Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kösz papi ez jól esett :O)
Köcc! Szerencsére nem sürgős.
Azzal az a baj, hogy annyira még nem régi, hogy a múzeumi vitrinből előrántsak egyet annyira meg már nem új, hogy ne lettek volna veszélyes hulladékként kezelve... Nincs, és remény se rá.
Matsek!
AGP-s videókártya létezik még nálatok? Valami bontott dolog is jó lenne, meg egy vinyó mentésre, mert egy ismerősünknek elhalálozott a gépe (PC) Látszólag a kártya szállt el, de egyre kevésbé hiszem. Egy próba kéne, meg egy mentés. Sajna nekem nincs semmim...
Csöcs Matska!
Nem felejtettem el a zizid cumóit,csak el vagyok havazva.
A héten összeszedem, és csörgök.
Csak nehogy úgy járj, mint ez a homasitatuningos orosz: PANCSER

Jelentem nagy tempóról motorfékkel fékezve lángcsóvákat lövel a masina... IMÁÁÁÁÁÁDOOOOOOOOOOOM
Amiről én beszélek az Fehérváron lesz szeptemberben
Ez az ami augusztusban lesz Balatonnál?Van valami nevezési díj?
Lemehetnénk csak ugy ha van kedve a kedves csapatnak!
Hát zabálta is rendesen! 18 liter benzinhez ment 1 liter drága lé.. :(
igen! mutatta nekem hol kéne állnia 1vonalnak, és mutatta hol áll.
Nem gond, csak tényleg, sok Le-vel gyengébb volt, és 92 helyett ment 83-at :-) de a Varga fúrt rá egy kicsit a főfúvókára és most jobb. Az olajfogyasztásra kíváncsi leszek. Állítólag össze-vissza volt ott minden.
Nemtudom milesz, de jólenne ha indulna egy RC csapat.
A főfuvóka azért lett cserélve, mert iszonyat sokat kapott. Elnézést
Huha, megfogtál... Szerintem írj nekik egy mailt.
Ez a belevaló, nincs is 2000, 1810 Ft ...
Nem tudom hogy kell keresni az egyel nagyobb fogméretet. Mi alapján mennek a számok? Első láncszett csere lenne (majd tavasszal).
Egyértelmű

...
Szerintem...
...
2000 Ft...
Ha nem drága a fogaskerék, akkor én kipróbálnám ezt is azt is...
Ja igen, ebbe a kasztniba beleteszi a gyár a 125 és 250-es blokkot is, a 125-nek a fékje is ugyanez.. :-) Nekem nagyon bejön. És nem kér sokat, most beállítva 2.7-3.2 l/100km
Persze jobb lenne egy nagyobb, de amilyen kajla vagyok.. jobb ha nincs alattam túl nagy erő ;-)
A egy kátyú sokkal jobban megbobta a motort, mint egy nagyobb, nehezebb típust.
És a fékek sem nagyobb tempóra voltak legyártva. De elnézve a te motorodat, kötve hiszem, hogy ilyen baj lenne:)
ja igen a motor súlya 92-94 kg, én meg 69-71
Szia, ezen én is gondolkodtam, hogy lomhább lesz. Kíváncsi lennék a különbségre. És a véleményekre is, ki mennyire ajánlja. Nyílván így a gyári beállításokkal a legjobb, biztos sokat kísérletezgettek vele.
Hogy érted azt, hogy 95-nél még tudott meglepetést okozni?
A motorom még csak pár hónapos, és "érintetlen", ezt így is hagynám addig, amig nem kell hozzányúlni.
Szia!

Annak idején a Nsr 50 emmel hasonló "problémáim" voltak. Szerintem nem érdemes nagyon cserélgetni, mert amit nyersz az egyik oldalon azt elveszted a másikon. Városban nagyon nem mindegy, hogy tudsz kigyorsítani egy-egy helyzetben. De ez az 5.8km/h sebességnövekedés szerintem nem akkora előny, hogy érdemes lenne. És a másik, hogy nem tudom, hogy neked mekkora a tömege a motornak, illetve a pilótának, de 95 km/h- nál az átfuvókázott Nsr tudott meglepetéseket okozni. De ha a sebességnövelésnél maradsz, akkor a helyedben elgondolkodnék egy nagyobb hengerszetten, vagy nagyobb teljesítményű motoron. Szép napot!