Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Amerikában már kapni lehet (átszámolva baromi olcsón ) az új zzr600-ast, itthon meg senki sem tud semmit róla... Van valakinek ZZR-es tapasztalata, mert felé kacsintgatok...

Köszi
hello

nekem akad, de csak egy keves, mert kb 500 kilometert toltottunk meg csak egyutt.
az en szerelmem egy 99. augusztusi 750-es injektoros srad.
vezethetoseg szempontjabol:
nagyon konnyen dontheto, kezes, szeret az iven maradni, nem imbolyog, nem pattog el a hatulja, es nem razza a fejet (allitolag van rajta gyarilag kormanytelo de neg nem talaltam meg :) szoval osszesegeben kimondottan joindulatu, fasza gumikkal (metzeler sportec m1) meg egy olyan idiotat is toleral mint en.
ero szempontjabol szornyu :)
gepkonyv szerint 136 paci, 4ezer alatt lusta, kb. 7ezertol megindul es 9-tol jon fel kerekre egyben es kettoben gyari attetellel.
13.5-ig forog, gepkonyve szerint 10,5-nel van a nyomatekcsucs es 12-nel a loerocsus.
9-tol ha lennt tudod tartani az elejet akkor hiperurugras :)
esztetika:
izlesek es pofonok, nekem eszmeletlenul bejon.
nagyon szep formaja van, agressziv es kecses. hangja fantasztikus (finster dob), es ami a legnagyobb flash benne az a kb. 6ezertol a tank alol eloro iszonyatos airbox sivitas. az visz mindent :)
ez multheti termes csak a sivito hang miatt: :)
selena.axelero.hu/Video001.avi
a kep szar, 5. emeletrol csinalta haver telefonnal mert meghallotta hogy jovok :)

tartossag szempontjabol nemismerem. a gumikat elozo tulaj szerint ovatos uzemmodban max. 5e km-t lehet kergetni, ha kacsingatsz palya fele akkor 3e. (az elso kicsit tobbet bir, de nemsokkal).
fekek jok, futomu stabil.
allitolag egyetlen szeriahibaja van az sradoknak, nevezetesen kb. 40ezer km-nel megeszik a vezermulancfeszitot.
ez az en gepemen is fennallt mert elkezdett csorogni, de meg tavaly osszel az elozo tulaj lancostul cserelte. ezuton is koszi neki :)
ami meg hiabaja, de ezt az ujabb gixxereknek is felrojak, hogy alacsony fordulaton (6 alatt) az injektor kockabenzint adagol ha csak siman tartod a gazt.
ezt en is tapasztaltam, nekem ha 5,5ezres fordulat alatt valahol stabilan tartom a gazt (nemhuzom nemengedem) akkor 10-bol 8-szor elkezd rangatni. ezvan.
gixxer na, nem turamotor.
ezenkivul ittvan meg egy teszt a totalbike-rol, szerintem jo:
totalbike.hu/motorteszt/gsxr75098/
valamint javaslom mindenkinek elolvasasra a www.gixxer.hu fooldalat.
szerintem ami ott le van irva errol a motorrol az szorol szora igaz.
probaltam mar sokfelet, turat, sporrturat, sportot, choppert. de semmi nem adja azt amit a gixxer. nem kezdek el omlengeni, a www.gixxer.hu-n le van irva minden. ez A motor szamomra. ennyi.

udv
sixday

ps: igy utolag visszaolvasva elfogult vagyok, de hat ez van :)
Ez engem is érdekelne...
Hidváz!!! Ha van valakinek tapasztalata SUZUKI GSXR-750 SRAD-ról,az legyen kedves irja le!!!! KÖSZÖNET!!
Ja-ja, megköveteli a tiszteletet! De remélem kölcsönösen fogjuk tisztelni egymást, ha meglessz!
Szia szerintem tuti a gép csak tiszteld mert még ez is könnyen megharap
ZX7R (lásd az előző hozzászólásom!)
Na hali! Senki sem ismeri ezt a csoda gépet???
Szerintetek kezdő motornak ez nagy, vagy kurva nagy kategóriába esik?
Sziasztok! Van/volt valamelyikőtöknek Kawa ZX7R ? Ki tudna képezni valaki ebből a motorból? Mindenféle véleményt nagyon szivesen fogadnék! Köszi előre!

