Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

*mellett
Gyöngyös melett.
Ez az ország melyik részén található?
Visontára csak supermotosok és robogósok járnak, mert az már nagyon technikás-kanyargós pálya. Én már Pestről járok mindenhova, úgyhogy szinte minden pálya közelebb van hozzám.
Visontát nem vágom merre van, de kecskemét sincs olyan közel. Kaucsuk meg még relatív közel van. Igazából hétköznap mennénk, amikor talán nincsenek annyian, meg úgy tudom ki lehet bérelni az egész pályát. Összejönnénk 10-en aztán gyía
Meg a legnagyobb baj Kakucson, hogy nagyon sokan vannak hétvégén és nem tud az ember rendesen a saját tempójában motozni. Én megmondom őszintén, hogy nekem Visonta és Kecskemét is jobban tetszik.
Mindenképp kérdezzetek rá, mert mostanában elég sok rendezvény tartanak ott. Kakucs egy picit csúszós pálya..... viszont Kecskemét tavaly lett újra aszfaltozva és tutira jól fog.
Tény hogy a pálya nem egy szanatórium . És mivel a határon megyünk elég nagy az esélye hogy fekszünk. Én a legelső körömben feküdtem először majdnem, célegyenesbe lövésnél elfötört a segge, majdnem úgy jártam mint Süsü cimborám. De 20 kör alatt számtalanszor volt, hogy majdnem bepaníroztam magam. Ha már esni kell, inkább itt, mint közúton... Azt akarom kérdezni, hogy hétköznap hogy vannak kaucsukon? Bármikor lehet menni, vagy előre kell jelezni?
Szerintem nem lassabb Kecskemét Kakucsnál.........

Hát igen, pályázásnál csak úgy kopnak a lábtartók és a csizmák. Sokan azt gondolják, hogy a pályázás milyen könnyü semmi fárasztó nincsen benne, pedig elég brutál izomláz tud lenni másnapra. A Sanyi egy másik kategória, ő csak úgy száll a pályán. Nekem fogalmam sincsen milyen időt szoktam menni, én inkább döntögetni szeretek, csak a múltkor picit túldöntöttem, aztán betakaróztam a dokival és azóta talán még egy picit vissza fogottabb vagyok.
Azt mondják a kecskeméti még kaucsuknál is lassabb. Nekem ez is érdekes volt, végig kettesben, a célegyenesekben tudtam 150-ig kigyorsulni. Egy 10 perces edzés is elég kimerítő volt, folyamat rángatni egyik ívről másikra a 240kilót . De nagyon tetszik. Leért a kipufogóm is, csizmám, lábtartóim . Vermes barátunk 41mp-t ment, nekem a legjobb időm 48.27 így elsőre.
jók a képek
Én hétfőn voltam Kukucskán motozni. Jaaa, én tavaly szinte minden hétvégén ott voltam.



Vasárnap a Kecskeméti pályát teszteltem és nagyon tetszett!
Szia! Voltunk ám, jöhettél volna te is, nagyon állat volt. Sztem hamarosan megyünk majd még, mer mindenki be van indulva, beleértve engem is, aztán ha éreznéd, jöhetnél te is, aztán csatázunk egyet . Te voltál már többször, ugye? http://www.sportmotor.hu/motor...
Szió!

Voltatok hétvégén Kukucskán?
És a 600RR a megoldás? Én veszek egy 10R-t, azt véged
Érdemes az ebay -t figyelgetni, én is rendeltem onnan pár cuccot a Fazerhez. Az itthoni bontók horror áron adják a cuccokat.
Csirkeszárnyassal esélyed sincs Kawa kell oda...
Tamáska!
Azért adom el,mert megízleltem a pályát és hát kéne szert tennem egy komolyabb csírkeszárnyasra.
Mert kula vagy és vissza kell vágnom nekem...
jéé egy Moha
Szegasztok

Vki jön vagy megy szombaton Kaposújlakra?
Nem értem miért adod el. Azért mert bepaníroztad, vagy azért mert rájöttél hogy nem erre való?
Áhojjj!
Kérdésetekre válaszom:igen a Maci eladósorba kerül!
Most ott állunk,hogy szét van bontva és listán az alkatrészek,amiket meg kell venni hozzá.
Csak egy kis ízelítő a csirkeszárnyas márkáról:1 db Honda gyári tank 200eFT-juhééééé
szóval kérdezgetem a bontókat,vagy ha tudtok valami ötletet akkor szóljatok légyszi,a többi alkatrész annyira nem drága azokból valószínű újak kerülnek majd rá,meg hát kell még egy jó festő.
Pááá
Majdnem elcsapott egy hülye nissanos (minek is megadni az elsőbbséget a motorosnak... ) Frankó lett volna felavatni az új motort.

Mérnek a 81-esen a Pótkerék csárda és Sárkeresztes között.
Hajrá ifjú Duhán!