Köszi szépen!Egyenlőre nagyon szét van bombázva.Az elektronika az kuka,a gyári meg bontottan is drága,úgyhogy kap egyenlőre egy kislendkerekes gyújtást.Dugó szerencsére nem kell mert volt hozzá egy túlméretes dugó,úgyhogy henger fúrva-hónolva.Most veszem meg a szimeringeket aztán pakoljuk össze.Egyébként csak pályára akarom használni.Teljesítményben mit jelent a 22 lóerő?Elég ezekhez a nagy kerekekhez?Mennyire szervízigényes?Kicsit félek, hogy pályára lomha lesz.Beáll a sorba egy yz85, crf150, és rmz 250 mellé.Nyilván ezekhez képest gyengébb,de azért az yz nyomába szeretnék valahogy eredni...:)
Szuper kis TSX-ed van!
Nem fogsz benne csalódni!
Omegamotort keresd fel, ha olcsó és jó minőségű hajtókart és dugót akarsz!
Úgy emlékszem mostanában rendelnek japánból TKRJ cuccokat! Legalábbis mikor én kérdeztem akkor március környékét mondtak!
Én most újítottam fel az enyémet, ha kérdésed van nyugodtan írj!
Nagyon ramaty állapotban került hozzám,most kap egy full felújítást,de az előző gazdája....Beletört csavarok a blokkba,víz,olaj egybe,dugó lógott mint a...Még csak járni sem hallottam,de már nagyon várom...
Sziasztok! Van egy elvileg ts125x-em,de nem vagyok benne biztos hogy az. Előző tulaj szerint az, de szériaszám szerint nem találom, A ts125x robbantott ábrája szerinti szimering méretek sem stimmelnek bele,illetve azon az ábrán nem látom a külön olajzás csövét sem,ami nálam a hengerhez csatlakozik be. Hogy lehetne kideríteni, pontosan milyen motor ez? A vázon ilyen szám van, hogy sf13a-113450,illetve a blokkon f105-113309. Ha valaki tud valami okosságot megköszönöm.
No, májsztró! Elment a cuccod, ha minden igaz, holnap meg is kapod.
A postán tudod átvenni, így párszáz forinttal olcsóbb lett az utánvéte neki...
Sok szerencsét a használatához.
Kabo!
Biztos észrevetted, hogy nem szabadított meg a postás egy filléredtől sem, mert bizony még nem küldtem a powereket.
A mester esztergáján beszart egy mágneskapcsoló a hétvégén, ezért nem tudta befejezni őket.
A héten 1000%, hogy el lesz küldve, de még nem tudom, melyik napon.
Úgyhogy nyugi, küldöm.
Teljesítménynövekedést nem is várok tőle, csak mivel rövid távokat megyek a motorral, néha kis csapatás, gondoltam jobb égést biztosít.
Meg annyit várok még tőle, h talán kicsit jobban indul a nagyobb intenzitású szikra miatt. (na nem mintha most szarul indulna!)
Az Iridiumosat már a kezdetekben elvetettem, állítólag érzékeny a 2t-re és nagyon hamar az örök crosspályákra távozik.
Szóval megvettem bele a B8EG-t (gyári ajánlás a B8ES a TSX-hez), majd ha valami kirívóan jó, ne adj Isten kirívóan szar eredményt produkálna, beírom a topikba.
Úgy néz ki, h most nagyon sikerült összerakni a gépet, nagyon f@szán megy, most örömködök vele) :)
Csak a rohadék tárcsafék ad ki eszméletlen hangot, mióta féknyerget cseréltem, állítólag valami lemez hiányzik a fékbetétek alól, amit pótolni lehet rézpasztával. De ez már egy másik történet! :)
Heló!
Gondolkodtam sokáig, aztán úgy döntöttem, hogy jó lesz nekem a gyári is. Látványos teljesítménynövekedést meg semmi ilyesmit nem fogsz elérni szerintem a drágább gyertyával + több, mint 2x drágább.
Rendeltem így látatlanban webshopról aztán az fél évet bírt. Ami most van benne, az is a gyári típus, csak márkakereskedésnél vettük.
A lényeg az, hogy szerintem nem éri meg túlságosan, sokra nem mész vele, ugyanúgy mellényúlhatsz 1 hibás darabbal és az akkor egy drága mulatság volt, mert az iridiumos gyertyák nem az olcsó árukról híresek. Az én véleményem, hogy inkább válaszd a gyárit, és abból veszel még egy tartalék darabot is annyi pénzből, amiből ilyen hűdejógyertyát vennél.