Minden jót!
Mindenkinek szeretném felhívni a figyelmét, hogy a Motorrevü és a Wild újságban található 1996-os eladó Africa Twin(szervizkönyv, túradoboz, túraplexi) papírjaiban "véletlenül" el van írva az évszám. A Honda Hungarytől lekért adatok alapján a motor 1995. február 6-án lett legyártva, a svájci szervizkönyvnek meg köze nincs a motorhoz a vázszám alapján. (a motorszám "mintha egyezne"...) Ezt csak azért írom, hogy senki ne vegyen úgy motort, hogy nem kérdezteti le a márkaszerviztől. Telefonos érdeklődésemre a Honda Hungary rendkívül készségesen segített, és e-mailben is elküldte a hivatalos adatokat. Én elhiszem, hogy véletlen, de érdekes módon véletlenül mindig fiatalabbak lesznek papíron a gépek.
Üdvözlök mindenkit! Akit jobban érdekel, elküldöm neki a Honda Hungary levelét.
És ne feledd, márciusban CITADELLA!
És az Interwheel, a motorosok igazi kiállítása!
// Oriza Triznyák
Tompi vagyok, még mindig ugyanonnan STOP
Ma kimondhatatlanul jót motoroztam STOP
És egyetlen rendőr sem stop.

Ez a nap az enyim vót.

"And life goes on again"

vagy inkább

"The shadow of the wicker man is rising up again"
Tegnap a vásárhelyi úton több baleset is történt, ebböl 2 halálos kimenetelű volt! Sajnos nemcsak gyors, de ebböl kifolyólag nagyon veszélyes is!!!
Tavaszra nem akarok olyan híreket hallani, v. olvasni, hogy hány motoros vesztette életét az utakon!!!!!!
Mindenki vigyázzon nagyon magára!!!!!! Az autósok is!
Budatétény lasó sarkából kiugorva Diósdraegy benzinkutat találtok. Haverom oda kavirnyázott mindig a ©kodával tankolni. Na én abba az útburkolatba szerettem bele (a Kosztolányi téren biztosan mindenki járt már; na az ehhez képest seholsenemvan). Di vajon a Diósdi önkormányzat miért engedhet mag magának ilyen utat és a budapesti miért nem?
Sajnos az utóbbin nem tudtam ott lenni de idén nyáron ismét zúzok!!! A vásárhelyi út tényleg nagyon jó a száguldozásra!!!!
A vásárhelyi út nagyon jó a száguldozásra!!!
Hali!
Nekem volt suzukim,igaz nem gsxr,hanem 600asBandit.
Használtan hoztam 1 kereskedésböl.
nagyon penge hangja volt,szépen járt,de csak 1szezont ment el,aztán széthullott a motorja.
Volt suzuki robogom,azzal is csak a baj volt.
Én is most állok ujra motorvásár elött,de csak HONDÁT VAGY YAMAHÁT VESZEK.
Én azt tanácsolom,ha felhötlen mocizást akarsz,tedd ezt te is.
hidd el jo döntést fogsz hozni vele.
Haverom 600as gixerén 8000kmNÉL tönkrement a válto.
Én 900RRt veszek 99%!
Nézd meg a teszteket is,és láthatod te is.
Ez az én véleményem,de szerintem tegyél masik lora!!!!!!!!!!!!!!!
Tavaly is ott voltam a Szikin a motorostalálkozón, idén sem hagyom ki!!!! Az az egyik legjobb buli egész nyáron.
Az amcsik anuszolják meg magukat mind egy szálig!!! Pfuj. Picsába a sok seggfejjel. Mellesleg azé van má ott a cucc, mer qrva nagy piacnak számít. Mi meg kis szar, ugyebár... Mert 1920-ban történt vmi (vágod már?), amit kurvára mi szoptunk meg. Na többek közt ezé. Minden rajtunk csattan (főleg a motorosokon; pl. útburkolat, benzinárak, meg a többi)
Most lehet hohy én vagyok lemaradva de az amcsiknál van 2005-ös Hayabusa nállunk meg még nem is hallottam rolla!
Oké majd csapatunk a Sziksóstói bulin!!! Itt lakom a szomszédban HMV-n.
Hát igen. Szerintem egyszer legalább mindenki megfizeti a tanulópénzt. Február végén viszem szerelőhöz, úgy, hogy ott akarok lenni amikor csinálja, tanulni egy két dolgot. Tavasszal én is zúzni fogom Szeged utcáin!! Csak mikor lesz már tavasz!!!!!
Szegény ValentinaaR a tanulópénzt én eddig szerintem kétszer fizettem meg.Az NSR elég ütős kis moci nekem is tetszik az volt az első "sportgépem" SOHA nem kellet hozzányúlnom. Viszont majdnem beleugrottam utánna egy MALAGUTI vásárlásba- alkalmi vét. volt de végül nem vettem meg uh. arról nincs tapasztalatom...
Drága ValentinaaR! Oszinte részvétem. Remélem, hamarosan újra gurulsz.

