A dugó az kapott egyet ! Az csere! Megpróbálom hegesztetni, meg vmit kitalálok a visszacsúszás kiküszöbölésére a powernél! Majd írok mi lett belőle! Eddig 2 RM-em volt, de csak szívok velük ! Néztem a videóid! Kőkemény vagy!
a főtengelyedhez megy be a váltóolaj, beszívja a vákum, ha szar a szimering, aztán meg elég a robbanáskor, vagyis próbálna...de a gyertyát ez a túl sok olaj kinyírja hamar.
Nem javaslom a pörzsölést, mert a hő megváltoztatja a rezod anyagminőségét aztán meg behorpad minden szartól mert fellágyul, szórjál bele egy rakat 8 as anyát(érdemes megszámolni) meg öntsél bele benzint, aztán betonkeverő effektus, szépen kipucolja majd szórd ki és számold meg mennyi jött ki, hiányzó nem lehet
Powered jó fordulaton nyit? egyébként simán lehet karbulálási probléma is, amiben benne van a power állítás is.
Tapasztalt jó szerelő be tudja lőni fülre is, én semmivel
de a szimeringnek mi köze hozzá?ha eresztene hova kerülne a váltóolaj?ma kipufogót már leszedtem, hát oda van rakodva a koksz, az olaj, szval kiégetem, pörzsülővel /amit a disznónál alkalmaz az ember/:D plusz utána a karbit is állítgatom hátha, mert nekem is olyan érzésem van hogy sokat kap, mert alsó fordulaton még ki nem nyit a power nem úgy gyorsul, mert olyat hallasz mintha sok lenne vmi és miután kinyit a power akkor lesz fasza. most br8eg gyertya lett megint bele véve de nem ngk hanem bosh.
Próbálj ki egy BR9ES-es gyertyát hátha..., fura, hogy kinyírja a belevaló gyertyát, még mindig arra tippelek, hogy tökéletlen az égésed azaz gyújtás probléma vagy inkább karbi sokat kap és azért tiszta dzsuva a rezod is, de lehet az is amit david0330 írt, hogy szimering és a váltóolajat zabálja befelé...
Remélem hétvégén sikerül megcsinálnod!
Mindent lehet hegeszteni szerintem
az egy jó kérdés, hogy mit eredményez, lehet utána hőkezelni is kell, anyagát nem tudom sajnos.
Tettem fel képeket a barkács galériába, de az AETC2-es 1 csatornáshoz készült a becsúszás gátló szerintem tökéletes, de az alátét lemez...érezhető amit sejtettem alacsony fordulaton elment az erő, mivel 0,5 mmre folyton nyitva van a power. A tied nem tudom hogy lehetne megoldani, mivel az már egyben van, nem 3 lapkás és ott csak a henger marad, ha törik a fül...
A hang amit írsz inkább váltó, a power kis fokozatban is nyit/csuk, ott is hallanod kell ha ciripel.
Ha nem sérült se a power se a dugó, akkor szerintem próbáld meghegeszteni és tedd vissza, meg mérj, hogy nem-e ér a gyűrűre, ez az olcsóbb megoldás, a drágább, ha veszel egyet.
igen nekem is összecseszte folyton a sárvédőt.... mikor volt szimering cserélve? bár azt felujításkor szokták csak kicserélni vagy mi... max 1x cseréld ki (15e ft-ha nem te csinálod) ha megint elkezdi köpni a gyertyát egy idő után akkor olyan relytéjes hibád van mint nekem volt....
kitisztítom a kipufogót, mert mikor huzogatom a bajszát és a végdobhoz rakom a kezemet nyomja rá a kokszot. Csak melózok du.-án és nem érek rá, majd hosszú hétvégén megcsinálom, mert fát is megyünk vágni az erdőre....áhhhh:(
Hali az enyém ma lett kész
A hengert még fúrják és még nem tudtam kipróbálni, a száránál kapott perselyfélét, remélem most már nem akad, és össze lett csavarozva a két mozgó rész.
Már csak a hossza jelenthet gondot
( szerintem CNC-s emberke tud ilyet gyártani )
Két csatornás! Az egyik szelep tartó füle tört le! Azt mondod lehet hegeszteni? Mert itt a közelemben van egy cég aki mindenféle dolgot hegeszt, lehet megkérdezem őket! Milyen anyagból van azt tudod? Néha hallottam enyhe zajt a motorból, főleg nagy fokozatban kis sebességnél gázadáskor! Akkor valószínű ennek volt olyan hangja, viszont a dugón (a motor szét volt szedve 2 nappal korábban) nem láttam semmi nyomot! A visszacsúszás kiküszöböléséről várom a képet ! Gondolom vmi ütközőt kell szerkeszteni rá! Üdv...
