Üdv az újjászületettek klubjában!Nekem egyszer a kawa supermotómból hullottak ki a hátsó fékbetétek!Az sem volt egyszerő történet!Ez egy BREMBO nyeregre volt átépítve,ami alsónyergesre volt átfaragva,csak elfelejtettem betétcsere után visszarakni a csapokba a sasszegeket!Kissé kínos volt!
Á, visszarugdostam a csavart, azt gyí, az idom meg a villahíd között pont le lehet látni a fékre, figyeltem mit mozog a csavar. Utána még felmentünk sermenbe csocsózni
A jobbos féknyergem felső furatának az elején szar a menet, a gyári csavar nem tud rákapni. Még a piller cserélte ki egy hosszabb imbuszra mert az fogja normálisan. Én meg valamikor visszacseréltem, mer elütött, meg valamilyen szinten fogta, gondoltam ki nem rezeg, a csavar meg úgyis nyírőerőt visel, terhelés alatt biztos nem megy sehova. Erre amikor nem fékeztem kirezgett, azt pont a aprilia szalon előtt 2-vel gurulok a kocsik között, belenyúlok a fékbe, aztán egyszercsak állóra beállt az elsőkerék. Szépen kijött a felős csavar, és az alsó csavar forgástengelye körül rábukott a nyereg a tárcsára, aztán megfogta azt. Belegondoltam, hogy elég szarul jártam volna ha ez pár km-rel előbb történik, hazafelé nemritkán 220-al repültem. EEEE
Nekem eddig olyan nagyon rossz tapasztalatom nem volt a fgas-al. Mondjuk az hozzá tartozik a történethez hogy eddig viszonylag új motorjaim voltak, szal komolyabb alkatrészhiány még nem volt, csavarok / hasonlók még az sv-hez. Szerintem egy tré példányt vittek ki, mert az én példányom totál rendben van.
A szutyoki motorkerékpárok alkatrészellátása hála a f...gáznak csapnivaló.
Megrendelsz pl egy szelepfedél tömítést mert hézagolni kell, 6-8 hét múlva meg is érkezik
Én nem néztem le a szétesikszert se de amikor a tavalyi motorkiállításon körüljártam a friss modellt és sorjás, illesztetlen gagyi alkatrészekből volt... Ilyet még kínaiból is csak a legalján találsz. Le voltam döbbenve.
Dehogynincs! Nincs se lóvéd ötleted.
Mindenesetre amondó vagyok hogy ha már a pénz a zsebben van, igenis ki kell próbálni a lehető legtöbb márkát / típust. Pl. régebben nálam a suzuki szoba sem jöhetett ma meg már csak a szutyuki motorban autóban egyaránt. Autó esetében: tömegcucc, alkatrészutánpótlás dögivel, az ára kifizethető, vásárláskor az öreg szekeret viszonylag jó áron számítják be, stb... Motor: 1xüen nagyon rendben van.
Hamár zőccségről meg csirkeszárnyról beszélünk, nyugodtan lehet a yamahát hangvillának titulálni. A suzukiról ne is beszéljünk, szutyuki, vagy szétesikxer?
én úgy vok ezzel, hogy se okot, se lehetőséget nem adok, hogy az autósok csesztessenek ( am én is autózok és ahol lehet segítem a motorosokat ). Akkor volt csak dolgom ilyen dologgal, ha felvettem a kesztyűt, szal bevállaltam a dolgot. Autóval ha neki sietős én nem versenyzek és ha akarom elférünk egymás mellett. Amúgy meg nem nagyon tartom fel az autósokat, arra figyelek .
Megrendelsz pl egy szelepfedél tömítést mert hézagolni kell, 6-8 hét múlva meg is érkezik
Én nem néztem le a szétesikszert se de amikor a tavalyi motorkiállításon körüljártam a friss modellt és sorjás, illesztetlen gagyi alkatrészekből volt... Ilyet még kínaiból is csak a legalján találsz. Le voltam döbbenve.
Mindenesetre amondó vagyok hogy ha már a pénz a zsebben van, igenis ki kell próbálni a lehető legtöbb márkát / típust. Pl. régebben nálam a suzuki szoba sem jöhetett ma meg már csak a szutyuki motorban autóban egyaránt. Autó esetében: tömegcucc, alkatrészutánpótlás dögivel, az ára kifizethető, vásárláskor az öreg szekeret viszonylag jó áron számítják be, stb... Motor: 1xüen nagyon rendben van.
uff.
motorozol te utcán?
nincs annál rosszabb,mint mikor ott a lóvé a kezeben,oszt nem tudod mit szeretnél...