Ha a villahidra gondolsz, az birni fogja...2 opcio van (en is turakormanyt rakok fel majd a tavasszal): az elso, hogy a gyari villahidat megfuratod es arra csavarozod a kormany befogot, a masik lehetoseg, hogy veszel N-es villahidat, vagy utangyartottat (pl: LSL).
De kelleni fog hosszabb fekcso es kuplungcso is...
Tudom de néha jól esik tépni pláne ha nem ültem rajta egy darabig...jajj mi lesz ha már lehet motorozni megfagyás nélkül..nagy erőt kell venni magamon..vissza köll szokni kicsit.
Persze tudom nem sportgép meg azért simán megelőzi a kocsit csak hát már lomhábban pláne ha kis szél is van..nem ugrik már ki annyira fürgén mögüle...vagy csak már megszoktam az erejét aztán ennyi a bűne
Akkor marad majd az egy foggal kisebb lánckerék előre..ráraknám már most is..csak hát kb 3 ezret gurultam az új lánc szettel..aztán tartok tőle tönkre vágná idő előtt.Nem széthajtás céljából hanem mert ha van egy kis szél és tép előttem 130-al egy kocsi nem érzem mindig ereje teljében.Pláne ha jönnek szembe és utána új szusszal gyorsítani..
Ne erre voltam kíváncsi...akkor karbisnál kilőve ez az olcsó tuning...
budmyke: Szerintem félre értettél.... A karbis Raptor szürője egyezik a karbis SV-el...nem az injektoros a karbiséval
Am köszi nem köll
Hátakkor?! "Puding próbája a kanyar elött jön meg az féktáv!"
Próbáld bele! az én használt gyári szűrőmet oda adom próbatestnek, ha még nem dobta ki a garázs örzője! (FATER)
Na ja de itten most az inyektorosról beszélünk.Azoknak megegyezik a 650/1000 légszűrőház csak a szívócsonk ami más méret.A karbis megint más tészta.Légszűrőház helyből nem olyan így gyanítom a szívócsonk sem.Viszont ha berendelsz egyet próbaképp és nem stimmel olcsóé átveszem.
Ugyan az kell bele mint a karbis sv-be...az az ovál vagy milyen szerintem a légszűrőház is ugyan az..legalábbis képen láttam sv-t aztán úgy egyformának tűnt..legalábbis képen
Akkor csak több benya kell neki és jó is...gondolom kb ugyanazt lehet elérni mint egy sportszűrővel...öööö az nem lenne gond hogy az enyém karbis?Mert a kettő sztem más..eleve a légszürő sem egyforma a befecskendezőssel....
Ez az ezres szívócsonk..hogy is van ez?Miben másabb és élesben miben változik? Nekem karbis a gépem gondolom tekerni kéne rajta..Csak mert ha ér valamit és netán látok hasznátosat megbótolom.
Ha figyelembe veszed a 2-3 ezer kilométerenkénti pucolást (TELJES PUCOLÁST) ami az amúgy sem olcsó (4000.- / flakon) mosó folyadékkal számolva már egyből nem gazdaságos! Inkább az 1000-es szívócsonkja és minden egyből jobb lesz! De csak sportkidörgővel együtt ér valamit! Tény hogy el lehet érni vele jó teljesítmény növekedést, csak kérdés, hogy a sok macera megér-e annyit! Mert ha egy túrára elkeveredsz ami esetenként 400-600 km akkor pikk pakk itt az a 2-3 ezer kilóméter amikor megint pucolni kell!
Lehet hülyeséget mondok de direktszűrőt nem karbismotorhoz szoktak felrakni?Az injektoros gépeknél max.a gyári szűrő helyére pattintható mosható szűrő van..Vagy nem ?
De kelleni fog hosszabb fekcso es kuplungcso is...
Persze tudom nem sportgép meg azért simán megelőzi a kocsit csak hát már lomhábban pláne ha kis szél is van..nem ugrik már ki annyira fürgén mögüle...vagy csak már megszoktam az erejét aztán ennyi a bűne
Akkor marad majd az egy foggal kisebb lánckerék előre..ráraknám már most is..csak hát kb 3 ezret gurultam az új lánc szettel..aztán tartok tőle tönkre vágná idő előtt.Nem széthajtás céljából hanem mert ha van egy kis szél és tép előttem 130-al egy kocsi nem érzem mindig ereje teljében.Pláne ha jönnek szembe és utána új szusszal gyorsítani..
budmyke: Szerintem félre értettél.... A karbis Raptor szürője egyezik a karbis SV-el...nem az injektoros a karbiséval
Am köszi nem köll
Próbáld bele! az én használt gyári szűrőmet oda adom próbatestnek, ha még nem dobta ki a garázs örzője! (FATER)
de jó lenne ha kiderülne
Jövő hét eleje igen!