Nekem eddig a gyári 6 dugós nyergek voltak egy 19x20-as brembo radiálsi felsővel, meg fém fékcsövekkel, és most cseréltem le erre a nissinre (1200bandit/rf900)
Azonnal érezhető jelentős külömbség van a kettő között, a 4 dugóssal megszűnt a szivacsosság, rendes nyomáspont van, és brutálisat fog. Bár nem mentem vele eddig sokat, kb 500km-t illetve pályán nem voltam még azóta, így arról nem tudok nyilatkozni. De az eddigi tapasztalatok alapján nagyon megérte!
Az a baj, hogy túl sokat fékezünk Mondjuk én is, a p ringen a CBR-en az utolsó körökben ígyis puhult hiába radiális, meg brembo betét. A köridő meg hát Kevesebbet kell fékezni, gyorsabban belemenni a kanyarba.
az 1-3 körben jó volt az, de utána ahogy Borcsa mondaná csak lassított
Kíváncsi lennék hogy a te nyergeiddel milyen lenne meg az én főfékemmel.
Azt mondják ezek a Nissinek olyan dugattyú átmérővel vannak mint a P4-es brembok amik a régebbi RSV-en voltak. https://www.ebay.com/itm/Suzuk...
Azonnal érezhető jelentős külömbség van a kettő között, a 4 dugóssal megszűnt a szivacsosság, rendes nyomáspont van, és brutálisat fog. Bár nem mentem vele eddig sokat, kb 500km-t illetve pályán nem voltam még azóta, így arról nem tudok nyilatkozni. De az eddigi tapasztalatok alapján nagyon megérte!
Kíváncsi lennék hogy a te nyergeiddel milyen lenne meg az én főfékemmel.
Azt mondják ezek a Nissinek olyan dugattyú átmérővel vannak mint a P4-es brembok amik a régebbi RSV-en voltak.
https://www.ebay.com/itm/Suzuk...