Sziasztok! Lassan kezd megérni a dolog, hogy eladom a 200as TSR em, 100% ra felújítva. Magamnak csináltam, de hely és idő hiány miatt gondoltam megkérdezlek benneteket, akadna e köztetek egy gondos gazda, aki szeretné magának. Galériámban találhattok képeket a folyamatról. Nem kenter falazok, kereken 300 ezret szeretnék érte, nem engedek, nem alkuszom, nem cserélek. Ami a képeken nincs rajt, hogy adok hozzá pluszban még egy böszme nagy doboz alkatrészt, felnit, kopottas külső gumit (talán több is van, nem emlékszem pontosan). Üdv. T.
Sziasztok! Kis segítséget kérnék... Nem rég vettem egy 125-ös TSR-t és egy olyan problémám van, hogy a vízpumpa nem igazán működik. Levettem a házát és nem forog az impeller. De aztán kicsit megforgatom kézzel és akkor megy. Aztán megint nem. Arra tippelek, hogy a fogaskerék ment a lecsóba. Hogy álljak neki? Ja és nincs termosztátom, esetleg van tippetek hol lehet cuccokat beszerezni hozzá? Köszi!
Szia! Tulajdonképpen sehol, amit lehet próbáld méret alapján, így például az említett felső tűgörgő is valóban ugyanaz RM és RMX 250-ben (18x23x22). Ha valami egyáltalán nincs méret alapján, gyárit kell Japánból, utángyártott sem nagyon van. Én most rendeltem hajtókart például.
Sziasztok, tsr 200 hoz hol lehet alkatrészeket szerezni? Illetve valaki egy felső tűgörgő méretet tud mondani? Ha minden igaz rm250 é passzol 18×23×...
Hajtókar, Alsó - tűgörgő hézagolóval, főtengelycsap
55 ropi + posta
Van 5 km futott felső tűgörgőm hézagolóval.
Szerelő rendelt mert elfelejtettem mondani hogy
nekem is van eltéve dobozba. ezeket ajándékba megkapod
de ha nem tetszik akkor az új árát mindjárt mondom is.
Nekem van 125 és 200 as is.
Váltón kívül más nem passzol.
Se a gyújtás se a generátor... Igazából más a lökethossz más a forgattyúsház más a kupplung...
Más a powerszelep vezérlése. Cdi is más előgyújtást ad.
Lendkeréken máshol a jel.
Kipufogó sem egyezik.
Sziasztok! TSR 200-hoz talált már valaki hajtókar szettet? Kéne egy, és kerestem magyar oldalakon, ebayen, mindenhol de nem találtam. Sajnos ahogy néztem a cikkszámokat, csak a 200-ashoz használták ezt a hajtókart, nem találtam más típust amié jó bele.
Sziasztok! Az mitől lehet, hogy kb fél óra után elkezd folyni a karburátorból a benzin? Ahogy láttam azon a nyíláson folyik, amin csak akkor tud ha már túl magas az úszóházban a szint, ezzel akadályozza meg hogy megteljen. Tehát olyan, mintha nem zárna el egy idő után a szelep, de akkor miért csak hosszabb járás után teszi? Egy ideig zár, aztán egyszer csak már nem.
Sziasztok! Hasznos a fórum, sokat olvasgatom, rengeteg újat olvasok, tanulok itt. Amit kérdezni szeretnék, amiben tanácsot kérek, lehet korábban témaként, kérdésként felmerült.
Ettől független,az esetleges ismétlést, meg köszönném.
Egy 125-ös tsr-em van. Megoldható, hogy 200-asra átalakításam? Ha igen, mely elemeket kell a henger és dugattyú mellett ki cserélni? Elektronika(powerra és egyebekre gondolok) kompatibilis a 125 és a 200?
Előre is köszönöm a választ.
55 ropi + posta
Van 5 km futott felső tűgörgőm hézagolóval.
Szerelő rendelt mert elfelejtettem mondani hogy
nekem is van eltéve dobozba. ezeket ajándékba megkapod
de ha nem tetszik akkor az új árát mindjárt mondom is.
Hézagoló 3500
Tűgörgő 6000
Váltón kívül más nem passzol.
Se a gyújtás se a generátor... Igazából más a lökethossz más a forgattyúsház más a kupplung...
Más a powerszelep vezérlése. Cdi is más előgyújtást ad.
Lendkeréken máshol a jel.
Kipufogó sem egyezik.
Ettől független,az esetleges ismétlést, meg köszönném.
Egy 125-ös tsr-em van. Megoldható, hogy 200-asra átalakításam? Ha igen, mely elemeket kell a henger és dugattyú mellett ki cserélni? Elektronika(powerra és egyebekre gondolok) kompatibilis a 125 és a 200?
Előre is köszönöm a választ.