Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

látott már ez a topic olyan S-vásárlót, aki már a vétel előtt azt kérdezgette, hogyan lesz belőle N.... :)))))
Ez biza S-es volt a labtarto es a hutoviz betolto alapjan . Amugy nem rossz.
hobbiból is át lehet építeni, nekem is tetszik a gsr- vagy fz-szerű lampion. Én az ilyen feltételezések miatt minden alkatrészt elrakok... mert ugye miket is cseréltem... fékkarok, kormány, nem olyan évjáratú index - AJAJ! :-) Bajban leszek ha el akarom adni.
hézag az ülés alatt , amúgy tényleg elég durván le lehetett bontva a gép, nagyon sok minden volt cserélve, de végülis így képen nem néz ki rosszul, még a lámpa sem rossz szerintem.
viszont alapból az 1000 futóműve nem olyan szar szerintem, teljesen állítható elől-hátul, nem értem miért fikázzák sokan.

pont azon gondolkoztam, hogy ami általában tuning címszóval felkerül a 650-re, az nagyrész megvan az 1000-en gyárilag
120/70 De felejts el mindenféle pályaszemetet!
a gyári 60-nál jobb érzetre a 70-es jobban dűthető. uaz rücskös gumi meg nem stílusos.
Kisesvéééé! És csak a csupasz!
Baszhatod a futóművet, ha törve volt a gép!

Szerinted hobbiból épülnek át? amúgy meg a GaySR lámpa elég "FOSCSI"!

futómű
Borostyán sárga, mint mindegyik. Köszi!
Gyárilag milyen volt? (am faxa lett)
Nem. Tavaly alakítottam át.
Csomi!Neked gyári a műszerfal világításod?
Neked.Naked.Mindenkinek
Vagy az vagy yamaha fz6
GSR600 lámpa? Jól látom?
Egy szép sv1000 naked építés
sv
120/60ast vagy 70est érdemes felrakni?Slicket vagy esőt,esetleg endúró gummát?
tényleg mekkora?
ez a hír megnyugtatott.
Talán az idomosoknál nem jelentkezik annyira a szitálás ,nagyobb teher van az elején ,nem könyül el gyorsításkor. Nekem le is van engedve a teló ,ezért csökkent az utánfutásom ,ami mégjobban felerősítené a jelenséget. Eddig nem tapasztaltam durva beszitálást : megspóroltam egy kormánygátlót azzal hogy idomos a gép!
ha az 1-es felmegy akkor felmegy a 2-es is...
Már vagy még?
sajnos csak 1-es.....de legalább nem fáj...
:))))))