Nekem van mindketto es eladom a 300-omat. Csak mondjuk az 2001-es ugyhogy szamodra oreg.
Nem tul ismert tipus, pedig megerdemli a tiszteletet.
A 300-as TM Nekem jobban bejott mint a gasgas ec 300-asa.
Irorszagban nagyon olcsok, csak neked talan messze van.
Nézegettem a 250es és300 as 2T TMeket és jó lenne hozzájutni egy fiatalabb példányhoz külföldről. Tudtok valami helyet ahonnan értelmes áron lehet szerezni? 450es 4ütem is jó lenne, bár arról nem hallotam még semmit. szerintetek érdemes 4T TMben gondolkodni?
Mon katasztrófa ami a használt piacon van :-(
Helló valaki tudna segíteni a tm-bek a kipufogó felöl van egy kis műanyag power fedő de nekm nemhiszem hogy a gyári van rajta mert az alja nem zár normálisan valaki esetleg véleményt ?(2006 os motor ) parillába kaphatok ilyet
előre is köszönöm !
Ha ott laknék (tőlünk vagy 30 km) akkor lehet hogy nem untam volna meg a terepezést...amúgy nem a terep volt a lényeg, csinálni akartam pár jobb képet a motorról...
Ezek a képek hol készültek? Nagyon helyes! Csak egy problémám van ezzel , mivel magyarországon vagyunk inkább kijárják , hogy zárják be a pályát és senki ne használhassa , de nem fogják megérteni ,hogy azok a járművek nem oda valók!
Bar nem vagyok egy nagy rajongo, de facebook-on el tudsz erni.
Ha nem, itt ac email cimem: mokas75@yahoo.fr
Munkambol kifolyolag minden nap net elott vagyok.
Telobol nem fogod kideriteni, mivel:
a motort nagyon leamortizalt allapotban vettem, igy mindent ki kellett cserelni.
A komplett eleje le lett cserelve, met a regi "normal" teloi serultek voltak, kapott upsidedown telokat. Viszont kb 2 hete elhagytam a jobb oldali allitocsavarjat, igy kell bele egy csavar (nem tudom, mennyire specialis) meg friss olaj. Szimmeringet csereltuk 1 honapja.
Blokkjat a helyi szerelo (magyar srac, itteni MX senior bajnok) baratom vegzi. Dugo jo, gyuruket csereltuk de ettol fuggetlenul nem art bele, ha biztos akarsz lenni.Nem csorog, nem log, jo a kompresszio.
Termeszetesen ez egy enduro motor, tehat ne egy szalon allapotu motort varj, nyilvan csak 11 eves es karcos. nehany muanyag elem el van repedve azt igy vettem.
Amit csereltem rajta ( a teljesseg igenye nelkul):
-Uj elso upsidedown telo
-elso kerek
himba felujito szett (ahhoz vagy 3 evig nem kell nyulni csak pucolni)
-idomszett par darabja/oldalso rajtszamtarto, elso sarvedo)
-hatso kerek (elozobol ki voltak verodve a kullok)
..meg meg millio apro dolog.
Motor tenyleg jo, nagyon eros. Voltam vele enduro letere MX versenyen is, harmadik is voltam a kategoriamban.
latod, en leirok mindent, nincs takargatnivalom.
Nem akarom hogy valaki emiatt kopkodjon ram.
A motorja tenyleg nagyon eros, igenytelen es megbizhato.
A 300-as gasgas-t lealaztam vele (hadd mondjam el hogy evekig hajtottam 250-es, 300-as Gasgasokat elotte)
azért mondom h engem a blokkja, telói, kopó cuccai érdekelnek hogy hol is tart üzemórába... hengere milyen állapotú volt? nicosil ugye? mekkora méretű dugattyú van benn? esetleg vhol tudnánk róla beszélni?
Blokkja jo, ha jol emlekszem akkor marciusban csereltunk gyuruket. Dugo,henger, hajtokar, csapagyak tokeletesek.
A hatso fofekhenger szarakodik (felujito szett kell bele) illetve az elso telokba olajt kell cserelni + a jobb oldalibolnsikeresen elhagytam az allito csavart alul. Potoltam ugyan de nem artana egy gyari.
Karcos? Hat hogy a fenebe ne, ez egy enduro!
uhh az jó ár érte.... mit cseréltél benne? mennyi üzemóra van benn azóta? blokk, telok himba ilyenekre gondolok... kivülről milyen, mennyire karcos stb stb lényegtelen.... lehet érdekelne is de ugye nem országon belül vagy... hmm....
Nem tul ismert tipus, pedig megerdemli a tiszteletet.
A 300-as TM Nekem jobban bejott mint a gasgas ec 300-asa.
Irorszagban nagyon olcsok, csak neked talan messze van.