Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Danika, sok van meg neked a temetesig, ne aggodj..
Ameddig fel nem fordulok, baszki
valahova keszul vagy eladas ?meselj csak mit tervezel ho ember
Milyen kis idore?
Erre a kis időre már minek
Tanulj meg vezetni...
csak neked ,
Hát nemtom...én pont mostanában kezdek megint rájönni, hogy ez a kevéshenger-sokütem nem annyira nekem való...ezen állandóan kuplungolni és/vagy váltani kell, mert alul rángat, felül meg rezeg mint az állat...
Én is motoroztam hétvégén Kakukk 125-ös cr-jével. Nekem sem való a 2t . tele volt vele a tököm hogy forgatni kell hogy legyen benne erő. Mondjuk Kakukk gépére ráférne egy új dugó szerintem.....
Kabbe
Eljott az ido, amikor mar faraszto a 2T Oreg csontjaimnak, illetve amikor vegre fent tudok tartani a 4T gepet...
bekoszont a 4 t korszak bye bye 2 t
jo neked...itt zuhog az eso

TM szelepek most jonnek meg..ma vagy legkesobb hetfon...szerda korul mar elvileg pofog a gep...


Kozben a 300-ast is atneztem, megy eladasra...
en usztam a tengerben jellentem mert pusztulat meleg van
hellloooo m ia helyzet hogy uzemel tmed?
Na mi van, hol vagytok anyaszomoritok?
Izgatott vagyok, mint egy kolyokkutya...varom hogy osszealljon a TM es kiprobalhassam...
Szivesen. Kakukk tobbettudna mondani rola, mert neki ilyenje volt.
Itt szokott teblabolni a forumban.
Az en EN 250-esem jovo hetre lesz kesz, akkor en is tobbet tudok mondani rola.
Ennyiert ne hagyd ott, ha jo allapotban van!
Ha az ezen levo cuccokat extrakent venned, belekerulne plussz par szazezer forintba!
Majd szolj hogy ha sikerult megszerezni!
Köszi Andris, mint utólag kiderült valójában egy EN 450, csak SMR450ként lett forgalomba helyezve, mert a pasas állítása szerint akkoriban az volt az egyik variáció a kevés forgalomba helyezhető modell közül amit a TM gyárt. így a papírokra SMR került.
Az a baj hogy a gyari SM-ek nem pont ugyanolyanok, mint az enduros tarsaik.
Kisebb/nagyobb kulonbsegek vannak: masok a fokozatok/sebessegek, mas az olajozas is kisse.
Legalabbis pl a Gasgas-oknal igy van de alltalaban minden motoron...

Egy enduroval nem mesz soha magasabb fokozaton 50-100-150 km-ereket, egy SM-el pedig csak ugy mesz...

Persze valoszinu hogy nem lesz vele gond, csak gondoktam, elmondom...
Üzemórás , 20 óránként írja elő a gyár az olajcserét , de a fele reálisabb tapasztalatból. Endúrózni kiváló , de nem való utazó motornak. Nincs velük sok gond.
Szerintem , sajnos ez kacsa! Ezt a motort a Service Honda cég gyártja a cr 500 blokkjával , gyári aluvázzal , ez már a 2013 - as idomokkal van. A japóknak nagyobb busines a 4t , csak ezért nem fogjuk hallani a gyönyörű hangjukat a pályákon többé!
Sziasztok.
Segítségért kiáltok. :) remélem meghallja valaki.
Eléggé nyomott áron tudok egy eladó TM SMR 450-est, endúróként.
Annyit tudok a márkáról hogy jó alkatrészekből, és neves szállítók által épülő futómüvel rendelkezik, azzal úgyhiszem nem lesz gond max egy szimeringcsere.

DE A motorblokkról semmit se tudok. Valaki írhatna mire figyeljek, illetve mire számíthatok, azonkívül hogy üzemórás holmi lehet. 7200 körül jár az órája.

Segítsetek!
tudom nem tm de honda vissza ter 2 t gyartasra ell kaptam ezt a 2013 mas modelt