Sziasztok !
Segítséget kérek. Ajánljatok valami jó tömítő anyagot, ami benzin és hőálló. Állandóan szivárog az üzemanyag a tank és a benzinpumpa összeillesztésnél. Kipróbáltam a Hylomart de azt mintha feloldotta volna a benzin, vagy nem bírta a motor melegét, mázkolódóssá vált.
Sziasztok, Szigetszentmiklóson vagy a környékén van-e valaki aki esetleg tudna nekem segíteni egy kis szerelésben? AC pumpa mérés, TPS kimérése, TB szinkronizálás... stb. Egy átfogó vizsgálat kellene hogy mi lehet a hiba. Gyertyákat cseréltem és továbbra is dadog alacsony fordulaton. Ha van egy megbízható szerviz aki hajlandó foglalkozni vele, nekem az is jó. Sajnos műszerek hiányában nem tudom a teszteket elvégezni. Ha kiderül a hiba, az alkatrészcserét már megoldom. Üdv.: Hajas
az s sokkal egyszerűbb,az r nél meg kell dönteni egy kicsit előre a blokkot ha ugyanoda akarod visszarakni a bal oldalon a hátsó hengerfej és a váz közé.vagy elvágod és máshogy vezeted el.de úgy nem túl szép.
Elég jól adja magát az újrafűzés, szerintem max fél nap alatt meg lehet csinálni mindkét köteget. Ráadásul hülyebiztos, nem tudod felcserélni a csatikat, mindnek más a formája, csak a vízhőfok és a beszívott léghőmérőjét, de azoknak meg más a színük, arra kell figyelni, az egyik zöld a másik meg szürke.
Ezze beszoptam én is egyszer, fordítva dugtam össze és csodálkoztam, hogy a víz nem akar 60-70 fok főlé menni, ha meg leállítottam akkor meg felment akár 80 fokig is. Elvittem szerelőhöz és legombolt ezért külön 5eft-ot (komplett tavaszi átnézés volt és az összes folyadékot is lecserélte, meg szimmering stb.), aztán megint szereltem valamit otthon és megint előjött a hiba, utána jöttem rá, hogy én voltam a fasz és néha nézni kell a színeket is nem csak a formát.
Az s-en az összes idomot, légszűrő házat le kell szedni. Ez a legnagyobb része, aztán csak a csatákat kell szethuzni. Amennyire láttam r-est kb ugyan ezeket kell. Előtte fotózás le hogy mi hogy volt elvezetve, rögzítve.
Szia,
Hát nem egy leányálom kicserélni, de sztem is jobban járnál egy komplett köteg cserével.
Ennek utána kéne néznem, h mi a különbség a kettő között.
Az előzők, és az összes többi gányolás miatt azon godolkodok, hogy szerzek egy kompletten új kábelköteget. Mekkora szívás kicserélni?
Illetve az amerikai, és az EU köteg között a világtás kapcsolón kívül van valami szerintetek ami más? Vagy csak kiszedem a régit, be az újat, és kész?
Mondom ma beszerelem a fokozatjelzot, ugyis csak csatlakozò szèthúz, ès összedug....... persze, ha van csatlakozó..... hogy rohadna meg a szigszalagmániás barom aki ezt csinálta
Remélem ez nem hiba hogy így le van barnulva! Szerintem ez csak a belerakott kb. 100000km miatt ilyen.
De mindegy is, ez már most marad, nem lesz új 140ezeré...
Mi a baja a gyári tömítésnek, hogy mellé kell szigetelni?
Segítséget kérek. Ajánljatok valami jó tömítő anyagot, ami benzin és hőálló. Állandóan szivárog az üzemanyag a tank és a benzinpumpa összeillesztésnél. Kipróbáltam a Hylomart de azt mintha feloldotta volna a benzin, vagy nem bírta a motor melegét, mázkolódóssá vált.
Ezze beszoptam én is egyszer, fordítva dugtam össze és csodálkoztam, hogy a víz nem akar 60-70 fok főlé menni, ha meg leállítottam akkor meg felment akár 80 fokig is. Elvittem szerelőhöz és legombolt ezért külön 5eft-ot (komplett tavaszi átnézés volt és az összes folyadékot is lecserélte, meg szimmering stb.), aztán megint szereltem valamit otthon és megint előjött a hiba, utána jöttem rá, hogy én voltam a fasz és néha nézni kell a színeket is nem csak a formát.
Motobatt Igel
http://www.zselesakkumulator.h...
Hát nem egy leányálom kicserélni, de sztem is jobban járnál egy komplett köteg cserével.
Ennek utána kéne néznem, h mi a különbség a kettő között.
Illetve az amerikai, és az EU köteg között a világtás kapcsolón kívül van valami szerintetek ami más? Vagy csak kiszedem a régit, be az újat, és kész?
De mindegy is, ez már most marad, nem lesz új 140ezeré...