szia hát nem, mert pénteken bulizni voltam és 3 óra alvás után kicsit kivoltam ugyhogy inkább hazajöttem meg nem volt kedvem kajára várni ti meddig voltatok?
sziasztok!nekem egy olyan ember segíségére lenne szükségem aki tudna nekem segíteni abban hogy honnan tudnék egy Cagiva supercityre idomszettet találni!Ha vki tud magántelefonszámot az azonnal irjon pls!Internet kilőve mert ott már végignéztem mindent
ELŐRE IS KÖSZI
vagy menj el bontóba, vagy akármilyen mocisboltba, és vidd el a gyűrűd, aztán próbáld hozzá a gyűrűket. ha picit nagyobb azon lehet seiteni amugy én nem sok hézagot hagytam, bőven fél mili alatt volt, de lehet nemis volt nagyon
Hát elég gáz egy bolt lehet
Köszi szépen a bőséges infókat, ennyire nem gondoltam részleteiben,
de ha már így leírtad nagyonkösszi
Remélem soha nem lesz rá szükség, bár csak 8 bar a kompótom, de nagyon megy vele.
6 barosan cseréltem a régit, csak ez ilyen NiCaSil hengeres izé, aztán
van 4 méret, századmili különbségekkel.
Dugót szereztem hozzá, gyűrűket is, de van még mindíg olyan mm körüli gyűrűhézag.
Aztán az is elképzelhető, hogy az 1-1,5 mm gyűrűhézag normális...ájdonnó...
Lehet hogyha így tudnak gyűrűt csinálni is akkor csináltatnék hozzá egy párat,
hátha megúszom 4-5ből és jólesz a kompót. Szerintem nagyon menne vele,
ha lenne mondjuk olyan 12 bar benn. Így is eszméletlen jól húz 8-9 ezernél :)
Hát, bementem egy boltba, mondták h tudnak csináltatni. 6-8ezer lesz, hagyjam itt a dugattyút, kb 2hét alatt elkészül. egy hét mulva hivnak h kell a henger is hozzá. nemvágom ezt miért nem tudták akkor aztán mentem hozzájuk kb 2 hét mulva h kész van-e, nincs, az öreg nemvolt érte- ezt egy párszor eljátszották. aztán nagy nhezen 2 hónappal később, pont amikor már nem lehetett motorozni, akkor hivtak h készvan. 12000ft lett a végösszeg. mondom fasza, azért nem vágtam hozzájuk, mert kellett az a szar . aztán összeraktuk, és hát csak tolásra indult hidegen, ami nagyon jó volt . egyszer meguntam a dolgot, kiszedtem a gyűrűket, és becsiszoltam az újakat, amikkel jobb lett a kompresszió, indult rugásra. amugy azok a gyűrűk nem tömitettek eléggé, amiket adtak hozzá.
maga a dugó ugy készül, h leveszik a régiről a mintát, aztán kiöntik, ekkor valszeg hökezelik, és méretre esztergálják. amugy az eset óta nem veszek semmit a boltban.
Honda 125 terepezés volt egy kevés, úgy egy óra.
Ma ébresztettem szegénykém a téli álmából
Kicsit rugdostam, mire rájöttem hogy gyertyacsere, kicseréltem, röff aztán
beöltöztem és elmentem moccni. Jóvolt
Wow
Grat
Hát nekem sajnos mikróm nincs, bár kétségkívül célszerű lenne egyet beszerezni
A dugó-gyűrűt megkérdezhetem mennyiért csináltattad? Nem tudom megéri-e
csináltatni, van egy AF1 50esem, és ha véletlenül meghalna a dugó elég nehézkes már találni
hozzá alkatrészt. Boltban nincs.
Hallottam már ilyenről, hogy "csináltatni", de ha egy picit bővebben kifejtenéd nagyon megköszönném
Gyűrűt? egyezik kb a simson furatával, hát vettem 4db gyűrűt, az ugyis aprópénz, de a simo az 2mm magas, a rabasa meg 1,5mm. nemvolt mit tenni, lereszeltem először finom reselővel, aztán meg nagyon finom csiszpapirral, vizesen. közben mikrométerrel mértem a vastagságot . csináltatam hozzá dugót+ gyűrűt, de azokkal sokkal roszabb volt
Afenéből szereztél hozzá gyűrűt?
Hajottam vagy 2 hónapig!
Nekem nem volt rossz gép, csak hát erő felénk sem volt sok,
viszont így hogy komp nemvolt, nyomta a fordulatot, 1es-2es olyan szép egykeró volt...
