele egy szép kórházbamenőset, ha jól emlékszem. Az se öreg motor volt, 08 talán.
Lacházára jár ki egy öreg egy 450-essel, folyton karbantartja, szerelteti, hol hidegbe nem indul, hol melegbe, hol egyik se, lehet, hogy csak ő a balfék, minden esetre már hatalmas vádlija van.
Több tm nem volt a környezetemben, biztos a többi hibátlan, csak ők pont ilyen pechesek, akiket ismerek.
Nyilván nem lesz népszerű hozzászólás egy tm fórumban, de ez az én véleményem. Ami olasz, az szép, jó, csak kissé trehányul van legyártva.
Nekem volt/van mindketto (2 es 4T gasgas, 2 es 4T TM), TM klasszisokkal jobb 4T-ben.