Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kicsit párásodik a plekód
Dino!
Nem te írtad az RTL-be, hogy éljenek a piros motoros fiúk!! ?
A lengyel kolléga kicsit összehajtotta a TL-t
link
Ehhez csak annyit szólnék, hogy a gixxer 1000 után másképp fogsz gondolkodni a sor 4-ről. Egyébként imádom a TLR-t.
Ugyan!

Nem kell mindent olyan komolyan venni, mint a vakbélgyulladást! Az iromány hangvétele sem túl komoly, de lehet, hogy még idengenként tekintetek rám és nem ismeritek a stílusom. Ha még1* elolvasnád, amit az rf-ről írtam, találnál pozitív jelzőt is a motorra vontakozóan. Megemlítettem, hogy össz. 2 motorom volt és eddigi motoros pályafutásom felét a TL-en töltöttem. Tehát simán mondhatom, hogy el vagyok kényeztetve nyomatékkal, nem is kicsit! Remélem csak félreértettük egymást, illetve te engem!
Ha mégsem, akkor ezúton szeretnék elnézést kérni az előzőkben leírtakért...

Rendben?
Apropó ,most,hogy így visszaolvasgattam, közölném veled,hogy a nemi életünk teljesen rendben van, feszegesd inkább a sajátod...
Szoktunk nosztalgiázni vele,köszöni szépen jól van,mindig élmény vele újra menni!
.és szoktátok használni a gixxert?
mert mostanába csak a tl-t láttam itt a fórumon
Én is mentem az rf-el,nem lettem szerelmes belé,de egy objektív vélemény megalkotásához mérlegelni kellene azt is ,hogy az a 400-as blokk összesen 200 kg-ot cipel,4-5 litert fogyaszt,és a közel 200 km/h-ás teljesítmény nem egy rossz arány.Jó a futóműve és könnyen kezelhető.Kétség kívül pörgetni kell,de sokmindent ki lehet hozni belőle,és nem utolsó sorban két éve megbízhatóan szolgál nálunk.Véleményem szerint "1-2 kör" alapján sokmindent leszűrni nem lehet.Mellesleg Ancsa a feleségem,és ezen a fórumon tiszteletben tartjuk a másik ember motorját.
Dinókám!
Szerintem ez siralmas volt, nem vicces.
A 400-as sor 4 kategóriában kibebaszottul jó motor,az öreg sor 4-esek futott km-ben egyenlőre körberajzolják a v2-eket sajnos.Rock gsx-750-e,kb.180000-nél tart,és még mindig pöccre indul.Kicsit erős a szöveged,azt már látom,hogy mások motorjának fikázása az jól megy neked.Motorozni is tudsz ennyire?
nagyon tévedsz, én már tudom
egy tipp:GSR600
RF vételkor volt elsőként "szerencsém" sor4-es motorhoz. TLR előtt egy GS400-ast nyúztam, ami csak sor2.
Mentem én is 1-2 kört a motorral, hogy tudjam, rá merem-e bízni az eddig csak utasként motorozó friss jogsis leányzóra ezt a sportosnak kinéző csodát.
Hááááát..... majdnem sírtam amikor leszálltam róla. Biztos hozzászoktam a tutijó 110Nm-hez, de ez az RF se alul, se középen, se felül nem húzott. Ezt viszont egyenletesen teszi!
Nem tudom, hogy a sor4-essége vagy a kisköbcenti és kis erő de valami nagyon elvette a kedvem a sor4-től. Viszont nem tartom rossznak kezdésre :-)
A nyélgázra olyan érzésem lett, minthagázbowden helyett valami gumiszalagot húztam volna meg ami elég jól nyúlik és emiatt nem fordítja el a pillangószelepeket...
Na majd jövőre rámászok a cimbi K6-os Gixxer 1000-ére, remélem valamit letesz az asztalra, mert ez nem állapot ;-)
Na ennyit a "szakértői" véleményformálásról!
Áruld el, milyen gépre cserélnéd el ezt!
Erről kérdezd meg Rock-kot,és szerintem kielégítő választ ad
Az egyenlőre maradjon titok, de már rajt vagyok a projekten.Remélem összejön, és akkor lelövöm a poént! De ahoz előbb el kellene adnom az rf-et...
Ó, a jó öreg kutyapóz...
szerinted csak hátulról lehet?
hmm-hmm...
nem foglalkozik veled eléggé az urad?
káma szutra a te nyerő könyved!!
milyen motort akatsz?
Te kis huncut!
Hátsó szándék nélkül is menne?
Vele előzőkben volt már nagyon közeli kapcsolatom is...
Ez is motivált :-)
Segítsek még?
Nekem meg segíthetnél eladni! ,de komolyan!
Látod, még rád is hat...
Nem semmi!
Mellesleg nemrég egy kedves barátnőmet segítettem hozzá egy RF400as géphez. (nem én vettem neki, csak segítettem, hogy ne b****ák át)
Ötletes,rafkós...gratulálok! (mármint a figyelemfelkeltés)
de a busa nem hagyott ott és emiatt büszke voltam magamra marhára!

főleg, hogy fojtott a paripám...
bár 5000rpm-nél szép a 110Nm a keréken. gyárilag csak 106ot adnak és az is tengelyen mérve.
lehet, hogy ez a fojtásból adódó nyomatéknövekedés? (kevesebb ló, több Nm)