Erdemes, ha raszamolod hogy apostakoltseg tobb...ha valaki el van akadva alkatresszel es tenyleg nem tud hasznaltan, szoljon...megadom a dealer email cimet.
Egesz Europaban kint van a doboz 2-3 napon belul.
Ha meg olcsobban kell, szerintem tobb kuldesi idovel olcsobb lesz...
nagyo rendes volt a srac es Paypal-al is lehet fizetni, nem kell faszolni az atutalassal.
hacsak el nem kezdesz komplet kipuf rendszert cserélni, meg nagyobb FF+ alapjárati + egy Boyesen gyorsito membrán a leböffenés ellen.... akkor kezd motor lenni, de nehéz mint a dög, és rohadt sérülékeny a könyök meg a hőtök... kbcirka..
Ir dealer baszott kuldeni a szelepeket masfel honapon keresztul...Olasz delaer 3 napon belul kuldte a cuccot, prospektussal, matricakkal, faszan becsomagolva..
Mondjuk az is igaz gogy majd 10.000 Ft volt a postakoltseg olaszbol idaig...bar arrol meg nem a dealer tehet, ezt a posta hatarozza meg.
Elso gasgas turamat budapestrol Gyergyira egy EC 250-el mentem...1 hetig nem tudtam kanalat fogni utana..
Masodik turam ugyanoda egy FSE 450-el volt, plussz mi 2 nap mulva vissza is jottunk vele labon... Megsem faradtam el.
Azt még biztos megvárom , amíg önindítót tesznek rá . Akkor majd elgondolkodom a váltáson , persze ha lesz még egyszer pénzem új motorra. Erdélyben a hegyekben negyon számít az a 15- 20 kg , ec 300 gas-gas al sokkal könnyebb volt mászni , csak ha lefullasztod , inkább szivesebben otthagyod mint újra életre keltsd!
Üzemel még , de van egy problémám vele már vagy 2 éve .Úgy néz ki , sikerült megtalálni a baj forrását. Egyenletes gázon dadogott , rángatott . Már vagy tízszer vettem le a karburátort és cseréltem benne ezt - azt , meg takarítottam ki de semmi nem változott. Most meg kihúztam belőle a schuber-tűt , és a legalsóban volt a lemez. 2- vel feljebb tettem és most sokkal jobb lett , de még finomítani kell. Egyébként semmi baja , csak hogy nem 300 2t.
390-et kerek erte
Egesz Europaban kint van a doboz 2-3 napon belul.
Ha meg olcsobban kell, szerintem tobb kuldesi idovel olcsobb lesz...
nagyo rendes volt a srac es Paypal-al is lehet fizetni, nem kell faszolni az atutalassal.
hacsak el nem kezdesz komplet kipuf rendszert cserélni, meg nagyobb FF+ alapjárati + egy Boyesen gyorsito membrán a leböffenés ellen.... akkor kezd motor lenni, de nehéz mint a dög, és rohadt sérülékeny a könyök meg a hőtök... kbcirka..
Ir dealer baszott kuldeni a szelepeket masfel honapon keresztul...Olasz delaer 3 napon belul kuldte a cuccot, prospektussal, matricakkal, faszan becsomagolva..
Mondjuk az is igaz gogy majd 10.000 Ft volt a postakoltseg olaszbol idaig...bar arrol meg nem a dealer tehet, ezt a posta hatarozza meg.
Masodik turam ugyanoda egy FSE 450-el volt, plussz mi 2 nap mulva vissza is jottunk vele labon... Megsem faradtam el.