Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

meg is lett fellebbeződött!
mi túráztunk.....sőt ki is lett írva.......
Mondjuk én mentem de ez senkit nem érdekel.
Csak próbálom kicsit felpörgetni a topicot, ha már túrázni nem jött senki...legalább az éjszakás műszakban a tesó nem fog unatkozni
Tuti Zsé rokona vagy!
Nekem kérem naked volt megvásárlása pillanatától csak a csutka törött volt és irtó hülyén mutatott ahogy hasaltam rajta.
Nameg a lámpa felfogatása sem volt az igazi mert a kartondobozban ahol találtam nem világított.
Bár az tény volt hogy az idom nem igen látta el a szélvédelmi funkciót.
(a lápa mellett csücsült a dobozban)
például ez jobban tetszik, mint a retró-idomos társa, ugyanezekkel a színekkel.
az hát, vödörlámpa van rajta vagy nem?
de jó is volt régen, akinek volt egy trabantja. akinek wartburg jutott az óriási mázlistának tarthatta magát, akinek 1200 ladája volt az már a felsőbb hatalom tagja volt, akinek meg a 4 kör lámpás 1500-ös volt a popó alatt az félistennek számított szerencsére változnak az idők
Ez komolytalan?!?!?
úgyértem nekem _ezért_ olyan a motor, hogy 2 kerék, ülés, tank, vödörlámpa.
nem rossz
lehet... én még ott vagyok leragadva, hogy mentünk anyukámmal télikabátot venni a centrum áruházak valamelyikébe, és a műszaki osztályon az MK21-es magnók és ndk ETA szendvicssütők között ott álltak a szimók és MZ-k, és nagyon szépen csillogtak a neonfényben... rögtön möndta is, hogy nem motorozhatok, mert az = halál. Ez a nézet tartotta is magát 34 éves koromig (nála) :-). Most már azért szivesen kipróbálnék egy idomos gépet is.
Ilyen kéne, nagyon disznón néz ki vele g ép, csomó helyen fent van a neten:
http://cgi.ebay.at/ws/eBayISAP...

a baj csak az, hogy az eredeti műszerfallal nehéz lenne felfogatni úgy, hogy ne nézzen ki bután oldalról (ne lógjon elé a műszerfal), csomót agyaltam rajta de nem tudom, hogyan kéne addig meg nem merek rendelni.
amúgy Zsé vagyok, csak lenyúltam Laller accountját
meg pl. most a gsr túrán, amikor átnéztünk a német autópályára is, 160-ál bebújtam kicsit a plekó mögé, rögtön nem dobált a szél és felment a mutató 190-re anélkül, hogy a gázhoz nyúltam volna...ennyi
vödörlámpa megy pl. simson-etz kategóriához, na de egy komoly nagymotorhoz?
Alkalmat ad a szigorú önfegyelem gyakorlására!

Másrészt eszköz a többi élőlény megismeréséhez és megértéséhez!
Írta valaki,hogy jobb?!?Nem jobb,SZEBB! ! ! ! !
vödörlámpaaaaaa :)
egyébként passz, nekem pl az üléspozija pl nem jött be.
egyenes kormánnyal egy fokkal talán jobb.
z.
Miben is jobb az N-es?
Még jó hogy! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
L2! 90 fokos!
Csak, hogy ne legyen vita . En azt mondom V2 az igazi
Nincs kérdés! Az N az igazi!