Rezonancia miatt előbb utóbb mindegyik füle eltörik, de általában az szokott lenni, hogy 1-2 év után kikopik az a pár tized illesztés, amivel feljebb van húzva a dugótól és már ráér, de ekkor hangja is van...és sajnos a suzuki power hibája, ha törik rácsúszik a dugóra...
Ez melyik változat az 1 v 2 csatornás? Bár mind1...
Attól függ mi sérült és mennyire...ha nem vészes és egyben maradt a power, hézagoló alátét lemezzel vagy másik távtartó alkatrésszel feljebb kell húzni pár tizedet és mehet vissza...de érdemes megoldani, ha a tartó fül eltörik semmiképp ne tudjon rácsúszni a dugóra(mert így csak power fül hegesztés és mehet vissza), majd rakok fel képet az AETC2-esnél hogy lehet ezt megoldani.
Természetesen így alul a motor gyengébb lesz, de észre se fogod venni, főleg mivel a kis 125 állandóan forgatni kell...
Nem javaslom a pörzsölést, mert a hő megváltoztatja a rezod anyagminőségét aztán meg behorpad minden szartól mert fellágyul, szórjál bele egy rakat 8 as anyát(érdemes megszámolni) meg öntsél bele benzint, aztán betonkeverő effektus, szépen kipucolja majd szórd ki és számold meg mennyi jött ki, hiányzó nem lehet
Powered jó fordulaton nyit? egyébként simán lehet karbulálási probléma is, amiben benne van a power állítás is.
Tapasztalt jó szerelő be tudja lőni fülre is, én semmivel
Remélem hétvégén sikerül megcsinálnod!
A persely az bronz lenne? Tudod milyen anyag?
Meg lehet kérdezni, hogy ez a "kis" gépműhely meló mibe fáj?
az egy jó kérdés, hogy mit eredményez, lehet utána hőkezelni is kell, anyagát nem tudom sajnos.
Tettem fel képeket a barkács galériába, de az AETC2-es 1 csatornáshoz készült a becsúszás gátló szerintem tökéletes, de az alátét lemez...érezhető amit sejtettem alacsony fordulaton elment az erő, mivel 0,5 mmre folyton nyitva van a power. A tied nem tudom hogy lehetne megoldani, mivel az már egyben van, nem 3 lapkás és ott csak a henger marad, ha törik a fül...
A hang amit írsz inkább váltó, a power kis fokozatban is nyit/csuk, ott is hallanod kell ha ciripel.
Ha nem sérült se a power se a dugó, akkor szerintem próbáld meghegeszteni és tedd vissza, meg mérj, hogy nem-e ér a gyűrűre, ez az olcsóbb megoldás, a drágább, ha veszel egyet.
A hengert még fúrják és még nem tudtam kipróbálni, a száránál kapott perselyfélét, remélem most már nem akad, és össze lett csavarozva a két mozgó rész.
Már csak a hossza jelenthet gondot
( szerintem CNC-s emberke tud ilyet gyártani )
Te is csinálj 1-2 képet ahol eltört légyszíves, köszi.
Rezonancia miatt előbb utóbb mindegyik füle eltörik, de általában az szokott lenni, hogy 1-2 év után kikopik az a pár tized illesztés, amivel feljebb van húzva a dugótól és már ráér, de ekkor hangja is van...és sajnos a suzuki power hibája, ha törik rácsúszik a dugóra...
Ez melyik változat az 1 v 2 csatornás? Bár mind1...
Attól függ mi sérült és mennyire...ha nem vészes és egyben maradt a power, hézagoló alátét lemezzel vagy másik távtartó alkatrésszel feljebb kell húzni pár tizedet és mehet vissza...de érdemes megoldani, ha a tartó fül eltörik semmiképp ne tudjon rácsúszni a dugóra(mert így csak power fül hegesztés és mehet vissza), majd rakok fel képet az AETC2-esnél hogy lehet ezt megoldani.
Természetesen így alul a motor gyengébb lesz, de észre se fogod venni, főleg mivel a kis 125 állandóan forgatni kell...