Látom kacérkodtál te is a nikkeles gyertyával, érdeklődnék, végül mi lett belőle? Érdemes ilyen különleges gyertyákat kipróbálni (Denso TT, iridium, ittrium, stb), vagy pénzkidobás az egész, és vegyek bele rezeset?
Cserélni szeretném a tsx-emben a gyertyát, és lenne pár kérdésem!
B8ES van előírva.
- Ha zajszűrőset veszek bele az módosít valamit a teljesítményen(nem lesz rosszabb az ellenállás miatt?)?
- egy kicsit olajos a gyertya, mivel járatós, és olajosabb a keverék. A másik probléma, hogy nagyon rövideket megyek vele(1-3km), vehetek bele kicsivel alacsonyabb hőértékű gyertyát, hogy előbb elérje az üzemi hőmérsékletet?
-esetleg érdemes bele megpróbálni iridiumos vagy nikkelelektródás gyertyát?
Csáó!
Egy ideje azt csinálja a motorom, hogy amikor nagyjából üzemmeleg lesz, elkezd valami rezonálni. Nagyon kis zörej hallatszik, viszont hangos. Valaki tudna ebben segíteni? Valami ötlet, hogy mi csinálhatja ezt?
Szeva Kabo.
Úgy néz ki, le lett gyártva 18 db Powerszelep kb 90%-os készültséggel, ha fog még kelleni, hétfőn tudom postázni, addigra jópár db készen lesz.
Keress meg telefonon, vagy itt írj, hogy kellenek e még?
Jó kérdés.Én meg néztem a vázon látható számot,illetve a blokkon is.Van egy táblázat abból meg lehet nézni melyik típus ezek alapján,de évjáratot azt nem találtam.Elméletileg betűvel jelölik,minden betű egy adott évet jelöl,de nekem az nincs.Illetve még van egy szériaszám,de ami az enyémen van olyat nem találtam a táblázatban.
helló
egyértelmű h nem kap benzint vagy azért mert dugulás van a karbiba vagy falsot szív, 1 ötlet annó mz trofinál működött mindig.
karburátorról leveszed azt a gumicsövet ami a légszűrőházzal összeköti lekapcsold a gyújtást h be ne idúljon véletlenül se
azután befogod a karbi légszívócsövét és valaki elöször óvatosan elkezdi berugni.
normál esetben szívnia kéne rövid idökre kb mint 1 gyengébb porszívó, ilyenkor levegö hiányába többlet benzint szív 3-4 ilyen teljes berugás utá gyújtásra teszed akkor berúgod és egyöl be kell indulnia, ha szerencséd van akkor mükszik és megjavult mert csak dugulás volt ha nem akkor még egyszer befogni és közben erősebben berugdosni.
ha nincs vagy csak nagyon gyengén szív akkor valahol rossz a tömítés a 2 ütem sajnos elég érzéken az ilyenekre
mindezek mellet érdemes komressziót is mérni hátha a sűrítés a gáz 11-12 bár a gyári érték 7 nél már elvileg nem indul be
én is most újítom fel a motort 11.5 bár volt a komresszíóm de füstölt és alig ment mert mint kiderült szétszedéskor, h a főtengely szimering meghalt
Egyébként a szivatónál a kart ha húzzuk fel egy ideig jön aztán fentebbról rugósan visszajön ha elengedem.Hidegindításnál koppig kell húzni,vagy elég csak amíg a rugó visszahúzza?
Nem fogsz benne csalódni!
Omegamotort keresd fel, ha olcsó és jó minőségű hajtókart és dugót akarsz!
Úgy emlékszem mostanában rendelnek japánból TKRJ cuccokat! Legalábbis mikor én kérdeztem akkor március környékét mondtak!
Én most újítottam fel az enyémet, ha kérdésed van nyugodtan írj!
Amúgy az én TSX-em váz és motorszáma is ugyanígy kezdődik.
A postán tudod átvenni, így párszáz forinttal olcsóbb lett az utánvéte neki...
Sok szerencsét a használatához.
Biztos észrevetted, hogy nem szabadított meg a postás egy filléredtől sem, mert bizony még nem küldtem a powereket.
A mester esztergáján beszart egy mágneskapcsoló a hétvégén, ezért nem tudta befejezni őket.
A héten 1000%, hogy el lesz küldve, de még nem tudom, melyik napon.
Úgyhogy nyugi, küldöm.
Teljesítménynövekedést nem is várok tőle, csak mivel rövid távokat megyek a motorral, néha kis csapatás, gondoltam jobb égést biztosít.
