Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ennek nekifutok mégegyszer. Szival. Nem tűznéd ki a Szentesi buli dátumát?
Igencsak rákaptatok a pályázásra
Maistro! Nem tűző ki a Szentesi party dátumát. Csak hogy mindenki tudjon intézkedni szabi ügyileg. Vagy idén elmarad? Csak nem.
melyik keverék volt fent?megint a hard?
K...va jó!
nekem bejön
Nagyon durva vagy Imi
Atya világ
Igen. Sötétben világít a szeme.
Kell szereznem egy ilyen piros TL-t , menne a piros kezeslábas bőrruhámhoz
Valami lett a dukival, és megkérdezte szeretnék e esetleg menni!
Ő szánta meg a koldust
Nekem a felső van radiálisra cserélve, nem volt semmi bajom vele a pályán. :)
Ez most került a kezem ügyébe!
Nekem eddig a gyári 6 dugós nyergek voltak egy 19x20-as brembo radiálsi felsővel, meg fém fékcsövekkel, és most cseréltem le erre a nissinre (1200bandit/rf900)
Azonnal érezhető jelentős külömbség van a kettő között, a 4 dugóssal megszűnt a szivacsosság, rendes nyomáspont van, és brutálisat fog. Bár nem mentem vele eddig sokat, kb 500km-t illetve pályán nem voltam még azóta, így arról nem tudok nyilatkozni. De az eddigi tapasztalatok alapján nagyon megérte!
Az a baj, hogy túl sokat fékezünk Mondjuk én is, a p ringen a CBR-en az utolsó körökben ígyis puhult hiába radiális, meg brembo betét. A köridő meg hát Kevesebbet kell fékezni, gyorsabban belemenni a kanyarba.
de a féknyereg az fasza tényleg!
fogott az ,csak a tárcsa szar volt:-)a hátsó meg over!:-))))
az 1-3 körben jó volt az, de utána ahogy Borcsa mondaná csak lassított
Kíváncsi lennék hogy a te nyergeiddel milyen lenne meg az én főfékemmel.
Azt mondják ezek a Nissinek olyan dugattyú átmérővel vannak mint a P4-es brembok amik a régebbi RSV-en voltak.
https://www.ebay.com/itm/Suzuk...
azért egy jó fék jól jött volna!