Most dumáltam Blöróval,december 22-én lesz a szokásos karácsonyi motoros ereszd el a hajam buli,de másik helyen csinálom,nem ott ahol tavaly(j) volt.
A tavaly az most milyen jé?
Akkor kezdem a tanítást :
Ha jobban megnézitek, a Viktor által használt beállítások hasonlóak az általam belinkelt oldalon lévő utcai beállításokhoz. Én próbáltam azt is, de nekem túl puha volt úgy a futómű. Ehhez persze hozzátartozik az is, amit Viktor is mondott, hogy a beállítás nagyban függ a pilóta súlyától is. Meg szerintem a vezetési stílustól is függ. Nekem elég jól bevált a linkelt oldalon levő "RACETRACK SETTINGS", de hozzá kell tenni, hogy 100 kiló vagyok, meg a stílusom is megkívánja a keményebb beállításokat...
Nyilván egy 70 kilós ember alatt meg se mozdulna a motorom... Úgyhogy a leírt beállítások általában mindenkinek csak egy jó alapot jelentenek, de azért személyre kell még azt szabni egy-két klikkel...
Tehát kellemes tekergetést!
Nna! a csávókám azt mondta, hogy függ a súlytól... mire, hol használja az ember...
DE: ELŐL:-rúgóelőfeszítés 4.csík a csavartól
-csillapítás-8-9-10kattanás, nekem a 87körüli kilómra 9vagy 10kell...
-visszahúzás gyárilag jó...
Hátul:-nem nyúlt még hozzá, de amint találkozunk belővi, én meg fellövöm nektek az infót.
Szerintem semmivel sem bonyolultabb a hátsót beállítani, mint az elsőt... Csak az előfeszítéshez kell az a gyík körmös kulcs, meg hely sincs nagyon, de amúgy hótt eccerű...
eddig én sem!
És tegnap kiderült az is hogy a balos teljesen be, a jobbos teljesen ki col csavarva!
Csoda hogy tudtam menni vele!
Ma beállítom faszául! :)
És az összes beállítási lehetőségeket berakom egy táblázatba és feltöltöm a webünkre hogy más is ránézhessen! :)
A tavaly az most milyen jé?
mija hejjzet?
nekem viszont nem kattog,se az alsó (nyomó) se a felső (húzó) csillapítás állítócsavarja...
Ha jobban megnézitek, a Viktor által használt beállítások hasonlóak az általam belinkelt oldalon lévő utcai beállításokhoz. Én próbáltam azt is, de nekem túl puha volt úgy a futómű. Ehhez persze hozzátartozik az is, amit Viktor is mondott, hogy a beállítás nagyban függ a pilóta súlyától is. Meg szerintem a vezetési stílustól is függ. Nekem elég jól bevált a linkelt oldalon levő "RACETRACK SETTINGS", de hozzá kell tenni, hogy 100 kiló vagyok, meg a stílusom is megkívánja a keményebb beállításokat...
Nyilván egy 70 kilós ember alatt meg se mozdulna a motorom... Úgyhogy a leírt beállítások általában mindenkinek csak egy jó alapot jelentenek, de azért személyre kell még azt szabni egy-két klikkel...
Tehát kellemes tekergetést!
DE: ELŐL:-rúgóelőfeszítés 4.csík a csavartól
-csillapítás-8-9-10kattanás, nekem a 87körüli kilómra 9vagy 10kell...
-visszahúzás gyárilag jó...
Hátul:-nem nyúlt még hozzá, de amint találkozunk belővi, én meg fellövöm nektek az infót.
SOK KELLEMES KANYARGÁST
Kicsit tartok a rotációs csillapító beállításától!
És tegnap kiderült az is hogy a balos teljesen be, a jobbos teljesen ki col csavarva!
Csoda hogy tudtam menni vele!
Ma beállítom faszául! :)
És az összes beállítási lehetőségeket berakom egy táblázatba és feltöltöm a webünkre hogy más is ránézhessen! :)