Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem után, hanem mellé :)
7, max 8százat szánok rá, de az is lehet rizlingelek egy új K9-est de még nem döntöttem el, hogy pontosan hogy legyen, bár egy újnak persze, hogy jobban örülnék.
Igazából azok a dolgok érdekelnek, hogy szervízigény, gyakori hibák, tehát az ilyen száraz infók.
Volt szerencsém kipróbálni régebben egy 250KXF-et, nagyon tetszett, és úgy tudom ugyan az a szív dobog az RM-Z250-ben is.
milyen árban gondoltad?mert az se mindegy,mert ha olcsó akkor el lehet nézni pár dolgot amúgy jó motor,és jó választás a drz után
hali,én is most vettem!ha valamelyik nap felhívsz elmondom miket nézzél(amiket én nem néztem csak itthon )
Hali!

Egy RM-Z 250-es vásárlása van tervben. (min 2007-es évj.)

Ha valaki tudna róla tapasztalatokat, előnyös és hátrányos tulajdonságokat mondani, azt megköszönném. :)
Hobbi célra venném cross pályára természetesen, mint kezdő motocrossos, eddig enduroztam-ok. (DR-Z400)

Köszi előre is.
Kellemes Ünnepeket kívánok mindenkinek!
Helló !

Felvehetnél msn re és megbeszélhetnénk ott :)
johny666@invitel.hu
előre is köszi addigis hali :)
Hi, nálam hasonló a jelenség. Randomra indul vagy nem :D - melegen már nincs vele gond. A dugattyú rendben, kompresszió tökéletes, karbi kitisztítva, benzint kap, szikra rendben! Vagy indul rugásra vagy nem - teljesen rapszódikus. Nem tudom mit kellene tenni, a megmozgatásos "lötykölös" technikában nem hiszek, elvileg 2-3 rugásra indulnia kéne, mert addigra ugyis beszítta a cuccost... Milyen tömítésekről írtál? Én Iridium gyertyában gondolkodaom talán azzal...
ja,majdnem uez a blokkja a Hberg nek is,a Suzu fent van a használtautón,vagy a Fekete Lacinál(Blackmotors)me lehet nézni,anno Bitter edzőmotorja volt,de nem volt ideje nagyon tönkretenni,m eltörte a lábát ,aztán én átvettem tőle


Igazából befecskendezőset szeretnék helyette.
Persze, láttam adatlapon, de gondoltam bepróbálom, azért szólj ha ismerőst érdekel!
Köszi!
Sziasztok!

Ha kell valakinek valami (akár alkatrész is) a felújító szettből, dobjon emailt, a mellékelt robbantott rajz linkek ábráiról add meg a számot, ami kéne, ha csak alkatrészt szeretnél. Árat megbeszéljük.
Javarészt ki vannak bontva+zsírozva(hátsó teló alsó szett csomagolt még), de még nem volt egyik sem beépítve, mivel nagyrészt nem jók az RMX250 98W-s alkatrészek az RMX250 98SW be.
Az alábbi típusokhoz jók a PROX katalógus szerint:
Himba 26.110136:
- RMX250 91-00 (98 SW és 99 SX be NEM!)
Lengőkar 26.210045:
- RM125 92-95
- RM250 89-95
- RMX250 89-00 (98 SW és 99 SX be NEM!)
Hátsó teló alsó 26.450011:
- RM125 92-95
- RM250 92-95
- RMX250 91-00 (98 SW és 99 SX be NEM!)

Himba robbantott rajz
Lengőkar robbantott rajz

Van még egy LMP248 OR AP Racing fékbetét is
Köszi,de van egy 07 450 Hberg em is,egy bőven elég endurozni.
Hali!
Esetleg valakinek rmx-hez berugókar illetve álló forgó rész kábellel akár rm is lehet 95-ös évjárat körüli?!
http://www.kepesmotor.hu/fek_k...
enduro/krossz KARÁCSONYI alkatrész/kiegészítő VÁSÁR!
NÉZZ BE, MEGÉRI!
Erre esetleg értékegyeztetéses csere?
Hali

Valakinek esetleg 250 es rm hez berugó kar eladó nincs?

előre is köszi
Sziasztok!

Akinek 98-99-es évjáratú RMX250 van az figyeljen oda ha alkatrészt rendel, két típus van ebből a 2 évjáratból a sima W ill. X és az SW és SX.
Utóbbi inkább RM alkatrészekből van összepakolva, bár van RMX egyezés is több helyen...
Után gyártott és felújító szettek a sima W és X-hez valók általában, ha SW vagy SX-ed van, RM250 alkatrészek között érdemes kutakodni. Pl. himba, lengőkar, power, stb.
Ha meg akarod tudni, melyik a tied itt kutakodj:
RMX250-SW(98-as)
RMX250-W(98-as)
RMX250-SX(99-es)
RMX250-
X(99-es)

Hengerfejből rögtön kiderül, ha be van öntve a hűtővíz csatlakozó csonk, akkor sima X vagy W, ha nincs beöntve, hanem csavaros, akkor SX vagy SW.
Hello!


Nem érdekel vkit egy k7 Rmz 450 es?Kompl Yoshimura,új láncszett(most lett ledobva a gyári),friss motorolaj,villaolaj.
hello, ezt a fajta fejidomot keresem, ha esetleg van valakinek és nem tetszik én cserélnék vele.
Hali! Használt e már valaki Repsolos villaolajat első villába ? Esetleg vélemény róla, valaki?
köszi szépen
A gyertyát kérdezd meg boltban ott meg tudják mondani h melyik tipushoz melyik való!
Keverék pedig 30:1-hez vagy ha nagyon pontos akkor 33:1 hez keverd!
RM250 szervízköny szerint:
NGK BR8EG
1:33 a keverési arány
Na úgy néz ki sikeresen beindul :D bár először tolni kellet de utána beindult már mikor lehűlt blokk :D annyit hagy kérdezzek hogy milyen gyertyát használtok ti motorhoz ? mi a neve,típusa(mert nem jó ami benne volt ) ? meg mekkora keveréssel használjátok ?
előre is köszi :)
hát szoktam de most úgytünik hogy megvan mi a baja tömítés elment valahol már javítás alatt van :D délután már elvileg menni fog
köszi a segítségeteket. :)
Szia!

Nem vagyok szerelő, lehet sok hülyeséget írok, csak saját tapasztalat, ha nem tudom berúgni az enyémet, mindig az a baja, hogy megszívja magát, olyankor lehet szopni vele.
Sokat szoktad rúgdosni ilyenkor, ha nem indul?
Esetleg még tipp: Első rúgás előtt hintáztasd meg a motort előre hátra jó párszor, amióta ezt csinálom, mindig beindul elsőre hidegen.
Hali !

Próbáltam bele csepegtetni de nem sikerült beindítani úgy sem, karbin cserélt fúvókákat meg állítgatott sok mindent csak nem tudom mit
Kompresszió van benne mivel most lett bejáratva. meg érezni is lehet motoron. próbáltam szivató nélkül is de semmi viszont begurulni belehet vele onnantól meg indul :S szóval lehet hogy benzin levegő arány vagy nemtudom :D de ma majd megint szétszedjük meglesni szerelő ismerősömmel azt kiderül.