Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Padre!

Jöhetne már a jóidő mert csak 1 pályanap van a gumiban! El kellene koptatni!

A terv 2011-re, hogy sokat legyek a pályákon! A túrákat lehet minimálra szűkíteném, mivel cidri lesz a télen és az amúgy is "jó" utjaink mégjobb állapotban lesznek!

ÁWE!
Nekem semmi bajom a 160-assal ,de arra kiváncsi lennék hogy viselkedne egy 180-as a hring sikánban? Szerintem nem dobnám így át rajta mint most. Ha jól tudom Te is sokat pályázol ,majd ha kipróbálod megosztod velem?
Nekem van fenn hátsó sárvédőm ,a tapasztalat pedig az ,hogy a belsőrészre nem csapja fel a sarat kb az utasülés vonaláig (ez attól is függ milyen sárvédőt veszel ,nekem Puig van). Viszont a rekeszben találok néha némi szutykot ,de az a hátsó lámpa mellett szivárog be.
A 180-as dolog engem is érdekel, de egy 4,5ös felnire? , 5,5-öst bele, akkor meg már a 190es sem akadály, már ha elfér, nálam a 170 es is kérdéses, de ha meglesz a sövényvágó ha addig élek is monyákolok valami 5,5öst rá
Hozzá kell tenni ez kb 23 éve történt ,akkor sokkal bátrabb és meggondoltabb voltam.
A Szovjet ipar termékeiről nincs jó tapasztalatom ,egyszer egy szőke spinének vagánykodni szerettem volna ,de a kéziváltós verhovinám 1-esben hanyatt vágta magát ,kulcscsonttörés! És ez nem kamu! Látod nekem az is sok!
Neked az nem való, úgy hallottam motoros rollerekkel foglalkozol, tartsd be ha jót akarsz a barátnődnek a fokozatosságot........épp van egy riga10-em, azzal nem mész a falnak egyből.......elérhetőségem az adatlapomon....
Sziasztok!
Szeretnék venni egy sv 650-est ,de nem tudom jó választás-e?Nem lesz gyenge megelőzni az 1500-ös ladákat?
Válaszokat köszi!
Bármilyen féke is legyen, de azért 200-150 m között rémisztő tud lenni 210-ről (KIS SV-vel) a lassulás és a féktáv!
hány mentős fog szaladni mikor látják majd hogy a hringen a célegyenes végén 150mnél még nem kezdesz fékezni...aztán majd jön egy cikk "az elveszett Rossiról" aki egy túra SVvel R1hez képest is rövid féktávot vesz...
Maradok a féktuningnál.

Az nem annyira látványos.
180ast csak a kislányok raknak fel, 200 alatt nem gondolkodnék .
lol most nézem hogy az SVn nekem sincs...de eddig mind a 2 motoromon volt,egyiknél se volt baj,sokat megfog azé.De svre nem fogok venni.
Fenét érdekel a sárvédő, a 180-as gumma jobban.Felmegy e 650-re ha két kipufogó lessz fenn?

És a fém fékcső megromlik e mint a gumi vagy az ha nem folyik használható rogyásig?
Az esély 50-50!

Vagy igen, vagy nem!

Há nem?

DE! 125887
Mint írtam pici az esély rá.KB annyi mint hogy a mamutfenyőket felvágó óriásfűrész levágja a karom.
(ehhez azért a fűrésztelep közelébe kéne menni)
De van rá.
Nekem még nem lett saras pedig az akksitartó elég rendesen meg is van vágva hogy elférjen a gáztartálya a hátsó telónak.
Bár az is kérdéses ki mit tart sarasnak.
Láncspray/kosz maradványok vannak rajta de látni a rugó alakját és hogy sárga.
Nekem a televágja sárral azt jelenti hogy a teló helyén egy alaktalan kupac megszáradt sz.nak látszó barna darab van.
Nekem sincs sárvédő rajta,és úgy felszórja a dzsuvát,hogy bemegy az utasülés alatti rekeszbe.És akkor is SÁR,ha csak itt a városban megyek,nem kell terepezni hozzá,van elég por az úton,főleg építkezés közelében.És az van bőven.
Sárvédővel is bemegy a sár a rekeszbe?
Azt is el tudom képzelni - ha a köveket akarjuk hibáztatni -, hogy egy felvert kő eltörte a sárvédőt, ami kidörzsölte a gumit. Én is láttam valami ilyesmi képtárat, de nem tudom hogy történt.
Hézag a gumi és a sárvédő közt,sárvédő anyaga és a kavics mérete a kérdéses.Ha kis hézag van közte és van rá esély hogy odaragad.
Kicsi de van rá.
Mondom láttam, talán egy éve galéria volt róla asszem.
Sztem ott más történhetett.
Te nem dobáltál köveket gyerekkorodban a fejére állított bringa gumija és sárvédője közé? Úgy lövi ki, hogy öröm nézni.
Olyan nincs, hogy beakad oda, és kivágja a gumit.
Köszi! Szóval akkor még is csak van értelme... A kavics az más tészta.. Bár én még nem hallottam senkitől, hogy oda beragadt volna... persze semmi se lehetetlen... Ha még valaki olvasná a hozzászólásomat, és van rá véleménye, azt szívesen elfogadom...
Sarat tuti nem vágja fel de patika tisztaságú sem lesz.
Viszont ha nincs akkor sem lett saras.
Nekem.
Aki terpezik annak lehet.
De olyan vész nincs amit a slag nem old meg.
Viszont ha egy kavics a gumi és a sárvédő közé bejut annyi a guminak.
Asszem egy hornetes emberke rakott fel képeket valamikor ilyenről.
Igen van értelme épp az általad írtak miatt....
Üdv Mindenkinek!

egy olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy szeretnék tenni hátsó sárvédőt a SV 650 S -emre. Van akai tett már fel ilyet? A kérdésem az lenne, hogy jelent-e valamit? Mármint hogy kevésbé lesz-e sáros tőle a motor a hátsó rugó környékén? Mert hallottam már olyat is ,ahogy semmit se jelent, ugyanúgy odaveri a sarat, mintha ott se lenne.... Remélem értitek, mire vagyok kíváncsi? Segítségeteket köszönöm!
Ebből az utolsón ott voltam!