Meg annyit várok még tőle, h talán kicsit jobban indul a nagyobb intenzitású szikra miatt. (na nem mintha most szarul indulna!)
Az Iridiumosat már a kezdetekben elvetettem, állítólag érzékeny a 2t-re és nagyon hamar az örök crosspályákra távozik.
Szóval megvettem bele a B8EG-t (gyári ajánlás a B8ES a TSX-hez), majd ha valami kirívóan jó, ne adj Isten kirívóan szar eredményt produkálna, beírom a topikba.
Úgy néz ki, h most nagyon sikerült összerakni a gépet, nagyon f@szán megy, most örömködök vele) :)
Csak a rohadék tárcsafék ad ki eszméletlen hangot, mióta féknyerget cseréltem, állítólag valami lemez hiányzik a fékbetétek alól, amit pótolni lehet rézpasztával. De ez már egy másik történet! :)
Köszi a választ, jó motorozásokat!
Gondolkodtam sokáig, aztán úgy döntöttem, hogy jó lesz nekem a gyári is. Látványos teljesítménynövekedést meg semmi ilyesmit nem fogsz elérni szerintem a drágább gyertyával + több, mint 2x drágább.
Rendeltem így látatlanban webshopról aztán az fél évet bírt. Ami most van benne, az is a gyári típus, csak márkakereskedésnél vettük.
A lényeg az, hogy szerintem nem éri meg túlságosan, sokra nem mész vele, ugyanúgy mellényúlhatsz 1 hibás darabbal és az akkor egy drága mulatság volt, mert az iridiumos gyertyák nem az olcsó árukról híresek. Az én véleményem, hogy inkább válaszd a gyárit, és abból veszel még egy tartalék darabot is annyi pénzből, amiből ilyen hűdejógyertyát vennél.
Látom kacérkodtál te is a nikkeles gyertyával, érdeklődnék, végül mi lett belőle? Érdemes ilyen különleges gyertyákat kipróbálni (Denso TT, iridium, ittrium, stb), vagy pénzkidobás az egész, és vegyek bele rezeset?
Ezek maradtak.
Csörögjetek, mondasz egy árat és viheted.
0630/4807856
Cserélni szeretném a tsx-emben a gyertyát, és lenne pár kérdésem!
B8ES van előírva.
- Ha zajszűrőset veszek bele az módosít valamit a teljesítményen(nem lesz rosszabb az ellenállás miatt?)?
- egy kicsit olajos a gyertya, mivel járatós, és olajosabb a keverék. A másik probléma, hogy nagyon rövideket megyek vele(1-3km), vehetek bele kicsivel alacsonyabb hőértékű gyertyát, hogy előbb elérje az üzemi hőmérsékletet?
-esetleg érdemes bele megpróbálni iridiumos vagy nikkelelektródás gyertyát?
Egy ideje azt csinálja a motorom, hogy amikor nagyjából üzemmeleg lesz, elkezd valami rezonálni. Nagyon kis zörej hallatszik, viszont hangos. Valaki tudna ebben segíteni? Valami ötlet, hogy mi csinálhatja ezt?
Úgy néz ki, le lett gyártva 18 db Powerszelep kb 90%-os készültséggel, ha fog még kelleni, hétfőn tudom postázni, addigra jópár db készen lesz.
Keress meg telefonon, vagy itt írj, hogy kellenek e még?
egyértelmű h nem kap benzint vagy azért mert dugulás van a karbiba vagy falsot szív, 1 ötlet annó mz trofinál működött mindig.
karburátorról leveszed azt a gumicsövet ami a légszűrőházzal összeköti lekapcsold a gyújtást h be ne idúljon véletlenül se
azután befogod a karbi légszívócsövét és valaki elöször óvatosan elkezdi berugni.
normál esetben szívnia kéne rövid idökre kb mint 1 gyengébb porszívó, ilyenkor levegö hiányába többlet benzint szív 3-4 ilyen teljes berugás utá gyújtásra teszed akkor berúgod és egyöl be kell indulnia, ha szerencséd van akkor mükszik és megjavult mert csak dugulás volt ha nem akkor még egyszer befogni és közben erősebben berugdosni.
ha nincs vagy csak nagyon gyengén szív akkor valahol rossz a tömítés a 2 ütem sajnos elég érzéken az ilyenekre
mindezek mellet érdemes komressziót is mérni hátha a sűrítés a gáz 11-12 bár a gyári érték 7 nél már elvileg nem indul be
én is most újítom fel a motort 11.5 bár volt a komresszíóm de füstölt és alig ment mert mint kiderült szétszedéskor, h a főtengely szimering meghalt