.....már amikor beindult ugye ha nem, akkor miss makrancos marad a garázsban
"pici" motorod nem is összemérhető a rabaskával
Nekem azért volt kinom vele, néha jó lenne ha lenne, de állandóan volt valami kinja
aztán egyszer daraabokra szedtem és mindent kitisztogattam, uj gyűrűk, utána volt kompreszió, meg indult rendesen. elég olcsón adtam el 55ezer várhattam volna vele pár napot. amugy erő az nemsok volt neki, 70el tudtam meni, meg elsőkerekezés is ment valami szinten. de jobb a kawa
Nah jó-jóóó tudom hogy 260ról is tudni kell megállni, de azért a hullámtárcsa
AJP féknyereggel (mer' gondolom az nyugszik az acélon) kicsit durvás
De nekem a Rabasával volt a legkönnyebb a keró, szóval állítom (bár az enyém 80as volt)
hogy elég jól húz, és könnyű nagyon
Az egyetlen hátránya az a qva jó kuplungbenyomó csiga elhelyezés...
2x etettem meg a leugró lánccal
Szal Derbi Rabasa forever, de ez a hullámtárcsaaaaaaa
Micsinálna bazzeg megállitja az elszabadult lóerőket, egykeréknél jóljön. amugy volt h nemvolt hátsófékem, de nemszámított, mert amugysem használtam, hacsak nem direkt faralgattam vele
ELŐRE IS KÖSZI
Köszi szépen a bőséges infókat, ennyire nem gondoltam részleteiben,
de ha már így leírtad nagyonkösszi
Remélem soha nem lesz rá szükség, bár csak 8 bar a kompótom, de nagyon megy vele.
6 barosan cseréltem a régit, csak ez ilyen NiCaSil hengeres izé, aztán
van 4 méret, századmili különbségekkel.
Dugót szereztem hozzá, gyűrűket is, de van még mindíg olyan mm körüli gyűrűhézag.
Aztán az is elképzelhető, hogy az 1-1,5 mm gyűrűhézag normális...ájdonnó...
Lehet hogyha így tudnak gyűrűt csinálni is akkor csináltatnék hozzá egy párat,
hátha megúszom 4-5ből és jólesz a kompót. Szerintem nagyon menne vele,
ha lenne mondjuk olyan 12 bar benn. Így is eszméletlen jól húz 8-9 ezernél :)
maga a dugó ugy készül, h leveszik a régiről a mintát, aztán kiöntik, ekkor valszeg hökezelik, és méretre esztergálják. amugy az eset óta nem veszek semmit a boltban.
Ma ébresztettem szegénykém a téli álmából
Kicsit rugdostam, mire rájöttem hogy gyertyacsere, kicseréltem, röff aztán
beöltöztem és elmentem moccni. Jóvolt
Grat
Hát nekem sajnos mikróm nincs, bár kétségkívül célszerű lenne egyet beszerezni
A dugó-gyűrűt megkérdezhetem mennyiért csináltattad? Nem tudom megéri-e
csináltatni, van egy AF1 50esem, és ha véletlenül meghalna a dugó elég nehézkes már találni
hozzá alkatrészt. Boltban nincs.
Hallottam már ilyenről, hogy "csináltatni", de ha egy picit bővebben kifejtenéd nagyon megköszönném
Mizujs erre felé?
Ki mocizott ma?
Hajottam vagy 2 hónapig!
Nekem nem volt rossz gép, csak hát erő felénk sem volt sok,
viszont így hogy komp nemvolt, nyomta a fordulatot, 1es-2es olyan szép egykeró volt...
.....már amikor beindult ugye ha nem, akkor miss makrancos marad a garázsban
"pici" motorod nem is összemérhető a rabaskával
aztán egyszer daraabokra szedtem és mindent kitisztogattam, uj gyűrűk, utána volt kompreszió, meg indult rendesen. elég olcsón adtam el 55ezer várhattam volna vele pár napot. amugy erő az nemsok volt neki, 70el tudtam meni, meg elsőkerekezés is ment valami szinten. de jobb a kawa
AJP féknyereggel (mer' gondolom az nyugszik az acélon) kicsit durvás
De nekem a Rabasával volt a legkönnyebb a keró, szóval állítom (bár az enyém 80as volt)
hogy elég jól húz, és könnyű nagyon
Az egyetlen hátránya az a qva jó kuplungbenyomó csiga elhelyezés...
2x etettem meg a leugró lánccal
Szal Derbi Rabasa forever, de ez a hullámtárcsaaaaaaa
Nagyon szupi volt a hétvégi pályázás.
Rabasán mit csinál az a hátsó féktárcsa?
Apááám....