Márkákból általánosítani valóban elhamarkodott döntés. Minden márkának megvannak a jó és rossz gépei egyaránt. De gyakran a "jó vas" megnevezésbe az is beleszól, hogy mire kell. Például az endurocross szemszögébol nézve a Yamaha R1 egy hatalmas rakás szar. Pedig saját kategóriájában magasan a csúcson jár. Viszont a sebességorültek, pl. egy LC4-esre ránézve azt mondhatják: "Ez neked motor, bazdmeg?". És madjnemhogy jogosan, mert, amire nekik kéne, arra nem igazán való. Terepen viszont annál inkább megállja a helyét. Már csak ezért sem lehet megmondani, hogy egy gyártó termékei jók, vagy selejtesek. Mindenhol megvan mindkét véglet, és a felhasználást is mindig szem elott kell tartani. (Bár mondjuk, hogy a chopperek mire jók? Na mindegy.)

Egyre jobb idot jósolnak a zokosok! Éljen a nyár! (Ez szar volt, mi? )
Sziasztok!
Igazad van ninjakiller! Én pl. Hondát szerettem volna mindenképp, esetleg Yamahát, és nem gondoltam volna, hogy végül egy Malagutinak fogom húzni a fülét a nyáron! Nem találtam jó müszaki állapotú NSR-t. És ez lett belőle! Fontos a márka, de nem a legfontosabb! Azt mondanom sem kell, hogy ezzel is befaragtam, mert a váltóm felmondta a szolgálatot.
A tanulópénzt megfizettem!
Való igaz,hogy a márkákat nem lehet rangsorolni, meg ami nehezíti a motorvásárlást az, hogy használtra telik.Az hogy kifogj egy "nagyobb márkájú" motort szétgyilkolva, vagy egy "kisebb márkájút" fullos állapotban ugyanazért az árért ugyanakkora esélyed van, mert bizony vannak rejtett hibák. Hacsak arra gondolok, hogy a fékbetétek még elmennek, a gumi is csak ezret bír, ki tudja a tömítések,.... Mert bizony előbb-utóbb kibukik és sokba kerülhet. Nem könnyü a használtmotor választás de ha nem telik újra...
Az lehet, de ugyan akkora az eséje hogy összetörd, és akkor szívhatod a fogad becsületesen. Na meg az általános szervizek se mondhatók olcsónak. És ezt most más márkákhoz mérem.