Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha már itt bambulok az oldalon,megnéztem az apróban a frissebb gumihirdetéseket...
ezek labdába rughatnak nálam...
1.: https://www.kepesmotor.hu/utca...
2.: https://www.kepesmotor.hu/utca...
3.: https://www.kepesmotor.hu/utca...

vagy vadi ujban ez: https://www.r17.hu/termek/3922...
Elvileg hibakód lesz bár az szintén elvileg elmúlik ha visszateszed a jeladót, de ki tudja? Nehogy törlős legyen mert akkor ha nincs kütyüd szerviz kellhet, bár ahogy írtam elvileg megoldódik ha visszateszed, de én még nem próbáltam motoron, autónál elmúlik kényszertörlés nélkül a hibakód, persze megjegyzi, de a műszerfalon nem lesz.
Veszelytelenebb a biztositek,en nem baszkodnek a csavarozassal.
már megtörtént...tudom melik az...de nem akartam odapiszkálni...nem járható ut az,ha a hátso keréknél azt az érzékelő kis mágnest lecsavarozom és leragasztom a lengővillára a gumiégetés idejére?:)
Manualban keresd ki melyik az ABS biztosítéka.
más téma... abs-t hogy lehet kikapcsolni a motoromon? gondoltam lefékezgetem meg lefüstölöm a hátsogumit rola...
thanx...megalszom még. van idő dönteni...
mondjuk nekem nem tetszenek ezek a bazi széles gumik autokon sem...
Adok Neked használtat amit felrakathatsz és próba, azért nem mondok konkrétot mert nem mindenkinek tetszett aki próbálta a 650-en, nekem pl. igen.
akkor valszeg ez a contimotion uj korában is xar volt...igy ezen gumikkal vettem meg az svt 2016.márciusban,... 12ezret mentem vele azota,meg az elsö tulaj ment vele 5-6ezret...szoval kb 18.000km ment ezekkel a gumikkal.
2009-es, gyári gumikkal vettem meg a ktm-et, conti sportattack, március elején a tízenfokos aszfalton lapra lehetett tenni a motort magabiztosan.
Semmit sem jelent a dot szám. Rendszeresen használok 3-4éves gumit. Amelyik gumi jó az ilyenkor is jó, amelyik szar az újként is szar.
na,ez most jo sokat segitett...
alszok még rá párat, várok pár hetet/hónapot... ha elmegy ezen az áron a gép,akkor már nem kell gumiztatni... ha meg nem megy el, akkor kap egy uj párost... még azt sem döntöttem el h milyen legyen a takonycsuszos contimósön helyett.. pont az imént néztem h dot0714 az első és dot1214 a hátso, made in korea. ha nagyon közelröl nézem,már látszanak hajszálrepedések is...hátso kopottas...az elsőn meg még fentvannak az oldalsó kis szőrök...
Majdnem, még úgy is ha rajta ültem és a lábam a kormányon volt.
Oldaltámasz nélkül is megállt a talpán ?
Ez kérem baszott jól mutatott a fagyizó éelőtt.
És 160-as.
Lehet, hogy azért éreztem jobbnak mert nem mertem kanyarodni és így biztosabban állt a "lábán".
Fogalmam sincs, nekem rendes motorjaim voltak amire rendes gumi kell, nem bicikli külső
Igazából teljesen más eleve egy 180-as gumival motorozni, minél keskenyebb, annál könnyedebb vele a motor.
Ki kell próbálni, leírhatatlan. Én csak simán biztosabbnak éreztem, de lehet, hogy Neked nem jön be, ezért írom, hogy próba, fel teszel egy használt 180-ast amit biztos tud adni próbára bármelyik gumis és mész pár kört, ha jó veszel egy újat ha nem akkor marad a gyári.
és mit fog érezni a juzer,ha 160rol 180 szélesre vált hátsoguminál??
Mert jólesik és legalább a fagyizó előtt nem sajnálnak le a virsli gumi miatt.
Ahogy Levi írta.......simán!
De hogy minek?
Simán.
650sv-be befér a 180as? nem ér bele a láncba?
Én próbálni hátul is ajánlanám, nekem jobban tetszett a 180-al mint a gyárival oszt ha nem jön be vissza lehet térni.
azon filoztam h én is méretet váltok az su-n..
hirdetem ugyan,ha elkel tárgytalan. ha megmarad akkor pár honap mulva veszek uj gumipárost. michelin pilot power vagy pr3 gondoltam.
esetleg még a dunlop gpr300