Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ahogy sikerül,tudod gerendából is lehet fogpiszkáló
Az az igazság hogy inkább egy új felé hajlok, mert mégis csak kopóalkatrész, és nem egy hétig szeretném hogy rajta legyen. De ha ezt a nagyon szemtelen ajánlatot elfogadod akkor lehet róla szó: 2500Ft
jooo van aptya de nem ám street bájkot ültetsz
Surikenezzed a varjakat
BAKKER AKKOR ENGEM ÁTKÚRTAK!Mit csináljak?lehet surikennek használom a lánckereket és beleállítom a parillás csávó fejébe!vagy lehet összekeverték a 450ével,annak ugyanilyen?
Hejj,egy-két nap itt az eszterga azt kipróbálok pár rövidítési variát béllel azt memmondom mi a vígeredmíny.Már hogy,hogy a legjobb
nem
Há ha lötyög szétveri,akkó logikus,hogy ......na mit írjak ide?
rácsesztél!nekem pont van egy fekete!most fent van a motoron,de nekem a gyári jobban bejön,ezért lecserélem!mondj rá valami!(nem halálfejes)
Háde bammeg nem mindegy p.nát vagy f.szt nyalok Ha lehet normálisan az igazat csakis az igazat,me így azt segíthet akárki úgyis csak a hülyeség sül ki belőle Olaj,vagy hólé nem mindegy Fasom tujja akkó,szar a minden
én vagy gyárit vagy JT-t rakok de az utángyártott is el tér kb 1 milit
Moto-complet
arra gondoltam csika ha pl nincs rajta a lánckerék máá veri is az olajat be be
jó,de leszedtem a lánckereket és ott tiszta volt,nem volt olajos,nem biztos hogy igazából olajat láttam,lehet a láncról verte fel meg hólé.engem igazából az érdekelne hogy a fogaskerék lötyöghet-e a tengelyen?
Sziasztok! Valaki tudna mondani egy jó boltot/embert ahonnan lehet kapni jó minőségű üléshuzatot Suzuki RM-Z 250 2007-hez? Maximum 10ezer Ft környékén. Nem kell hogy a legprofibb legyen, csak ne az a "halálfejes" legyen. Előre is köszönöm a válaszokat! B.U.É.K.
Az a baja mesterem,hogy csapágyas Ha a tengelyen lötyög a lánckerék,attól még az olajat nem veri ki,max szétveri a tengelyt vagy a lánckerék belét.Ha olaj jön akkor az a tengely lötyög,vagy a tömítés elért vagy csapágyas,ha mozog a tengely Több variáció nem nagyon van
Szia,multkor kerdeztem hogykell feltenni a lanckereket,koszi a valaszt.de most olvasom hogy lehet gond a lotyoges!hat nekem nagyon logyog!kb 1ora motorozas utan picit kiverte az olajat a blokkra.tenyleg csak par csepp.leszedtem a lanckereket de ott nemlattam folyast!mennyire szabad lotyognije?a tm-en egyaltalan nem lotyog,lehet az a baj hogy wrp a lnckerek?vagy nem ravalot adtak?
szval van ott egy 28x38x7,5-ös szimering elvileg (nem 8-as!)
Van egy futógyűrű amelyben van két O gyűrű (a tg-hez tömít). Ha ezek közül valamelyik is szar akkor fog jönni ott az olaj és nem nagyon tudod megállapitani hogy honnan is jön az az olaj. Gondolom ezeket is néztétek vagy cseréltétek.
Elbizonytalanitottál most már megnézem h nem-e ér bele...
De talán egy picit lötyög az is lehet hiba?
A katalógus egy dolog. Meg kell nézni hogy jó-e a méret beszerelés elött.
azért csak nézd meg hogy eléri-e a szimering belseje a csapágygyűrűt, akárki is szerelte be.
Feltételezem porvédős szimeringről van szó (forgásirányos?). Zsíroztátok a szimering ajkakat?
milyen lánckereket használsz? oda fogja rendesen a zéger? nem lötyög?
Nem,mert katalógusból lett rendelve szal a méret nem lehet probléma.
Az elsőt én tettem bele a másodikat már szaki csinálta de igy is ugyan az lett az eredmény. :((
Szimering szélességméret stimmel?
Nem lehetséges hogy nagyon beütötted és hozzáér a csapágy belső gyűrűhöz?